Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van de immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par GuyGadeboisTheBack » 20/12/21, 19:50

ABC2019 schreef:
(Ik zeg dat niet voor mij, ik ben geen verzorger, maar ik hoor steeds meer, ook vanavond weer aan de telefoon van France Inter)

Ik luister ernaar, het is allemaal propaganda. Van de keuze van de vragen van de luisteraars tot de antwoorden van de sprekers, we gaan van bullshit naar een leugen, van overdrijving naar manipulatie. Deze show is (vanavond) schandalig!!! In feite is hun spraak de tegenhanger van die waarvan ik mij distantieer. We zijn gekomen tot "vogelverschrikker" versus "vogelverschrikker". :onheil: :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Christophe » 20/12/21, 19:52

ABC2019 schreef:Ik heb nog een vraag: realiseert u zich dat we steeds meer getuigenissen horen van zorgverleners die uitgeput zijn door de gezondheidscrisis, die het beu zijn om niet-gevaccineerde klootzakken door hun schoofdiensten te zien paraderen, en die uw toespraken niet langer steunen?


Uh, ik begrijp het niet, heb je het over de 37% niet-gevaccineerde sterfgevallen? :schok:

100-37% is hoeveel?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par ABC2019 » 20/12/21, 19:58

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Ik heb nog een vraag: realiseert u zich dat we steeds meer getuigenissen horen van zorgverleners die uitgeput zijn door de gezondheidscrisis, die het beu zijn om niet-gevaccineerde klootzakken door hun schoofdiensten te zien paraderen, en die uw toespraken niet langer steunen?


Uh, ik begrijp het niet, heb je het over de 37% niet-gevaccineerde sterfgevallen? :schok:

100-37% is hoeveel?


nee, ik heb het over de 52% die de niet-gevaccineerde oefenbedden bezetten + 1% gedeeltelijk gevaccineerd + 44% die hun 3e herinnering niet hebben, dus 97% van het totaal

https://www.lci.fr/sante/coronavirus-pa ... 05118.html
Dernière édition par ABC2019 de 20 / 12 / 21, 20: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par GuyGadeboisTheBack » 20/12/21, 20:00

ABC2019 schreef: 44% heeft geen 3e herinnering

Ah de klootzakken, de criminelen, de moordenaars!!! : Roll:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par ABC2019 » 20/12/21, 20:05

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef: 44% heeft geen 3e herinnering

Ah de klootzakken, de criminelen, de moordenaars!!! : Roll:

niet degenen die geen tijd hebben gehad om het te doen, maar degenen die hun hoofd volproppen door te herhalen dat het niet de moeite waard is om gevaccineerd te worden als je geen risico loopt, terwijl er genoeg zijn die zonder comorbiditeit op de intensive care komen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Obamot » 20/12/21, 20:11

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Ik heb nog een vraag: realiseert u zich dat we steeds meer getuigenissen horen van zorgverleners die uitgeput zijn door de gezondheidscrisis, die het beu zijn om niet-gevaccineerde klootzakken door hun schoofdiensten te zien paraderen, en die uw toespraken niet langer steunen?


Uh, ik begrijp het niet, heb je het over de 37% niet-gevaccineerde sterfgevallen? :schok:

100-37% is hoeveel?


nee, ik heb het over de 52% die de niet-gevaccineerde oefenbedden bezetten + 1% gedeeltelijk gevaccineerd + 44% die hun 3e herinnering niet hebben, dus 97% van het totaal

https://www.lci.fr/sante/coronavirus-pa ... 05118.html
Stop met valse verontwaardiging, de injecties veroorzaakten honderdduizenden doden als we de minimale pleister van x10 gebruiken, en 2,5 miljoen doden als we de door Dr. Blachier gegeven pleister van x100 gebruiken.



En dat is alleen voor de EU
Dus, houd je mond...
Dernière édition par Obamot de 20 / 12 / 21, 20: 16, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Christophe » 20/12/21, 20:11

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Ik heb nog een vraag: realiseert u zich dat we steeds meer getuigenissen horen van zorgverleners die uitgeput zijn door de gezondheidscrisis, die het beu zijn om niet-gevaccineerde klootzakken door hun schoofdiensten te zien paraderen, en die uw toespraken niet langer steunen?


Uh, ik begrijp het niet, heb je het over de 37% niet-gevaccineerde sterfgevallen? :schok:

100-37% is hoeveel?


nee, ik heb het over de 52% die de niet-gevaccineerde oefenbedden bezetten + 1% gedeeltelijk gevaccineerd + 44% die hun 3e herinnering niet hebben, dus 97% van het totaal

https://www.lci.fr/sante/coronavirus-pa ... 05118.html


Bedankt, dat bevestig jemet 63% van de gevaccineerde sterfgevallen voor 48% van de gevaccineerde ziekenhuisopnames, de gevaccineerden STERVEN MEER in het ziekenhuis dan de niet-gevaccineerde!

Dus het vaccin is inderdaad dodelijk!

Dank u vaarwel !
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par GuyGadeboisTheBack » 20/12/21, 20:12

Obamot schreef:De injecties hebben honderdduizenden doden geëist.

Hoe denk je geloofwaardig te blijven als je met zulke onzin zwaait ??? :schok:
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par Obamot » 20/12/21, 20:18

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Obamot schreef:De injecties hebben honderdduizenden doden geëist.

Hoe denk je geloofwaardig te blijven als je met zulke onzin zwaait ??? :schok:
Leg jezelf uit.
Weet u niet welke correcties moeten worden toegepast op de cijfers van de geneesmiddelenbewaking?

Vraag Remundo
Dernière édition par Obamot de 20 / 12 / 21, 20: 19, 1 keer bewerkt.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen




par sicetaitsimple » 20/12/21, 20:18

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Obamot schreef:De injecties hebben honderdduizenden doden geëist.

Hoe denk je geloofwaardig te blijven als je met zulke onzin zwaait ??? :schok:


Uh...Hier, ik geef je een like!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 280-gasten