Zoek gevonden 28725 resultaten

par Obamot
10/03/24, 16:25
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Kameraad Nostalgie: wie is het??? (geen bedrog, dank u)
antwoorden: 35
views: 1688

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)

:) Maar als de zoektocht naar schoonheid betekenis voor mij heeft, als we domme of zelfs monsterlijke dingen zeggen, stelt mijn artistieke achtergrond me in staat de situatie te evalueren, het juiste onderscheid te maken en soms te BIJTEN :frown: […] terwijl je het niet begrijpt alles over de Franse variant (uiteraard) — zoals in...
par Obamot
10/03/24, 13:52
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Vrijwillige zwangerschapsafbreking IVG: voor/tegen, Grondwet?
antwoorden: 17
views: 784

Re: Vrijwillige beëindiging van IVG-zwangerschap: voor/tegen, Grondwet?

Om nog maar te zwijgen van het feit dat er andere misstanden zijn die voortkomen uit deze ‘medische business’, terwijl ze worden gepresenteerd als ‘sociale vooruitgang’: – adoptie die ‘een recht’ zou moeten worden voor homoparen (wat het verafschuwt, en de ‘geïnformeerde’ toestemming van de kind?) – “draagmoeders”? — inseminatie...
par Obamot
10/03/24, 13:34
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Kameraad Nostalgie: wie is het??? (geen bedrog, dank u)
antwoorden: 35
views: 1688

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)

:D Ah, maar ik hou ook van “A”-bekers :oeps: maar de persoonlijkheid en houding van mensen is alles. Een mens is nooit lelijk met een mooie persoonlijkheid en een mooie/goede instelling. De krachten van de geest transformeren mensen! We kunnen dit uitbreiden naar de kunsten en “de zoektocht naar schoonheid”…….
par Obamot
10/03/24, 13:18
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Vrijwillige zwangerschapsafbreking IVG: voor/tegen, Grondwet?
antwoorden: 17
views: 784

Re: Vrijwillige beëindiging van IVG-zwangerschap: voor/tegen, Grondwet?

Het probleem is dat het destijds ruimschoots gerechtvaardigd was (in extreme gevallen kon een vrouw op menselijke wijze niet bevallen na een verkrachting...) maar abortus werd nog steeds toegepast, voor één ja voor één nee, wat het heeft gebagatelliseerd en verwijderd. verantwoordelijkheid van individuen. Vandaag weer...
par Obamot
10/03/24, 10:14
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9965
views: 661368

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

IMG_1496.gif
IMG_1496.gif (482.16 KB) 245 keer bekeken
par Obamot
10/03/24, 09:33
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9965
views: 661368

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

Het kan ook “het verrassingseffect” worden genoemd… Na drie decennia van verraad vanuit het Westen, en onder druk van de nucleaire dreiging en een krachtig offensief in voorbereiding, is er, zoals je zou kunnen zeggen, “de laatste druppel die de emmer deed overlopen.” ”. Zoals het opzichtig weergegeven donkere ontwerp van het splitsen van de R...
par Obamot
10/03/24, 09:06
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Kameraad Nostalgie: wie is het??? (geen bedrog, dank u)
antwoorden: 35
views: 1688

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)

Borstimplantaten waren niet in de mode... Remundo houdt van kleine balkons? :P 8) lang leve de “A” cups :mrgreen: Showbiz was destijds absolute onzin, maar dat is niet alles... Ze gingen naar de VS om te kopiëren wat ze daar deden en kwamen terug met Franse versies van.. .
par Obamot
09/03/24, 15:09
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Onthullingen van een voormalige RG, je zult het leuk vinden!
antwoorden: 23
views: 1570

Re: Je zult het leuk vinden!

8 minuten. intro die 35 minuten duurt om uit te komen bij het *Grote debat” dat begint met roeien…. Pffff… Sorry dat ik het niet vol kon houden… Mijn teksten zijn korter ( :cheesy: :mrgreen: :cheesy: ) als ik tijd heb zal ik eens kijken naar al dit “fake News” (eh Gegyx?) arme Bérégovoy, een schijnzelfmoord...

Zoek Geavanceerd zoeken