Zoek gevonden 28725 resultaten

par Obamot
13/03/24, 20:09
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?
antwoorden: 122
views: 4340

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?

Ik hoef geen commentaar te geven – verhit of niet – op alles wat er is gezegd. Ik heb heel lang laten zien dat ik een redelijk mens ben, wat bij lange na niet het geval is bij de andere heer die een fixatie op mij heeft (en vele anderen...). Ik wil hier alleen maar mijn grote dank voor zeggen ...
par Obamot
13/03/24, 17:54
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?
antwoorden: 122
views: 4340

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?

Het is te gemakkelijk, dit onderzoek is absoluut niet eerlijk. Ik heb absoluut niets te maken met de huidige misstappen. Het zou beter zijn geweest om ons te concentreren op de relevantie van de onlangs geposte informatie, en het is duidelijk dat ik alleen maar uitbarstingen van afkeuring heb ontvangen van deze heer...
par Obamot
13/03/24, 14:11
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie
antwoorden: 9548
views: 1020164

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Je late “bewijs” dat het ons niets kan schelen Guy steaks, gezien hoe laat het wordt herhaald…

Wauw… Graag gedaan….
par Obamot
13/03/24, 14:07
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?
antwoorden: 1828
views: 249506

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Weer fout, en bam: 4 nieuwe boemerangs: knallen in het gezicht van… GuyGadeboisLeMenteur —> De blog “Libération” oppakken, keer op keer op een dwaalspoor raken… — “Allen citeren anonieme bronnen “in de inlichtingendienst of de nationale veiligheid” met min of meer wees voorzichtig en richt onder andere...
par Obamot
13/03/24, 13:20
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17114
views: 3632212

Re: [een andere] Humor

: Twisted: Toegift :? : Mrgreen: Zal hij opnieuw klagen over zijn zoveelste roep van de voet (helemaal alleen prediken in de woestijn)?
____________________
En dit is hoe Trump zijn ‘aardige vriend’ Macaron belachelijk maakt:

par Obamot
13/03/24, 11:21
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?
antwoorden: 1828
views: 249506

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Francis Collins geeft “plausibiliteit van laboratoriumlek in Wuhan toe”, in getuigenis van het Huis van Afgevaardigden IMG_1526.jpeg ZIMMERMANN 13 januari 2024 13 uur Dr. Francis Collins getuigde voor het Huis van Afgevaardigden over zijn rol als directeur van de National Institutes of Health for the Covid-43 pandemie, f...
par Obamot
13/03/24, 09:51
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?
antwoorden: 1828
views: 249506

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Wat een hypocrisie, ze hebben ALLE elementen in handen en bewapenen zichzelf met evenveel voorzichtigheid (of zelfs hier met een luxe aan voorzorgsmaatregelen): – Laat ze ons eerlijk de lijst geven van alle wijzigingen van SARS-cov-X die ze uitbesteed aan Wuhan. – Laat ze stoppen met het “Nieuwe Coronavirus” te noemen (maar p...
par Obamot
13/03/24, 09:03
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?
antwoorden: 1828
views: 249506

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

PS: voor punt 2: hier is de video die de woorden van dr. Collins weergeeft. Vreemd genoeg heeft het grootste deel van de beschuldiging betrekking op de nawerkingen van de opsluiting. Het is slechts subsidiair dat hij toegaf “plausibel” te zijn komen uit het Wuhan-laboratorium. Ruikt het naar verkiezingen? https://m.youtube.c...
par Obamot
13/03/24, 05:14
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Kameraad Nostalgie: wie is het??? (geen bedrog, dank u)
antwoorden: 35
views: 1669

Re: Nostalgie kameraad: wie is het??? (geen bedrog, dank u)

Jij... en nogmaals jij: herlees je waanzin met je vinger!

(hierboven, maar verwijder het hemdje dat je bewegingen belemmert)
par Obamot
13/03/24, 04:58
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie
antwoorden: 9548
views: 1020164

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Nee, de MULTI-RECIDIVISTISCHE leugenaar ben jij, berucht wezen: “ondersteunend bewijs/bekentenissen” >>> _ voor de komische kant noem je mij een leugenaar met een link die verwijst naar JOUW POST, wat (A) op geen enkele manier gebeurt bewijst alles wat aan mij kan worden toegeschreven en (B) betekent impliciet, volgens uw verhaal, ...

Zoek Geavanceerd zoeken