Gezondheid, nieuws over AIDS?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 05/04/12, 17:23

dedeleco schreef:JC Chermann en vele anderen ontdekten daarna het HIV-AIDS-virus en losten de "Corneliaanse keuze" op bewijzen dat het de oorzaak van AIDS is, tegen Gallo die een ander virus had gevonden dat niet goed was, vermengd met HIV!


Ok, hoe hebben ze het bewezen?

En ik weet dat het niets te maken heeft, maar wat was je onderzoeksgebied?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/04/12, 17:35

Mijn onderzoeksgebied is nu om te leren lezen naar wat koppige, zorgvuldige 40-jaren van onderzoekswerk van andere waardevolle onderzoekers, zoals JC Chermann:

dedeleco schreef:JC Chermann en vele anderen ontdekten daarna het virus HIV AIDS en losten de "Corneliaanse keuze" op door te bewijzen dat het de oorzaak is van AIDS, tegen Gallo die eerder een ander virus had gevonden dat niet de goed, gemengd met HIV !!!

In plaats van peroration,
Lees aandachtig het boek van degene die de wetenschappelijke directeur van deze Nobelprijzen was, aangezien hij ze allemaal onderwees, hoe de retrovirussen eruit zagen, 10 jaar geleden!!

JC Chermann : 45-pagina's naar 60 en ook naar de 100-pagina, dus wetenschappelijk bewezen, dat ze hun Amerikaanse concurrent met Gallo hebben overtuigd, ook zeer eigenwijs, die het verkeerde virus verkeerd had !!
http://www.amazon.fr/Tout-monde-connait ... 2234063752
Iedereen moet dit verhaal kennen
dat koppig, koppig in je ontkenning, je weigert met 20 jaren te laat !!!!


Dus begin met lezen en mijn onderzoeksgebied heeft niets met het onderwerp te maken, omdat ik kan lezen, analyseren
!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 05/04/12, 17:40

Nieuw ontwijk maar

dedeleco schreef:Dus begin met lezen en mijn onderzoeksgebied heeft niets met het onderwerp te maken, aangezien ik kan lezen, analyseren
!!


Nou, dan zeg je hierboven:


dedeleco schreef:JC Chermann en vele anderen ontdekten daarna het HIV-AIDS-virus en losten de "Corneliaanse keuze" op bewijzen dat het de oorzaak van AIDS is, tegen Gallo die een ander virus had gevonden dat niet goed was, vermengd met HIV!


Hij heeft daarom zowel de keuze voor Cornelius als voor anderen opgelost en heeft net als anderen bewezen dat HIV de oorzaak is van AIDS.

Heel goed, maar hoe heeft hij het bewezen? Kun je deze vraag beantwoorden? Het vinden van een virus bewijst niet dat het verantwoordelijk is voor dit of dat effect.

Zo simpele vraag: als ze de link van oorzaak en gevolg bewezen, hoe deden ze het dan?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/04/12, 18:03

Maar verdomde en verdomde, lees, zelfs geschreven in wkipedia, in een paar woorden!

Koop het boek !!!

Je zal me opnieuw verwijten dat je bent gekopieerd, meneer, vastgelopen !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 05/04/12, 18:08

Ik vraag je niet hoe ze het vonden, maar hoe ze bewijzen dat het de oorzaak van AIDS is! Waar is de studie of de wetenschappelijke publicatie?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 05/04/12, 19:12

dedeleco schreef:Maar verdomde en verdomde, lees, zelfs geschreven in wkipedia, in een paar woorden!

Koop het boek !!!

Je zal me opnieuw verwijten dat je bent gekopieerd, meneer, vastgelopen !!!


Bein als je gekopieerd / geplakt moet maken, is dat je je onderwerp niet kent!

Alvorens te zeggen dat de anderen "ontkenners" zijn - omdat je ons verzekert dat je alles hebt gelezen, is hier een basisvraag over immuniteit tegen virussen - er is een punt waarover iedereen het eens zal zijn: is het feit dat elk virus of retrovirus kan geen cel penetreren waarvan het membraan ondoordringbaar is. Allemaal simpel omdat hij in dit geval ... eruit blijft en niet kan infecteren of repliceren.

Ik zou graag willen weten wat je Chermann hierover zegt?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/04/12, 19:58

Ik vraag je niet hoe ze het vonden, maar hoe ze bewijzen dat het de oorzaak van AIDS is! Waar is de studie of de wetenschappelijke publicatie?

Volkomen niet te onderscheiden, vooral om iemand als Gallo of een wetenschapper te overtuigen, en de publicaties zijn die van JC Chermann et al ... (de Nobels, of beter gezegd, al ... en JC Chermann, de directeur, p57, " L. Montagnier had nog nooit een retrovirus gezien "hetzelfde voor" de knoppen ... met zijn microcoop "!!, en de ontdekking is hetzelfde, als de fabel van La Fontaine, de kat en de aap, JC Chermann om uit te gaan vuurkastanjes).

Lees ook dit artikel en alle verwijzingen daarin: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10:
Natuur 406, 15-16 (6 juli 2000) | doi: 10.1038 / 35017662
http://www.nature.com/nature/journal/v406/n6791/full/406015a0.html

ook:
Science, vol. 4599, nr. 220, 20 mei 1983, p. 868-71
Barre-Sinoussi F, Chermann JC, F Rey, Nugeyre MT, Chamaret S, Gruest J, Dauguet C, Axler-Blin C, Vezinet Brun-F, Rouzioux C, Rozenbaum W, L. Montagnier, "Isolation of een T-lymfotrope retrovirussen van een patiënt met een risico op een immunodeficiëntiesyndroom (AIDS). In Science, vol. 4599, No. 220, 20 mei 1983, p. 868-71


http://fr.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7 ... 9-Sinoussi
http://fr.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Chermann

en ook Gallo, die veel werk heeft gedaan en niet alleen herontdekte en maait:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Robert_Gallo

De vier kranten zijn,

Popovic M, Sarngadharan MG, Read E, Gallo RC. (Mei 1984). ‘Opsporing, isolatie en ononderbroken productie van cytopathische retrovirussen (htlv-III) van patiënten met aids en pre-aids’. Science 224 (4648): 497-500. doi: 10.1126 / science.6200935. PMID 6200935.
Gallo RC, Salahuddin SZ, Popovic M, Shearer GM, Kaplan M, Haynes BF, Palker TJ, Redfield R, Oleske J, Safai B, et al. (Mei 1984). ‘Frequente opsporing en isolatie van cytopathische retrovirussen (htlv-III) van patiënten met aids en die een risico lopen op aids’. Science 224 (4648): 500-3. doi: 10.1126 / science.6200936. PMID 6200936.
Schüpbach J, Popovic M, Gilden RV, Gonda MA, Sarngadharan MG, Gallo RC. (Mei 1984). ‘Serologische analyse van een subgroep van menselijke T-lymfotrope retrovirussen (htlv-III) geassocieerd met AIDS’. Science 224 (4648): 503-5. doi: 10.1126 / science.6200937. PMID 6200937.
Sarngadharan MG, Popovic M, Bruch L, Schüpbach J, Gallo RC. (Mei 1984). ‘Antilichamen die reageren met menselijke t-lymfotrope retrovirussen (htlv-III) in het serum van patiënten met aids’. Science 224 (4648): 506-8. doi: 10.1126 / science.6324345. PMID 6324345.

dedeleco schreef:Maar verdomde en verdomde, lees, zelfs geschreven in wkipedia, in een paar woorden!

Koop het boek !!!
en lees,

Je zult me ​​opnieuw de schuld geven omdat ik een heer ben de koning van het gekopieerde, bleef toen hangen, dat door mij niet te lezen, je mij verplichtte !!!


Het bewijs dat AIDS wordt veroorzaakt door HIV-1 of HIV-2 is duidelijk, volledig en ondubbelzinnig en voldoet aan de hoogste standaarden van science3, 4, 5, 6, 7. De gegevens voldoen aan exact dezelfde criteria voor andere virale ziekten, zoals polio, mazelen en pokken:

Patiënten met een immuundeficiëntiesyndroom, ongeacht waar ze wonen, zijn geïnfecteerd met HIV3, 4, 5, 6, 7.
Als ze niet worden behandeld, vertonen de meeste mensen met HIV-infectie symptomen van AIDS binnen 5-10 years6, 7. HIV-infectie wordt geïdentificeerd door bloeddetectie, gensequenties of virale isolatie. Deze tests zijn even betrouwbaar als elk ander virus.
Mensen die HIV-geïnfecteerd bloed of bloedproducten zullen ontvangen, of degenen die onbezoedeld of gescreend bloed ontvangen, doen dit niet.
De meeste kinderen die AIDS ontwikkelen, worden door met HIV besmette moeders geboren. Hoe hoger de virale last in de moeder, hoe groter het risico van besmetting van het kind8.
In het laboratorium infecteert HIV het exacte type witte bloedcellen (CD4-lymfocyten) dat uitgeput raakt bij mensen met AIDS3, 4 en 5.
Geneesmiddelen die HIV-replicatie in de reageerbuis blokkeren Indien beschikbaar, heeft de behandeling 80% verminderd (referentie 9).
Apen die zijn geïnoculeerd met gekloond SIV-DNA worden geïnfecteerd en ontwikkelen AIDS10.

Verdere overtuigende gegevens zijn beschikbaar4. HIV veroorzaakt AIDS5. Het is jammer dat een paar vocale mensen het bewijs blijven ontkennen. Deze positie kost ontelbare levens.

In verschillende regio's van de wereld kan worden aangetoond dat HIV / AIDS patronen van symptomen verspreidt. In Afrika lopen mensen die zijn geïnfecteerd met hiv bijvoorbeeld meer kans om binnen vijf jaar te overlijden dan 11, en meer dan 7 keer vaker dan niet-geïnfecteerde mensen om Kaposi-sarcoom te ontwikkelen, een kanker die is gekoppeld aan nog een ander virus100.



De groep van Montagnier, in Frankrijk, isoleerde HIV, bijna anderhalf jaar voor Gallo, [18] terwijl Gallo's groep laat zien dat het virus aids veroorzaakt en veel van de wetenschap heeft gegenereerd die de ontdekking mogelijk heeft gemaakt, waaronder een techniek die eerder door Gallo's laboratorium is ontwikkeld om T-cellen in het laboratorium te laten groeien. [3] Toen de groep van Montagnier voor het eerst hun ontdekking publiceerde, zeiden ze dat de rol van HIV bij het veroorzaken van aids "nog moet worden bepaald". [16]



gematigde
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 06/04/12, 00:28

Oh nee, de verklaring van durban, voor medelijden gaan we naar 100-pagina's :?

Toen de president van Zuid-Afrika, Mbeki die ook twijfelde aan de officiële hypothese, de orthodoxie van AIDS wilde ontmoeten, maar ook de tegenstanders van de hypothese, maakte het opschudding en onze vrienden van orthodoxie eerder dan te discussiëren met argumenten (die ze niet hebben !?), gaven er de voorkeur aan om een ​​petitie te starten, ja, je leest goed, een petitie, dat hij een teken heeft gemaakt voor een maximum aan wetenschappelijke wereld.

Deze petitie ging vergezeld van deze:

Wain Hobson, 2000 schreef:Velen van jullie [wiens handtekening we zoeken] zullen zeggen dat hiv / aids niet jouw specialiteit is. Maar sinds de tijd dat hierover is gesproken, weet u zeker genoeg om de relatie tussen hiv en aids te begrijpen "



Elk argument (of liever: bevestiging !?) Verwijderd uit de durban-verklaring: http://www.sidasante.com/science/refutation.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/04/12, 01:39

dedeleco schreef:gematigde


Nu is het duidelijk.

gematigde
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 06/04/12, 01:41

Moderatie !!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten