Zoek gevonden 45 resultaten

par toftof
05/11/06, 16:23
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: stoominjectie zonder Pantone reactor
antwoorden: 46
views: 81186

hallo Ik monteerde een pantom-motor op mijn tractor en toen een vriend me het zag doen in de werkplaats, wilde hij slimmer zijn en niet door de reactor gaan. Hij werkte daarom aan een Renault 21. Hij bouwde een RVS warmtewisselaar en monteerde een klep op deze "snelkookpan". Wanneer...
par toftof
24/09/06, 18:23
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Het recept van mest brandnetel verboden vrijheid ... binnenkort?
antwoorden: 192
views: 160590

hallo olifant, onze vriend is een heel eenvoudige pretentieloze persoon die alleen wordt verrijkt door de voldoening van het vervangen van de chemische stof door de organische. Hij verkoopt zijn producten daarom goedkoper dan chemicaliën. Dus als hij een advocaat heeft, hoeft dat volgens mij niet de beste te zijn. waarin...
par toftof
24/09/06, 11:05
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Het recept van mest brandnetel verboden vrijheid ... binnenkort?
antwoorden: 192
views: 160590

ALS JE OP ZOEK NAAR PROBLEMEN GAAT, ZAL JE HET VINDEN! U bent een bevoorrecht persoon, u bent zojuist getrokken uit 60 miljoen consumenten! Profiteer tijdelijk van onze 100% gratis aanbieding. U heeft "een recht om te weten" verdiend, voordat deze informatie werd geclassificeerd: "Top se...
par toftof
16/09/06, 11:37
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Het recept van mest brandnetel verboden vrijheid ... binnenkort?
antwoorden: 192
views: 160590

Ik reken op jullie reacties en heb de opleiding gevolgd van ERIC PETIO (gezien op het nieuws) die ons heeft opgeleid om de planten te vinden en ze te bewerken volgens de uit te voeren zorg. Ik begrijp de reactie van het ministerie van Landbouw en Fraudebestrijding niet. We zijn nog niet klaar met dit gevecht...
par toftof
14/09/06, 04:58
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: De staat houdt daar niet van!
antwoorden: 4
views: 7652

De staat houdt daar niet van!

sinds ik mijn boerderij ben gepasseerd, loop ik stage om te leren hoe ik planten moet gebruiken om planten te behandelen, maar onze trainers vernietigen deze achtergrond door het ministerie van Landbouw, dat de repressie van fraude stuurt om informatie "natuurlijk" te voorkomen ...
par toftof
06/06/06, 21:14
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Panton-tractor volgde van A tot Z
antwoorden: 94
views: 123428

hello,

Een vriend die binnenkort komt kijken forum stuurde me dit net.
Om verder te gaan met ideeën, kan het interessant zijn.

http://jmww.club.fr/index.html
par toftof
21/05/06, 15:47
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: pantone montage Vrachtwagen Renault B70
antwoorden: 171
views: 169634

hallo, Aangezien ik in biologische omschakeling zit, volg ik een opleiding in biodynamica om te leren werken zonder pesticiden. Tijdens deze bijeenkomsten was ik verbaasd om te zien dat ik niet alleen was met een pantomime. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om de verkregen resultaten te vergelijken. En mijn systeem en een beetje...
par toftof
12/05/06, 08:06
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: pantone montage Vrachtwagen Renault B70
antwoorden: 171
views: 169634

hallo phil

het is 4 dagen geleden dat we onze adem inhielden in afwachting van de resultaten, snel... ik word blauw :schok:
par toftof
08/05/06, 21:23
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Tamiflu en vogelgriep ... ZE !!!
antwoorden: 17
views: 15707

Onderwerp: DE ZAKEN VAN DE ANGST > DE ZAKEN VAN DE ANGST > > Wist je dat het vogelgriepvirus 9 jaar geleden werd 'ontdekt' > in Vietnam? > > Weet u dat er sinds die tijd WERELDWIJD > IN AL DIE JAREN slechts 100 mensen zijn overleden? > >Wist je dat het de Noord-Amerikanen zijn...
par toftof
03/05/06, 06:59
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Panton-tractor volgde van A tot Z
antwoorden: 94
views: 123428

bpnjour, om op het onderwerp terug te komen Ja phil 14 Ik heb metaal in de bubbler. Dit is de pijp waar het luchtfilter aan vastzit, die doorloopt in een bocht van 45° en eindigt bij de luchtverspreider in de bubbler. Voor koffie moest je terug naar VOID OF COMMERCY om er een te vinden. Van jou...

Zoek Geavanceerd zoeken