Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Obamot » 31/05/22, 11:52

Janic schreef:ABCile, wat zijn jouw serieuze sites... eigenlijk?
Het is bij “Leugenaar-van-keuze eerst” (SiegVax, de Duitse minister van Volksgezondheid)
Maar deze keer moesten we hem vertellen dat “het was te groot voor hemn”, dan gestenigd door minachtinghij trapt op het zachte pedaal. : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 12:02

Christophe schreef:U weet heel goed hoe u bronnen moet zoeken als het om uw leer gaat...

nee, het is het tegenovergestelde, ik ga niet op zoek naar mijn bronnen die mijn leer ondersteunen, maar ik pas mijn leer aan aan de bronnen die mij worden gegeven. Als je dat niet doet, heb ik geen reden om van gedachten te veranderen, zo simpel is het.

En nee, het is geen goede reden om van gedachten te veranderen - het is eigenlijk een goede reden om niet van gedachten te veranderen.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 12:06

de vertaling van "geimpft, genesen, oder leider verstorben" is: gevaccineerd, genezen of helaas dood, en als je Duits spreekt, weet je het heel goed.

Het betekent absoluut niet dat alle niet-gevaccineerden zullen sterven, aangezien er ook de keuze is "genezen", waarom praat je onzin in je posts als je heel goed weet dat het vals is?
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Obamot » 31/05/22, 12:13

ABC2019 schreef:de vertaling van "geimpft, genesen, oder leider verstorben" is: gevaccineerd, genezen of helaas dood, en als je Duits spreekt, weet je het heel goed.

Het betekent absoluut niet dat alle niet-gevaccineerden zullen sterven, aangezien er ook de keuze is "genezen", waarom praat je onzin in je posts als je heel goed weet dat het vals is?

...en aangezien je ook Duits spreekt, weet je heel goed dat deze uitdrukking is gemaakt om mensen bang te maken..
...en mensen bang maken heeft meer slachtoffers gemaakt dan covid.

En het is weer een van je zoveelste pirouettes, want in het Duits wordt het precies op dezelfde manier begrepen:

— “Hallo meneer Lauterbach, u voorspelde aan mensen die in oktober 2021 niet waren ingeënt dat ze in maart 2022 “gevaccineerd, genezen of helaas dood zouden zijn, omdat ze niet waren ingeënt”. Ik ben niet gevaccineerd - waarom denk je dat ik nog leef?”

Bron in het Duits:

— "Hallo Herr Lauterbach, Sie prophezeiten Ungeimpften im Oktober 2021 "geimpft, genesen oder bis März 2022 leider gestorben, weil ungeimpft". Ich bin ungeimpft - warum lebe ich noch ihrer Meinung nach?”

https://www.abgeordnetenwatch.de/profil ... maerz-2022

Je gaf gewoon de voorkeur aan het woord "Jammer genoeg"terwijl iedereen aan het lezen is"helaas”, dat was de vorm met een vleugje arrogantie die de Duitse minister wilde (en die de pers opmerkte)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79129
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 12:54

ABC2019 schreef:de vertaling van "geimpft, genesen, oder leider verstorben" is: gevaccineerd, genezen of helaas dood, en als je Duits spreekt, weet je het heel goed.


Jawohl, aber la gute vertaling das ist nur SIEGVAX !
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 13:07

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:de vertaling van "geimpft, genesen, oder leider verstorben" is: gevaccineerd, genezen of helaas dood, en als je Duits spreekt, weet je het heel goed.

Het betekent absoluut niet dat alle niet-gevaccineerden zullen sterven, aangezien er ook de keuze is "genezen", waarom praat je onzin in je posts als je heel goed weet dat het vals is?

...en aangezien je ook Duits spreekt, weet je heel goed dat deze uitdrukking is gemaakt om mensen bang te maken..
...en mensen bang maken heeft meer slachtoffers gemaakt dan covid.

En het is weer een van je zoveelste pirouettes, want in het Duits wordt het precies op dezelfde manier begrepen:

— “Hallo meneer Lauterbach, u voorspelde aan mensen die in oktober 2021 niet waren ingeënt dat ze in maart 2022 “gevaccineerd, genezen of helaas dood zouden zijn, omdat ze niet waren ingeënt”. Ik ben niet gevaccineerd - waarom denk je dat ik nog leef?”

Bron in het Duits:

— "Hallo Herr Lauterbach, Sie prophezeiten Ungeimpften im Oktober 2021 "geimpft, genesen oder bis März 2022 leider gestorben, weil ungeimpft". Ich bin ungeimpft - warum lebe ich noch ihrer Meinung nach?”

https://www.abgeordnetenwatch.de/profil ... maerz-2022

Je gaf gewoon de voorkeur aan het woord "Jammer genoeg"terwijl iedereen aan het lezen is"helaas”, dat was de vorm met een vleugje arrogantie die de Duitse minister wilde (en die de pers opmerkte)


het is niet de vertaling van "leider", dat is het probleem, het is de vervalsing van het citaat door "weil ungeimpft" toe te voegen (omdat niet gevaccineerd), wat de betekenis van de zin volledig verandert, wat impliceert dat de doden allemaal niet-gevaccineerd zouden zijn, maar dat zei hij nooit.

Het is gewoon nep en desinformatie om de citaten in dezelfde saus te veranderen als de Russische propaganda die je drinkt - wat toch niet verwonderlijk is.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79129
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 13:12

ABC2019 schreef:wat impliceert dat de doden allemaal niet-gevaccineerd zouden zijn, maar hij heeft dat nooit gezegd.


Dat is helemaal niet wat we zeiden: er werd gezegd dat hij zei dat de non-vax in de lente dood (of genezen) zou zijn...

Ik ging niet dood en werd niet ziek...

En gelukkig zei hij dat niet, want in feite is het echte leven, in ruwe cijfers, precies het tegenovergestelde! Er zijn meer gevaccineerde dan niet-gevaccineerde sterfgevallen! : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Nog iets TDC?

ABC2019 schreef:Het is gewoon nep en desinformatie om de citaten in dezelfde saus te veranderen als de Russische propaganda die je drinkt - wat toch niet verwonderlijk is.


En je bent een Jedi-meester op dit gebied, je hebt het zojuist op briljante wijze gedemonstreerd!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 13:14

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:wat impliceert dat de doden allemaal niet-gevaccineerd zouden zijn, maar hij heeft dat nooit gezegd.


Dat is helemaal niet wat we zeiden: er werd gezegd dat hij zei dat de non-vax in de lente dood zou zijn...

Nou, dat is een leugen, want dat heeft hij nooit gezegd, en dat is niet de betekenis van de zinsnede “mensen zullen óf worden gevaccineerd, óf genezen, óf dood.”

Ofwel liegt u, ofwel heeft u zeer ernstige begripsproblemen.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79129
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 13:19

Behalve dat ik heb aangepast / aangevuld... is het je laatste woord TDC?


Dat is helemaal niet wat we zeiden: er werd gezegd dat hij zei dat de non-vax in de lente dood (of genezen) zou zijn...

Ik ging niet dood en werd niet ziek...


...Ik voltooi: niet ziek dus niet genezen...

Dus je noemt me een leugenaar? Vuilnis²!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Janic » 31/05/22, 13:27

ABCiel
“Hallo meneer Lauterbach, u voorspelde aan mensen die in oktober 2021 niet waren gevaccineerd dat ze in maart 2022 “gevaccineerd, genezen of helaas dood zouden zijn, omdat ze niet waren gevaccineerd”. Ik ben niet gevaccineerd. Waarom denk je dat ik nog leef?”
Volgens deze vertaling in het Frans verwijst de helas morte (in deze zin) eigenlijk naar "omdat niet gevaccineerd" zonder enig onderscheid op slechts een deel of alles, en bij gebrek aan precisie heeft het automatisch betrekking op het geheel.
Maar de bouzo zal ons natuurlijk een gedetailleerde analyse van deze zin geven... zoals gewoonlijk!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 281-gasten