Zoek gevonden 6645 resultaten

par olifant
19/01/16, 15:39
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: privéberichten: de vleermuis of hij pijn doet
antwoorden: 12
views: 5821

Nou, eigenlijk is de boodschap eindelijk voorbij. Christophe antwoordde me zelfs.
par olifant
19/01/16, 11:48
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: privéberichten: de vleermuis of hij pijn doet
antwoorden: 12
views: 5821

Zou Christophe sinds gistermiddag geen pm meer gelezen hebben?
par olifant
19/01/16, 11:21
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: privéberichten: de vleermuis of hij pijn doet
antwoorden: 12
views: 5821

privéberichten: de vleermuis of hij pijn doet

Hier zijn de ontbrekende accenten in de titel é, ù, â :D

Ik probeer al twee dagen een PB te sturen naar Christophe, het is me zelfs weer gelukt: ze blijven voorzichtig in de outbox.

Ik heb geen accenten in de titel gezet.

Ja N! : Cry:

Waar zit de schoenklem?
par olifant
19/01/16, 11:16
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Buzz voor econologic? Op zoek naar ideeën ...
antwoorden: 34
views: 15019

Ik miste een aflevering. Wat is deze tool Did 67?
par olifant
18/01/16, 20:52
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Winkelen voor het eten goed
antwoorden: 7
views: 5868

Ooh! ooh! 2e post, een commercieel voorstel. Het had niet het gevoel een beetje spam, toch? : Mrgreen:
par olifant
18/01/16, 09:44
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Warkawater: "gratis" drinkwater zonder energie
antwoorden: 7
views: 3864

Le facteur humain est en effet déterminant: ce genre de projet doit être super encadré et concerner des zones pacifiées: rien de plus facile pour chasser une population que de venir saccager les installations. Par contre, quelles perspectives: soulager le travail des femmes, former des main d'oeuvre...
par olifant
18/01/16, 09:30
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Buzz voor econologic? Op zoek naar ideeën ...
antwoorden: 34
views: 15019

Dans mes nouveaux projets , j'ai commencé à utiliser une page Facebook pour encourager les internautes à utiliser mon site http://www.caroloo.be page FB: https://www.facebook.com/Caroloobe-1682109522036284/?fref=ts c'est un travail de longue haleine, mais ça permet aux internautes de diffuser les bu...
par olifant
15/01/16, 18:16
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: houten terras met opslag - Construction Plan Ideas
antwoorden: 9
views: 6636

Lariks is ook geweldig voor buiten, maar je moet het wel vinden

Zoek Geavanceerd zoeken