Zoek gevonden 6 resultaten

par knorren
09/06/09, 18:39
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Mini hydro-torrent project voor chalet
antwoorden: 16
views: 30802

Tijdens het rondstruinen op internet kwam ik dit tegen:
http://www.moreau-fr.net/proto/turbine/ ... tml#d4e296

te zien
par knorren
09/06/09, 00:46
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Mini hydro-torrent project voor chalet
antwoorden: 16
views: 30802

Ik ga binnenkort terug naar het chalet, ik ga een meer diepgaande studie van de omgeving doen en foto's maken om je een idee te geven. En dan Alain, ik ben niet in Frankrijk maar in Quebec zoals jij, :cheesy: waar kom je vandaan? Het genoemde chalet bevindt zich in Grandes-palen vlakbij de rivier...
par knorren
07/06/09, 17:02
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Mini hydro-torrent project voor chalet
antwoorden: 16
views: 30802

hallo vriend uit Quebec, "lage snelheid" dynamo's zijn interessant, denk je aan een bepaald model? Ik zal inderdaad wat foto's moeten maken en de plaatsen wat serieuzer moeten bestuderen. Ik ga dit doen zodra ik kan ontsnappen van mijn werk. Wat is deze oplossing...
par knorren
06/06/09, 03:02
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Mini hydro-torrent project voor chalet
antwoorden: 16
views: 30802

the flow uh .... Ik heb het willekeurig gemaakt (ik stel me voor dat ik een vat van 200 liter in minder dan een minuut vul) niet erg Cartesisch! : Lol:
par knorren
06/06/09, 02:48
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Mini hydro-torrent project voor chalet
antwoorden: 16
views: 30802

bedankt voor de antwoorden. 2000 tot 6000 tpm! Dat is een nare overbrengingsverhouding, ik ben ook niet goed in mechanica, maar ik kan me voorstellen dat je voor zo'n overbrengingsverhouding een aanzienlijke hoeveelheid kracht nodig hebt, een beetje zoals bij fietsen? (dat weet ik :cheesy:) gefeliciteerd met de . ..
par knorren
05/06/09, 21:22
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Mini hydro-torrent project voor chalet
antwoorden: 16
views: 30802

Mini hydro-torrent project voor chalet

Hallo, ik heb dit net ontdekt forum, uitstekend, er staan ​​uren spannend leesplezier in het verschiet. Ik zal je uitleggen wat mij hier heeft gebracht: ik ben van plan een systeem te bouwen waarmee ik 1 of 2 12V-batterijen kan opladen om een ​​kleine elektrische installatie in een chalet van stroom te voorzien. Hier is...

Zoek Geavanceerd zoeken