Zoek gevonden 16177 resultaten

par Remundo
22/04/24, 09:36
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 54
views: 879

Re: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?

bedankt Forhorse voor het openen van mijn ogen. Ik wist niet dat er gebruikte auto's bestonden. Ik ben blij dat werknemers tot aan de middenklasse onbetrouwbare, bijna onherstelbare elektrische auto's zullen hebben met een belachelijke autonomie, in tegenstelling tot de goede oude thermische auto's die we...
par Remundo
22/04/24, 01:21
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 54
views: 879

Re: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?

"zoeken": klaar, 1627 kg Niet waar, mijn Golf GTE weegt leeg 1520 kg "consistentie": we pleiten er niet voor dat anderen in een super 5 rijden voor € 800 van 40 jaar geleden toen we in een Golf GTE van dit gewicht reden Een paar jaar geleden nieuw gekocht voor ongeveer €35000. dat is niet...
par Remundo
22/04/24, 00:12
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 54
views: 879

Re: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?

In België en Spanje is het 120, en eh, het verandert niet veel. als het enorm verandert, neemt de energie toe als het kwadraat van de snelheid. Als je van 100 naar 120 gaat, stijgt het verbruik met 44% (1,2²), daarom zeuren mensen en zeggen ze: "Wauw, mijn autonomie smelt als sneeuw op de grond...
par Remundo
22/04/24, 00:02
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 54
views: 879

Re: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?

sicetaitsimple schreef:
Remundo schreef:nee, minder dan het dubbele,



Hoe?

cherche
Remundo schreef:consistentie volgens welk(e) criterium(en)?

antwoord
par Remundo
21/04/24, 22:46
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 213
views: 7081

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Je werkte als een beest, Christophe

Oké voor kettingzagen, maar om het hout te evacueren heb je aanhangwagens en tractoren nodig, toch?
par Remundo
21/04/24, 19:33
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 54
views: 879

Re: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?

Vanuit technisch oogpunt helpt het beperken van de snelheid op de snelweg een beetje voor elektrische voertuigen die bij hoge snelheden grote problemen ondervinden met de actieradius. We zullen kunnen rijden in lithium-geïoniseerde olifanten van 2 ton tegen 100 k€ voor 100 km/u, terwijl de elektrische netwerken overbelast worden...
par Remundo
21/04/24, 19:12
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 213
views: 7081

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Het is waar dat meneer Simple hier erg aardig was. Dit is de moeite waard om te benadrukken. :)
par Remundo
21/04/24, 19:09
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Elke dag elektrisch rijden
antwoorden: 532
views: 47563

Re: Elke dag elektrisch rijden

Ik moest schrijven: mijn energie gesmolten als sneeuw voor de zon

maar hey, het eenvoudige verleden is ingewikkeld!

Zoek Geavanceerd zoeken