Zoek gevonden 4 resultaten

par goodspeed_11
13/03/17, 14:57
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: het verwarmen van water selectie (elektrisch of gas)
antwoorden: 12
views: 22305

Re: boilers Selection (elektrisch of gas)

Zoals gezegd en na reflectie deel ik uw mening. Om je vragen te beantwoorden: > er is momenteel een collectieve gasverwarming > deze woonruimte zal in eerste instantie voor de verhuur zijn (wat dus een meerkost voor de huurder met zich meebrengt als hij kiest voor een gasbadkachel) > ik denk eigenlijk...
par goodspeed_11
13/03/17, 11:19
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: het verwarmen van water selectie (elektrisch of gas)
antwoorden: 12
views: 22305

Re: boilers Selection (elektrisch of gas)

Hallo allemaal, Na diepgaandere berekeningen is gas in mijn geval inderdaad niet interessant... Qua verbruikskosten is het iets lager of zelfs gelijkwaardig aan dat van een elektrische boiler. Daarentegen door het gasabonnement (ca. 95e) + jaarlijks onderhoud (ca. 10 euro) erbij op te tellen...
par goodspeed_11
08/03/17, 17:17
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: het verwarmen van water selectie (elektrisch of gas)
antwoorden: 12
views: 22305

Re: boilers Selection (elektrisch of gas)

Dank u voor uw terugkeer.

Consumptie blijft belangrijker. Waarom zouden mensen anders gasboilers gebruiken?
Voor een essentiële Sauter hebben we 1455 kWh / jaar
Voor een gasboiler hebben we 15 kWh / jaar

Wat een verschil maakt (denk ik)
par goodspeed_11
08/03/17, 16:00
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: het verwarmen van water selectie (elektrisch of gas)
antwoorden: 12
views: 22305

het verwarmen van water selectie (elektrisch of gas)

Hallo, ik ben een appartement aan het renoveren van ongeveer 65m2. Daarom ga ik een nieuw systeem installeren om het water te verwarmen. Mijn appartement is een 3P en heeft een stadsgasaansluiting. Ik ging in eerste instantie voor een elektrische boiler (150 of 200L). Het nadeel van...

Zoek Geavanceerd zoeken