Zoek gevonden 27 resultaten

par Grald
25/09/20, 11:37
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Goed of fout ? De Covid-pandemie is voorbij?
antwoorden: 20
views: 9051

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?

nee, alleen mensen die rekeningen en wissels moeten betalen ... en als we zien wat er met de klokkenluiders gebeurt, begrijpen we ze. Het is in ieder geval zinloos zolang 'niet op tv te zien' of liever om 20 uur, want zelfs op tv, 's avonds, kunnen er heel interessante documenten zijn.
par Grald
25/09/20, 11:02
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Goed of fout ? De Covid-pandemie is voorbij?
antwoorden: 20
views: 9051

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?

het zijn altijd de gepensioneerden of pre-gepensioneerden die het openen, de anderen zijn te nat (het is begrijpelijk) voor hun plaatsen, vorderingen ... Ik zou graag echte cijfers willen hebben, niet degenen die afkomstig zijn van de witte jassen die zijn aangesloten op de tv-toestellen, overheden of bedrijven (er is niet meer ...
par Grald
25/09/20, 10:07
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Goed of fout ? De Covid-pandemie is voorbij?
antwoorden: 20
views: 9051

Goed of fout ? De Covid-pandemie is voorbij?

Wetenschappelijk directeur van Pfizer zegt "Tweede golf" vervalst in vals-positieve COVID-tests: "De pandemie is voorbij." https://www.youtube.com/watch?v=MBW16MMtKR4 https: //lesmoutonsenrages.fr/2020/09/25/le-directeur-scientifique-de-pfizer-declare-que-la-deuxieme -...
par Grald
07/07/20, 09:03
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Verbonden objecten, IoT, IoT
antwoorden: 97
views: 31551

Re: Connected Objects, IoT, IoT

... niet zozeer het mengen van wind, het stelde mij (en ook anderen denk ik) in staat om wat leuke dingen te weten (Shelly ...) Arduino, iot, framboos en dergelijke, voor iemand een die geen concept heeft in elektronica of codering, in tegenstelling tot wat men zegt, het is allesbehalve eenvoudig. Er zijn ...
par Grald
03/07/20, 10:42
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Verbonden objecten, IoT, IoT
antwoorden: 97
views: 31551

Re: Connected Objects, IoT, IoT

Misschien veel vereenvoudigen en externe verbindingen vermijden, niet gemakkelijk om mee te beginnen. Ik zou een Amerikaanse detector zien die op bepaalde tijden werkt, ik denk dat het paard bij zijn kom verschijnt als hij honger heeft >>> dan automatisch openen ... Een Arduino kan dat. Na rust ...
par Grald
04/04/20, 17:18
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)
antwoorden: 8055
views: 697859

Re: de nadelen van Coronavirus

Hier is het ... https://www.mondialisation.ca/apres-le-confinement-un-programme-mondial-de-vaccination-contre-le-coronavirus/5643302 "Een vaccinatieprogramma tegen het coronavirus is aangekondigd op Davos tijdens de Forum wereldeconomie (21-24 januari), slechts twee weken na coronavir ...
par Grald
23/03/20, 10:13
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: We zijn niet in oorlog
antwoorden: 23
views: 10152

We zijn niet in oorlog

om te mediteren over de prachtige tekst van Sophie Mainguy, spoedarts https: // cerveauxnond disponibles.net/2020/03/19/nous-ne-sommes-pas-en-guerre-par-sophie-mainguy-medecin-urgentiste/ WE ARE NOT NIET IN OORLOG en hoeft niet te zijn ... Door Sophie Mainguy, spoedarts. Het is interessant om op te merken ...
par Grald
22/03/20, 13:35
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Machiavelli: de terugkeer
antwoorden: 22
views: 8812

Re: Machiavelli: de terugkeer

Ik zie niet in waarom deze angst (opnieuw één) voor nationalisme omdat er niet langer een natie in 'patriottische' zin is, afgezien van een kleine minderheid
par Grald
21/03/20, 15:23
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Machiavelli: de terugkeer
antwoorden: 22
views: 8812

Re: Machiavelli: de terugkeer

Ik denk dat de nationalistische terugtrekking zo lang als het duurt zal duren en tijdelijk zal zijn ... en veel minder gevaarlijk dan "de andere", die bijna onverslaanbaar zal zijn ... tot zijn implosie (niets is onveranderlijk en de verandering is een van de wetten van het leven)
par Grald
21/03/20, 09:31
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Machiavelli: de terugkeer
antwoorden: 22
views: 8812

Machiavelli: de terugkeer

MACHIAVEL "Hij die de angst van mensen beheerst, wordt de meester van hun ziel." En om het punt naar huis te brengen citeer ik: uit het geheugen atali: "om de vestiging van een globalistische staat te versnellen gaat er niets boven een pandemie", hoop ik dat het niet is omdat het niet mooi gaat worden. ...

Zoek Geavanceerd zoeken