Zoek gevonden 9792 resultaten

par sicetaitsimple
11/04/24, 11:05
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?
antwoorden: 626
views: 237941

Re: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?

Christophe schreef:Er zijn nog steeds boten die op zware stookolie varen, hè... Het zou me verbazen als dat goed ontzwaveld was!

Dat het je verrast is één ding. Maar denkt u werkelijk dat raffinaderijen een internationale norm niet zullen respecteren?
par sicetaitsimple
11/04/24, 09:13
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?
antwoorden: 626
views: 237941

Re: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?

Pas que du temps des pluies acides...la marine marchande (celle de loisir = paquebots, moins car y a des gens dessus et ils commencent à faire attention à leur image) émet encore un paquet de SO4...probablement bien plus aujourd'hui à l'échelle planétaire qu'à l'époque des pluies acides chez nous.....
par sicetaitsimple
10/04/24, 21:33
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?
antwoorden: 626
views: 237941

Re: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ja ja. Maar er was geen sprake van om het in de lucht te spuiten om het af te koelen? Zo ja, hallo schade... lijkt mij.


Daar heb ik het niet over gehad, alleen over zwaveltoevoegingen aan de grond, ik laat Izentrop antwoorden....
par sicetaitsimple
10/04/24, 21:19
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?
antwoorden: 626
views: 237941

Re: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?

Je ne suis pas sûr que l'apport de souffre (en poudre) sur les cultures soit générateur d'acide sulfurique atmosphérique qui nous retombe dessus comme l'est celui vaporisé (gazéifié) par les échappements (usines, cheminées ou autres véhicules variés). Il ne s'agit pas de soufre (en poudre) qui corr...
par sicetaitsimple
10/04/24, 20:57
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?
antwoorden: 626
views: 237941

Re: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?

Qu'est-ce que tu racontes ??? Quelqu'un peut m'expliquer ? :shock: Bizarre... On a l'impression qu'Izentrop regrette les efforts faits pour désulfurer les carburants liquides et limiter les rejets des centrales au charbon en y installant des unités de désulfuration des fumées.... Ce qui est exact, ...
par sicetaitsimple
30/03/24, 23:09
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Goed of slecht om de PV in de batterijen op te slaan?
antwoorden: 46
views: 7537

Re: Goed of slecht om PV op te slaan in batterijen?

Als de batterijen vrij zijn, verandert dat eigenlijk alles....
par sicetaitsimple
29/03/24, 21:28
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Innovatieve hydro-elektrische generator met behulp van folie: mijn e-Hydrofoil-project!
antwoorden: 13
views: 1019

Re: Innovatieve hydro-elektrische generator per folie: mijn e-Hydrofoil-project!

Christophe schreef:Ja, het is niet erg duidelijk, ik moet de presentatie verfijnen...

Sorry, ik begrijp het nog steeds niet....In het bijzonder, hoe transformeer je de afwisselende translatiebeweging (tenminste denk ik?) in een continue rotatiebeweging?
par sicetaitsimple
28/03/24, 21:28
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: De voors en tegens van elektrische auto's
antwoorden: 1043
views: 316919

Re: Voors en tegens van elektrische auto's

Dat is goed, ik zie dat je de video van Michel Kieffer hebt geluisterd en begrepen: Alleen heb ik hem niet bekeken.... Het probleem is dat de CON-consument niet bereid is meer te betalen voor minder prestaties en minder comfort en veiligheid (autonomie is een veiligheid en comfort tussen...
par sicetaitsimple
28/03/24, 20:41
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: De voors en tegens van elektrische auto's
antwoorden: 1043
views: 316919

Re: Voors en tegens van elektrische auto's

Wat zeker is, is dat het vergroten van de autonomie, met de gegeven technologie en de prestaties ervan, betekent dat je meer batterijen moet meenemen (met de kosten inclusief het milieu) en een extra massa om te verplaatsen, voor een gebruik dat in de praktijk een vrij uitzonderlijke, zeer lange reis zal zijn. Dus p...

Zoek Geavanceerd zoeken