Zoek gevonden 6980 resultaten

par gegyx
02/04/24, 12:17
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Begrijpen we de wereld waarin we leven?
antwoorden: 1884
views: 121987

Re: Begrijpen we de wereld waarin we leven?

Klagen! Je zult leren dat je in een narco-staat leeft... : Lol:
par gegyx
01/04/24, 10:55
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17114
views: 3631440

Re: [een andere] Humor

1 april

Mijn vis is niet mooi....jpg
Mijn vis is niet mooi....jpg (104.52 KiB) 282 keer bekeken
par gegyx
31/03/24, 19:57
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 198
views: 5941

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Aan de zijkant met draad bevindt zich de kettingspanner met schroef. Maar uit ervaring wordt het algemene vastdraaien losgeschroefd en ook de kettingspanner... Niet bevredigend. Ik moest sleutelen aan een handmatige schroefspanner om te vervangen... ** Als je goed kijkt, zijn er batterijadapters om op te gaan d '. ..
par gegyx
31/03/24, 14:02
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws
antwoorden: 328
views: 24323

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws

De weigering van Israël om humanitaire hulp binnen te laten is de ondertekening van de gevolgen van zijn genocide voor de bevolking. Het feit dat zij Egypte, of welk Afrikaans land dan ook, verlaten, is de ondertekening van een etnische genocide. Als Egypte “tijdelijk” zijn...
par gegyx
30/03/24, 21:15
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Strategie voor het manipuleren van de bevolking en opinie in 10 regels
antwoorden: 464
views: 152210

Re: Strategie voor het manipuleren van de bevolking en opinie in 10 regels

Een kenner? :cheesy: ** Op dit moment zijn het medicijnen, met 1€ voor elke doos. Ik ben sinds eind 2023 van de lijst verwijderd, boven de algemene 15% van de medicijnen die als “niet erg effectief” worden beschouwd. .. Gisteren heb ik het fy-serumpakket niet ingenomen, helemaal niet vergoed (0.9% zout in...
par gegyx
30/03/24, 20:56
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9961
views: 660018

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne

et les tests de médicaments, par toutes les big pharma à l'hopital de Marioupol (normal c'est sur des russes) + les trafics d'organes en tout genre, pas à destination de l'Afrique + les labos incertains sur des créations de virus mortels..... Je ne souhaite qu'une chose c'est que zelenkouill soit dé...
par gegyx
30/03/24, 20:44
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Ridderset voor kinderen
antwoorden: 8
views: 280

Re: Ridderset voor kinderen

:D Niet om met een vriend te spelen.

Gewoon om het te gebruiken om een ​​inbreker af te schrikken.

Zoek Geavanceerd zoeken