Zoek gevonden 290 resultaten

par bob_isat
10/11/07, 17:11
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Een nieuwe naam voor Pantone waterinjectie?
antwoorden: 48
views: 30646

Ik stem voor "waterdoping", duidelijk, beknopt, effectief.

stem op hem!
par bob_isat
10/11/07, 17:09
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Nieuwe Echo Motor 2 project, Mines de Douai
antwoorden: 48
views: 33194

Hallo xcom, ik ben de auteur van V1. Geen scheikundige, maar werktuigbouwkundig ingenieur. Ik zou graag willen dat je mij het verschil uitlegt tussen OH-ionen en OH-radicalen... bedankt PS: ken je Engels, ik heb een lijm voor je in het volgende document: https://www.econologie.com/ expositie-ionisatie-et...
par bob_isat
07/11/07, 09:17
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Nieuwe Echo Motor 2 project, Mines de Douai
antwoorden: 48
views: 33194

Julien ReSalut (Bob_Isat), Fijn om je weer te zien forums :) Als je het over "ernst" hebt, heeft dat dan betrekking op S&V of iets anders? :?: Voor de PH had ik ze al per e-mail gesproken en ik denk dat ik je een kopie heb gegeven, toch? Hallo Christoffel. Voorlopig had ik het over...
par bob_isat
06/11/07, 22:36
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Nieuwe Echo Motor 2 project, Mines de Douai
antwoorden: 48
views: 33194

Hallo allemaal, ik ben de auteur van de geloofwaardige verklaring, het resultaat van maandenlange werkloosheid die het internet achtervolgt. Het is in een paar woorden: - Verschillende patenten, waarnaar in mijn document wordt verwezen, rapporteren de invloed van OH-radicalen op het verbeteren van de verbranding. -Verschillende laboratoria werken aan...
par bob_isat
28/10/07, 16:29
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone artikel in Science and Life november 2007
antwoorden: 173
views: 125750

Yep.
Ik ga het papieren nummer kopen en erover nadenken. Ik heb ook wat tijd nodig om het antwoord te verfijnen...
par bob_isat
26/10/07, 22:58
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone artikel in Science and Life november 2007
antwoorden: 173
views: 125750

:evil: :evil: :evil: mijn bestand is gebaseerd op werk uit de 2e eeuw, dus het is shit!! EN NEWTON, HET IS SHIT!!!!!!!!! en patenten, en plasma-ondersteunde verbranding, is dit een verleden tijd? Bovendien stuurde ik hem nog geen twee weken geleden een publicatie uit 1989 van de Journal of Electrost...
par bob_isat
15/10/07, 22:05
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Onderhoud uw gazon en tuin op een ecologische manier
antwoorden: 71
views: 102269

Een schaap is goed, en dan kan het altijd helpen op momenten van grote eenzaamheid ... : Mrgreen:
par bob_isat
09/10/07, 13:09
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: geloofwaardige verklaringen van doping in het water! BELANGRIJK !!
antwoorden: 376
views: 241397

Op advies van Christophe heb ik zojuist 2 tests gedaan op een Vortex door de elektrificatie te controleren met een multimeter... tijdens het rijden. Hallo Alex, als je je elektrificatiemetingen aan de reactor doet, meet je tussen de uitlaatbuis van de reactor en de grond, is dat het? terwijl als je dit meet...
par bob_isat
09/10/07, 13:04
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Doping, geen resultaten op de dyno: verklaring?
antwoorden: 12
views: 37433

Zelfde gedachte:

We kunnen de bank niet de schuld geven, het is te gemakkelijk...

Misschien is de pH van hun leidingwater neutraal (pH=7) en is het de moeite waard om een ​​beetje azijn toe te voegen...

Zoek Geavanceerd zoeken