Zoek gevonden 14 resultaten

par tibo54200
24/12/18, 20:00
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Econokit blaast niet op hybride toyota
antwoorden: 36
views: 23867

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota

Ik moet toegeven dat het moeilijk is om terug te gaan naar de mechanica als je een nieuw speeltje koopt '...
Dus dichter bij de vlinderklep?
In ieder geval bedankt voor uw advies en Merry Christmas!
par tibo54200
24/12/18, 13:26
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Econokit blaast niet op hybride toyota
antwoorden: 36
views: 23867

Re: econokit blaast niet op hybride toyota

Hallo, het borrelt inderdaad als ik de slang naar binnen zuig... Het is zeker dat ik een fout heb gemaakt bij de selectie van de aanzuigslang... Het probleem is dat ik de richting van de luchtstroom niet kan bepalen... Net na de lucht filter Ik heb een T met een slang die in de bovenste behuizing van de m ...
par tibo54200
23/12/18, 23:49
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Econokit blaast niet op hybride toyota
antwoorden: 36
views: 23867

Re: econokit blaast niet op hybride toyota

Als het het onderwerp op zich moet beantwoorden, zou het eigenlijk beter zijn ...
Kortom, de vraag is niet of het systeem het verbruik zou moeten verminderen, ik vroeg om hulp van iemand die erin slaagde het te laten werken.
Merci.
par tibo54200
23/12/18, 22:14
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Econokit blaast niet op hybride toyota
antwoorden: 36
views: 23867

Econokit blaast niet op hybride toyota

Hallo, ik zag dat er in sommige onderwerpen over dit soort producten werd gesproken en ik heb zelf een econokit met L-bubbler geïnstalleerd op mijn Toyota Auris Hybrid uit 2014. Het is een atmosferisch blok van 1.8 liter, ik heb de reactor ongeveer 5 op een van de uitlaatspruitstukken geïnstalleerd cm van de uitlaat van de b...

Zoek Geavanceerd zoeken