Zoek gevonden 42 resultaten

par enzo20134
25/11/10, 19:48
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: De auto van de toekomst: perslucht
antwoorden: 358
views: 111484

Helemaal niet Bernardd, ik schrok toen ik het hoorde ... Controles gedaan in de TGV bij terugkeer naar Parijs (met 3G-verbinding altijd zo willekeurig ...), ik hallucineerde gewoon! Marschner zegt dat hij een van de oprichtende aandeelhouders van MDI is op de blog in kwestie. Gezien de stamboom ...
par enzo20134
25/11/10, 18:48
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: De auto van de toekomst: perslucht
antwoorden: 358
views: 111484

Weinig info die willekeurig is verzameld uit een discussie vanmorgen in Monaco ... voor degenen die de blog kennen die zogenaamd onofficieel van MDI is (vermoedelijk omdat de negerfamilie daar regelmatig tussenkomt ...), is er een zekere Marschner wiens we vinden een aantal artikelen op zijn zachtst gezegd storend (kijk naar Mart ...
par enzo20134
22/11/10, 13:05
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: De auto van de toekomst: perslucht
antwoorden: 358
views: 111484

Hallo, De goedkeuring van de Air Pod kan niet worden verkregen om een ​​simpele en goede reden is dat de "by wire" aandrijfsystemen niet worden getolereerd door de verschillende Europese richtlijnen ... in het beste geval moeten er een mechanische redundantie die het systeem onbruikbaar maakt "by wire & q ...
par enzo20134
18/11/10, 10:52
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Quasiturbine, zijn zijn kwaliteiten een mythe?
antwoorden: 28
views: 39888

enig nieuws uit deze studie?
par enzo20134
16/11/10, 14:09
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Verzameling van technische oplossingen om onze auto's te verlichten
antwoorden: 42
views: 18804

Beste vrienden bedankt dat je niet te veel HS hebt gedaan, het doodt de post en we gaan niets verder ...
par enzo20134
16/11/10, 00:04
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Batterij (accucel) Nikkelzink op 1.6V beter dan NiMh?
antwoorden: 42
views: 44239

om pele mèle te beantwoorden, Bedankt aan Chatelot voor de inventaris! Wat betreft zinkbroom: als de wikipedia-cijfers correct zijn, zijn de specifieke energie en het vermogen van dezelfde orde van grootte als lood, dus niet echt interessant behalve voor stationaire opslag. Nikkel waterstof ...
par enzo20134
15/11/10, 18:31
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Verzameling van technische oplossingen om onze auto's te verlichten
antwoorden: 42
views: 18804

nou hier is een idee dat het goed is! als het daadwerkelijk 50 kg bespaart, is het een geweldige operatie! hoewel deze post meer lijkt op "R&D georiënteerd", zijn tips welkom! Bedankt Christophe! @ olifant, zelfs als ik het ermee eens ben dat uw opmerking gegrond is, is het niet nodig ...
par enzo20134
15/11/10, 18:11
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Verzameling van technische oplossingen om onze auto's te verlichten
antwoorden: 42
views: 18804

Verzameling van technische oplossingen om onze auto's te verlichten

Hallo allemaal, ik open dit nieuwe onderwerp om het onderwerp van Michel Kieffer niet te vervuilen. Mijn doel is om de weerspiegeling van de observatie van de heer Kieffer te veranderen, namelijk dat de belangrijkste hoeksteen van het verminderen van de milieu-impact van transport ligt in het gewicht van ...
par enzo20134
15/11/10, 17:38
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Batterij (accucel) Nikkelzink op 1.6V beter dan NiMh?
antwoorden: 42
views: 44239

Sorry voor het opgraven van deze batterijen, maar ik kreeg lucht van het genoemde bedrijf. Het SCPS-bedrijf waar je het over hebt, lijkt op MDI, mijn oom had er een paar jaar geleden belangstelling voor en de leiders van vader en zoon hebben duidelijk maar één doel in het leven: rijk worden ...

Zoek Geavanceerd zoeken