Zoek gevonden 79204 resultaten

par Christophe
03/04/10, 01:09
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Ethiek - forum - en de maatschappij ...
antwoorden: 3
views: 13515

Ik zal proberen u te informeren met de elementen die ik heb met betrekking tot de recy "zaak"... Recy krijgt geen enkele voorkeursbehandeling en voor uw informatie werd hij begin 2010 zelfs voor een paar weken geschorst... Maar waarom dit allemaal? forum over de daden van een...
par Christophe
02/04/10, 18:37
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Smeltend ijs: vanwege oliewinning ??
antwoorden: 21
views: 10953

http://www.rtbf.be/info/monde/medias/poisson-davril-le-meilleur-et-le-pire-202980 J'ai aussi vu un reportage sur la nouvelle prime de Wallonie "nid de poule" pour favoriser l'achat de 4x4 et SUV...pour compenser l'état déplorable des routes wallonnes. Rassurez moi les Wallons, c'est bien u...
par Christophe
02/04/10, 18:33
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: H&M en ecologie
antwoorden: 9
views: 4679

Vergrendeld onderwerp: vrije en eerlijk gezegd nutteloze provocatie door Obamot ...
par Christophe
02/04/10, 14:04
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Marginalisering van het ecologische debat? Patrijspoort
antwoorden: 6
views: 4486

Goed debat, maar ik herformuleer de vraag anders: is ecologie ooit iets anders geweest dan marginaliteit (behalve in toespraken) in onze kapitalistische samenlevingen van consumptie/productivisme ‘zonder’ grenzen? Wie denkt ECHT aan de planeet VOOR zijn portemonnee? Weinig mensen, en...
par Christophe
02/04/10, 14:00
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Smeltend ijs: vanwege oliewinning ??
antwoorden: 21
views: 10953

Obamot schreef:Absoluut, Christophe moet niet goed gelezen hebben


Ik ben niet de enige, maar ik ben minder bedrogen dan anderen: kijk naar de commentaren op de bron...
: Cheesy:
par Christophe
02/04/10, 13:59
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Smeltend ijs: vanwege oliewinning ??
antwoorden: 21
views: 10953

elephant schreef:April dwazen zijn niet zoals nieuwjaarswensen?? :D


1 maand geldig?

Nee, ik denk het niet...
par Christophe
02/04/10, 13:01
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Smeltend ijs: vanwege oliewinning ??
antwoorden: 21
views: 10953

Eh ja, het is op het eerste gezicht een plausibele verklaring, maar ik blijf sceptisch over de traagheid die daarmee gepaard gaat: wat vertegenwoordigt olie voor de traagheid van ondergrondse rotsen? Pinda's... En integendeel, omdat het een vloeistof is, zou olie meer een warmteoverdrachtsmiddel zijn dan een isolator... toch? De olie (uit de pe...
par Christophe
01/04/10, 13:22
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Moto Voxan overleden
antwoorden: 106
views: 52245

Uitstekende onderwerpheroriëntatie!! https://www.econologie.info/smileys/Yaisse.gif ps: de levensverwachting is niet de gemiddelde leeftijd bij overlijden... het is, voor een bepaald jaar, de levensverwachting van de pasgeborene van het jaar. De gemiddelde leeftijd van sterfgevallen ligt uiteraard lager, in België is het i...
par Christophe
01/04/10, 11:45
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Thermische en akoestische isolatie
antwoorden: 6
views: 4021

Kurk is een interessante maar vrij dure natuurlijke thermische en akoestische isolator...
par Christophe
01/04/10, 11:31
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Moto Voxan overleden
antwoorden: 106
views: 52245

Deze cijfers zijn geweldig, bedankt Léo, ik wil ze heel graag kopiëren/plakken voor een nieuw onderwerp "Wereldgezondheid en BBP". Ik wist niet dat de Amerikanen meer uitgeven dan de Fransen per hoofd van de bevolking, en dat heb ik nooit gedaan. Ik had durven wedden dat dit in procenten meer bbp vertegenwoordigde dan in Frankrijk... :shoc...

Zoek Geavanceerd zoeken