Zoek gevonden 39 resultaten

par JLB29P
21/03/20, 11:46
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Waterafvoerprobleem + geluid
antwoorden: 11
views: 22978

Re: Waterafvoerprobleem + geluid

Ik zou waarschijnlijk een nieuw onderwerp moeten openen, maar het is ook een afvoerprobleem. verschil: heel oud huis en evacuatie! Er vertrekken 2 leidingen, één vanuit het huis, de andere vanuit het huisje. Ze communiceren omdat het water in de mangaten samen stijgt of daalt (met een verschuiving die vertrekt ...
par JLB29P
03/08/16, 09:22
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4010179

Opnieuw:

Gewoon door de aardappelen op de grond te leggen. Na een weide te hebben bedekt, in augustus gemaaid en het zeildoek te hebben verlaten tot het einde van de winter ... Hallo, ik had (rond 1960 in Selectie of Systeem D?) De beschrijving van een Amerikaanse methode of Canadees precies bestaande uit het leggen van de ...
par JLB29P
18/05/16, 12:19
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Verrassing voor éconologues vrienden!
antwoorden: 39
views: 14478

Re: Verrassing voor econologues vrienden!

aan het einde van elk artikel, een link "Houtverwarming" maar al deze links geven dezelfde pagina weer (die op het scherm) dus geen interesse !!! https://www.econologie.com/biocarburants-biomasse/chauffage-bois/ op deze manier moedigt dit u niet aan om naar andere pagina's te gaan, de internetgebruiker ...
par JLB29P
20/11/15, 10:59
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: De nieuwe winkel
antwoorden: 48
views: 17643

Suggestie: veel potentieel interessante producten worden niet aangeboden. Je kunt niet alles verkopen! Het zou interessant zijn om voor bepaalde producten die u niet voorstelt aan te geven waarom (als ze te duur zijn, is het aan ons om te beslissen op basis van onze middelen) maar hiervoor ...
par JLB29P
19/11/15, 21:59
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Paris aanvallen: sociale en politieke gevolgen?
antwoorden: 189
views: 54603

Leeuwen verblind door een schaduw Verhaal van onbekende oorsprong (men kan nooit voorzichtig genoeg zijn) Dit is een verhaal dat zich afspeelde in een dorp in diep Afrika, in een tijd zeker zo ver weg, omdat er een parelhoenders. Ze waren erg trots op de kleuren van hun veren en ...
par JLB29P
19/11/15, 21:35
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Paris aanslagen van november 13 ... waar gaan we heen?
antwoorden: 366
views: 81622

Herontwerp van de winkel

Suggestie: veel potentieel interessante producten worden niet aangeboden. Je kunt niet alles verkopen! Het zou interessant zijn om voor bepaalde producten die u niet voorstelt aan te geven waarom (als ze te duur zijn, is het aan ons om te beslissen op basis van onze middelen) maar hiervoor ...
par JLB29P
03/10/15, 14:51
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Moederbord oven, wat de vervuiling?
antwoorden: 17
views: 14362

moederbord oven

bij deze temperatuur zijn er maar heel weinig componenten die schadelijke gassen kunnen afgeven, tenzij ze beschadigd zijn, en als de kaart na deze behandeling werkt, waren ze goed. Tenzij de kaart van voor 2002 dateert (en nogmaals, want de Japanners pasten vaak RoHS-richtlijnen toe voor ...
par JLB29P
24/09/15, 10:44
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Pedaal landbouwmachines
antwoorden: 40
views: 28466

koeien

aan Did67 door het onderwerp vanaf het begin te lezen, zie ik dat het onderwerp niet het onderwerp is waarop ik reageerde. Ter informatie, 3 anekdotes: - Als kind hadden mijn ouders 4 koeien, waarvan er twee aan de ploeg trokken en als trekdieren dienden. De rijkste ploegers hadden paarden en ...
par JLB29P
24/09/15, 09:59
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Landbouwmachines eigen stoom!
antwoorden: 66
views: 46956

en de Shadok waren aan het trappen ...

Bedankt Ahmed, uw opmerkingen zijn relevant. Ik heb de vervelende neiging om op papier tot in de details te perfectioneren voordat ik me realiseer dat het basisprincipe niet van toepassing is op vragen over energieschaal! Of vind het wiel opnieuw uit. Ik had een besluitvormer in de politiek kunnen zijn! Als een van mijn ...
par JLB29P
23/09/15, 10:18
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Landbouwmachines eigen stoom!
antwoorden: 66
views: 46956

en de Shadok waren aan het trappen ...

Ik had 20 jaar geleden hetzelfde idee, maar maakte er geen gebruik van, maar kneedde gewoon in mijn hersenen in verspilde tijd. - Het "principe" van stadsbewoners is ter plaatse op hometrainers of in sportscholen. De betreffende "fietsen" worden geremd om de kracht aan te passen. In plaats van pe ...

Zoek Geavanceerd zoeken