Zoek gevonden 13715 resultaten

par izentrop
19/04/24, 18:07
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichterij?
antwoorden: 10
views: 337

Re: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichting?

Leg voor uzelf uit wat dit in de praktijk zou betekenen. Bij telefonische prospectie vertelt u dit niet en ik accepteer het niet om thuis benaderd te worden. Engie doet ook dit soort voorstellen, maar convectoren, traagheids- of zachte warmteradiatoren, stralingspanelen, enz. komen in aanmerking.
par izentrop
19/04/24, 15:32
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?
antwoorden: 631
views: 239087

Re: Chemtrails en contrails, wat is het verschil?

Dit heeft niets met het onderwerp te maken en in dit geval zou deze storm, die het equivalent van twee jaar regen heeft gedumpt, te wijten zijn aan RC. Om de regen die Dubai trof te verklaren, lijken andere mogelijkheden waarschijnlijker. Te beginnen met de impact van klimaatverandering: CNBC onderstreept dat de emirs...
par izentrop
19/04/24, 11:59
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichterij?
antwoorden: 10
views: 337

Re: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichting?

Voor sommigen bijzonder sappig
...de bonussen die door RTE worden betaald aan vraagresponsoperatoren, gefinancierd uit belastingen die door alle huishoudens worden betaald
Ze plaatsen zelfs hun advertenties in dit onderwerp : Arrowu: : Twisted:
par izentrop
19/04/24, 11:47
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichterij?
antwoorden: 10
views: 337

Re: gratis aangesloten thermostaten

Het is een lucht/water-warmtepomp. Ik ben al twee keer gevraagd om deze dingen op al mijn radiatoren te plaatsen. Ik heb geen kamerthermostaat, maar voor mij geen probleem, de binnenunit staat in een kamer met dezelfde temperatuur als de keuken en woonkamer, deuren open. Snijd tot 2 keer per dag...
par izentrop
19/04/24, 09:48
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichterij?
antwoorden: 10
views: 337

Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichterij?

Momenteel benaderd om "gratis aangesloten thermostaten" te installeren en zegt dat het verplicht is, blijkbaar is het niet nieuw https://www.quechoisir.org/actualite-chauffage-que-cachent-les-thermostats -connectes-gratuits-n115646/ Ik ben bereid, maar terwijl ik de controle over de site blijf...
par izentrop
18/04/24, 17:06
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Informatie, censuur, mediadebat: waar is de waarheid gebleven?
antwoorden: 1563
views: 121945

Re: Nieuws, censuur, mediadebat: waar is de waarheid gebleven?

Christophe schreef:Heeft Assange niet de waarheid verteld?
Hij heeft vooral bijgedragen aan het openbaar maken van vertrouwelijke documenten, de overige vier zijn ambachtslieden van de waarheid en hebben geen reden om aan de schandpaal te worden genageld. : Lol:
par izentrop
18/04/24, 16:35
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)
antwoorden: 8093
views: 701135

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)

Christophe schreef:Waarom zoveel haat?
Wij vragen ons dat inderdaad af
Veritayy : Twisted: : Twisted:

We wisten dat het een publiek gevaar was, maar op dit punt :schok:

Zoek Geavanceerd zoeken