Zoek gevonden 12927 resultaten

par ABC2019
11/07/22, 18:15
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61355

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

Remundo schreef:GillABC heeft zijn bijnaam erg slecht gekozen.

TDC zou perfect zijn geweest (altijd omleiden en uitdagen natuurlijk...)

Raymond, het is echt jammer dat je alleen ingrijpt voor persoonlijke beledigingen, als je goed kunt redeneren wanneer je wilt.
par ABC2019
11/07/22, 18:14
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61355

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

Christophe schreef:Nou, maak dat je wegkomt, want je bent een hotshot in het debat-afleidingsgenre en je hebt zojuist bewezen dat je een stuk stront bent€...


Ah goed, maar waar heb je geklaagd dat ik een omleiding heb gemaakt, behalve toen ik het je net eerder had verteld? : Roll:
par ABC2019
11/07/22, 18:12
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7936
views: 618689

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Que disent-ils ? Dans son ‘’suivi des effets indésirables des vaccins Covid-19’’ ..... Elle rappelle que ce sont plus de 145 178 000 injections qui ont été réalisées depuis le début de la vaccination dont 112 211 700 avec Pfizer, 23 709 100 avec Moderna, 7 859 600 avec AstraZeneca, 1 087 600 avec J...
par ABC2019
11/07/22, 13:15
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61355

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

Blijkbaar ben ik niet de enige hier... maar laat me het uitleggen: ik plaats mezelf op jouw niveau van cognitieve vooroordelen! Hier TDC: Ischemische beroerte na COVID-vaccin (mRNA, adenovirus en geïnactiveerd vaccin): meta-analyse (overzicht van de literatuur) Het is inderdaad de vaccinpiek die in het geding is en niet alleen de...
par ABC2019
11/07/22, 12:46
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61355

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

Christophe schreef:Maar heb je zojuist toegegeven dat het vaccin effecten heeft (zelfs niet noodzakelijk bijwerkingen) die zo ernstig zijn als die van covid?

Hoe komt het dat je zo vaak verkeerd begrijpt wat ik zeg? : Roll:
par ABC2019
11/07/22, 11:49
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61355

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

Geduld ABCile ... het duurt alle 10 doses om het plan te laten werken! :mrgreen: :mrgreen: We beginnen al dingen te zien, zoals -30% post-vaccinatie geboortecijfer waargenomen (Taiwan...) post-vaccinatie of post-covid, hoe zie je het verschil? Nou, dan wed je voor wanneer de piek van de bevolking...
par ABC2019
11/07/22, 11:11
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61355

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

De VN ziet de 8 miljard inwoners bereikt in november, eerder dan eerdere voorspellingen die dit cijfer eerder in februari 2023 zagen bereiken. https://www.lefigaro.fr/international/le-15-novembre-le-world-should-count -8-billion-humans-20220711 Het lijkt erop dat de geplande genocide...
par ABC2019
11/07/22, 10:56
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: De laatste cijfers en weersgevolgen van de opwarming van de aarde
antwoorden: 2109
views: 288051

Re: De laatste cijfers en weersgevolgen van de opwarming van de aarde

Haal je het broeikaseffect en het weer niet weer door elkaar? :mrgreen: https://www.econologie.com/forums/smileys/Dehors.gif het is niet moeilijk te onderscheiden: op de kaart hierboven zijn de warme gebieden in roze de opwarming van de aarde, terwijl de koude gebieden in blauw...
par ABC2019
11/07/22, 10:52
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Ivermectin beoordelingen? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?
antwoorden: 1643
views: 190076

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?

Bedankt man!! Het is dus geen wank maar sodomie: DSC ABCile's TDC!!! Maar wat zal hij deze keer als een vooroordeel vinden?? Ik kan niet wachten... hoef niet veel te kijken... Als we de curve van het sterftecijfer van Chiapas (Fig.9) tekenen, zien we een duidelijke daling in het aantal gevallen met dodelijke afloop...
par ABC2019
11/07/22, 10:21
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7936
views: 618689

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Het is het enige vaccin dat een immuunvoetafdruk veroorzaakt die een belangrijke reden is voor de chronische herinfectie die we zien bij volledig gevaccineerde mensen... Als we deze mensen blijven stimuleren, wordt het zelfs erger nee! Ach verdorie! begin met j...

Zoek Geavanceerd zoeken