Zoek gevonden 2007 resultaten

par Grelinette
22/07/21, 15:04
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa
antwoorden: 1132
views: 238825

Re: Onze dierenvrienden in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa

Mijn kat bracht me een grijze slaapmuis (Glis Glis). Ik heb hem al een keer gered, hij is ongedeerd gebleven na het eten van een kwart perzik... Je hebt nog 3/4 van de perzik over, dus nog 3 nieuwe overlevingskansen voor de slaapmuis! (zo erg zelfs, hij komt expres terug om zijn vissen af ​​te maken...):cheesy:
par Grelinette
21/07/21, 16:48
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Het "kwaad" versus het "goede"
antwoorden: 51
views: 7507

Re: "kwaad" versus "goed"

zowel goed als kwaad bestaan ​​op zichzelf niet. Het is alsof je de vraag stelt of warm goed of slecht is versus koud, of dag versus nacht. Ja... het is semantiek en het vergelijken van goed en slecht naar analogie met warm en koud lijkt mij tendentieus...
par Grelinette
21/07/21, 16:15
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Luchtinfo: machines, vluchten, landschappen, exploits, crashes ...
antwoorden: 354
views: 111412

Re: Air Info: machines, vluchten, landschappen, exploits, crashes ...

Gekke (of niet) creaties van vliegmachines: http://jivaro-models.org/interex_2008/page_interex_2008.htm Gekke of poëtisch? Anders zijn er ook zeer serieuze luchtvaartprojecten die miljarden euro's hebben opgeslokt en die uiteindelijk commerciële mislukkingen blijken te zijn, wat zeker...
par Grelinette
21/07/21, 15:56
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17084
views: 3611105

Re: [een andere] Humor

Terwijl alles over het algemeen in de richting van miniaturisatie gaat, doen sommige sectoren het tegenovergestelde!
Om welke redenen)?

Miniaturisatie - maximalisatie.jpg
Miniaturisatie - maximalisatie.jpg (95.46 KiB) 796 keer bekeken
par Grelinette
19/07/21, 18:34
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Het "kwaad" versus het "goede"
antwoorden: 51
views: 7507

Re: "kwaad" versus "goed"

Ik zou geneigd zijn te zeggen... dat we ons in een zeer slechte situatie bevinden... :cheesy: en bovendien gaan we in cirkels!... wat ons meteen bij Yin en Yan brengt, wat op de een of andere manier betekent dat Goed en Kwaad nauw met elkaar verweven zijn! :roll: Maar ik ben het niet noodzakelijkerwijs eens met deze observatie... en ik ben...
par Grelinette
18/07/21, 15:52
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Luchtinfo: machines, vluchten, landschappen, exploits, crashes ...
antwoorden: 354
views: 111412

Re: Air Info: machines, vluchten, landschappen, exploits, crashes ...

Zonder op enigerlei wijze de term ‘sociopaten’ te verwerpen, denk ik dat deze mensen perfect symboliseren wat potentieel (in beide betekenissen van het woord!) in de moderne collectieve verbeelding aanwezig is en dit alleen op een hyperbolische manier manifesteren... Ahmed, jij ben een dichter vol di...
par Grelinette
18/07/21, 15:46
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Mooie foto's van onze streken en elders, de aarde in foto's
antwoorden: 272
views: 83112

Re: mooie foto's van onze regio's

Hallo, Oké, dat is wat ik je vanaf het begin al heb verteld: neem contact op en laat de plaatselijke speleologievereniging zijn ding doen... Misschien hebben ze het gat al bezocht en de mysteries ervan ontrafeld? Ik denk niet dat een vereniging dit gat heeft bezocht omdat het veilig zou zijn geweest: het is bijna onzichtbaar...
par Grelinette
18/07/21, 15:00
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Degrowth door Timothée Parrique
antwoorden: 45
views: 10679

Re: Degrowth van Timothée Parrique

Je brengt ons enorm in verwarring, Grelinette! Dat we op televisie volhouden dat “de wereld daarna niet meer hetzelfde zal zijn” is een van de geruststellende dingen die mensen graag horen en het is de kern van het werk van deze media... Zeker, het stelt de mensen gerust, maar Ik denk dat degenen die...
par Grelinette
18/07/21, 13:02
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Degrowth door Timothée Parrique
antwoorden: 45
views: 10679

Re: Degrowth van Timothée Parrique

Ik lees diagonaal, maar dit onderwerp ("Degrowth") is interessant, hoewel het nu op een kastanjeboom lijkt, en daarom een ​​terugkerend onderwerp dat terugkeert met nieuwe reflecties, visioenen onder andere prisma's... (hoewel er uiteindelijk niets echt nieuws is.. .
par Grelinette
18/07/21, 00:53
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Het "kwaad" versus het "goede"
antwoorden: 51
views: 7507

Re: "kwaad" versus "goed"

Het is duidelijk dat "kwaad" en "goed" geen gedefinieerde objectieve basis hebben, [...] Zelfs "universele" verboden (moord en incest) kunnen worden geritualiseerd tot "goede" gelegenheden ("heilige" oorlog, doodstraf). , geritualiseerde incestueuze verbintenissen...

Zoek Geavanceerd zoeken