Zoek gevonden 2028 resultaten

par PITMIX
16/04/21, 13:50
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Thermisch zonne-energieproject in Bretagne in combinatie met een warmtepomp van 11 kW
antwoorden: 21
views: 11665

Thermisch zonne-energieproject in Bretagne in combinatie met een warmtepomp van 11 kW

Hallo, mijn vrouw is eigenaar van een gezinswoning met haar zus in de buurt van Plovan Finistère Sud. Afgelopen zomer heb ik mezelf vervangen, de oude Chappé stookolieketel door een Mitsubishi Eco duo 11kW warmtepomp met 200 liter SWW. Mijn project is om 4 thermische zonnepanelen te installeren (in een eerste ...
par PITMIX
09/02/19, 17:28
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!
antwoorden: 17
views: 30778

Re: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!

In feite is het antwoord dat voor een meerderheid van de stadsbewoners echt aangepast is aan de stad niet de zoe of andere zware en omvangrijke auto's, maar het is Valeo die hetzelfde biedt als wat ik deed, maar betrouwbaar ( betere auto) en zuinig (betere accu en betere motor). Hij wist het...
par PITMIX
05/12/18, 08:52
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!
antwoorden: 17
views: 30778

Re: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!

Spanningsvariatie 0 tot 12VDC op het anker met een BRUSHED 30A ESC https://youtu.be/2Ir9onlYuzw Spanningsvariatie 0 tot 33VDC op het anker met een 24V / 250w Brushed Ebike Controller Werkingstest met een knop op een 24VDC motor https://youtu.be/IVPfMGfHBMY Test in echte staat op de ...
par PITMIX
05/12/18, 08:29
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!
antwoorden: 17
views: 30778

Re: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!

De converters zijn beschikbaar op Ebay voor 4 €, dus soms kun je net zo goed niet het voortouw nemen, daarnaast hebben ze een aluminium omhulsel en is het circuit in hars gegoten om waterdicht te zijn. https: //www.ebay.fr/itm/DC-36V-48V-72V-To-10A-12V-120W-Converter-Adapter-Transformer-For-E-bike-Electric/2732006 ...
par PITMIX
05/12/18, 08:07
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!
antwoorden: 17
views: 30778

Re: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!

Hallo Maximus Leo, het wordt op zijn minst gebruikt om de aarde te voorzien, dus door minder lawaai en slechte geuren te maken, is het beter: cheesy: probeer de modelbouw ESC's niet in belasting, je grilt ze direct. Een ESC is goed voor testen op de barpoint-bank. Er zijn ebike-controllers voor nodig, caar het ...
par PITMIX
26/11/18, 14:53
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!
antwoorden: 17
views: 30778

Re: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!

Look Forhorse het is voor jou een opa die mij aardig vindt. https://www.youtube.com/watch?v=SpLmHCoimQw controller geschikt voor auto-alternatoren omgebouwd naar Brushless Je hebt een 48VDC / 12VDC10A-omvormer nodig om de kolen (de ankerrotor) van stroom te voorzien of een onafhankelijke batterij in 12VDC 7A ...
par PITMIX
26/11/18, 13:27
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!
antwoorden: 17
views: 30778

Re: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!

Hallo jongens, het is leuk !! : cheesy :: cheesy: om te zien dat je geïnteresseerd bent. Ik ben niet op de hoogte gebracht van uw reacties, misschien is mijn e-mailvuur een beetje overijverig. Oké, voor youtube heb ik het getest 8) Koop gewoon een 48 / 64V 1500W E_bike-controller een handvol gaspedaal ...
par PITMIX
12/11/18, 09:44
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!
antwoorden: 17
views: 30778

DIY-elektrificatie van alle soorten voertuigen!

Hallo, het is een tijdje geleden dat ik hier was. Het afgelopen jaar heb ik mijn vrije tijd besteed aan de fabricage van elektrische voertuigen. Ik had de bromfiets van mijn 14 jaar willen veranderen in een elektrische menigte voor meer dan 10 jaar, maar ik wist niet echt hoe ik het moest aanpakken en onder ogen moest zien ...
par PITMIX
08/03/17, 15:54
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: WES server
antwoorden: 13
views: 10144

Re: Server WES

Hallo lilian07 Om eerlijk te zijn, ik weet niets van Arduino af: oeps: wat mij betreft is de wes een goede manier om mijn installatie op een simpele manier te bedienen met slechts een paar sondes en een paar relais, maar inderdaad als je op zoek bent naar autonomie , is het noodzakelijk om een ​​goed energiebeheer te plannen ...

Zoek Geavanceerd zoeken