Zoek gevonden 3547 resultaten

par Cuicui
01/08/15, 10:44
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Relief onderbroken toetsen F en J, het nut?
antwoorden: 6
views: 7974

Bij het leren van het typen, wordt u geacht niet te kijken naar het toetsenbord. Vandaar het belang herpositioneren indien nodig door het reliëf streepjes f en j.
par Cuicui
31/07/15, 00:32
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Relief onderbroken toetsen F en J, het nut?
antwoorden: 6
views: 7974

Het vinden van jezelf met 2 index (vinger) te typen zonder te kijken naar het toetsenbord kan zijn?


Rechts. Dit is het eerste wat ze je leren wanneer je het typen cursus.
par Cuicui
01/04/15, 17:11
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Tomaten, een voorbeeld te mediteren
antwoorden: 15
views: 13277

Cuicui, het basisprincipe van genetica is om te kiezen uit een populatie (plant), de zaden van de individuen die het best de beoogde karakters uitdrukken. Wetende dat de keuze van bepaalde criteria noodzakelijkerwijs ten koste gaat van andere ... Het is een kwestie van compromis die een ...
par Cuicui
31/03/15, 15:15
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Tomaten, een voorbeeld te mediteren
antwoorden: 15
views: 13277

Ik heb altijd de mooiste tomatenzaad genomen. Ik kan rekening worden gehouden met de meer onvolgroeide.
par Cuicui
11/01/15, 18:07
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Charlie Hebdo: elf doden! Persvrijheid in vraag!
antwoorden: 289
views: 75822

Did67 schreef:"Ik ben het helemaal niet met je eens ...
Dit is de reden waarom ik zal vechten tot de dood voor u om het uit te drukken! [/ B] [geciteerd uit geheugen]
Voltaire?
par Cuicui
11/01/15, 12:59
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Ondersteuning voor Charlie Hebdo en de vrijheid van meningsuiting
antwoorden: 106
views: 48770

lejustemilieu schreef:Cuicui, je vergeet te snel de vrijheid van meningsuiting! Wil je censureren me? : Cheesy:
Praten over censuur omdat we niet dezelfde mening delen, lijkt mij op zijn zachtst gezegd twijfelachtig. Ik raad je ten zeerste aan om erover te praten! :P
par Cuicui
11/01/15, 11:13
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Ondersteuning voor Charlie Hebdo en de vrijheid van meningsuiting
antwoorden: 106
views: 48770

lejustemilieu schreef:Cuicui, je vergeet te snel de vrijheid van meningsuiting! Wil je censureren me? : Cheesy:
U hebt het recht om te beledigen, en ik schrijf het als de belediging is niet nodig.
par Cuicui
11/01/15, 09:34
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Ondersteuning voor Charlie Hebdo en de vrijheid van meningsuiting
antwoorden: 106
views: 48770

lejustemilieu schreef:Honderdduizenden mensen verzamelen zich in het kader van "je suis charlie". Het zijn schapen
Ze doen wat ze willen, is het niet nodig om hen te beledigen.
par Cuicui
11/01/15, 09:19
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Ondersteuning voor Charlie Hebdo en de vrijheid van meningsuiting
antwoorden: 106
views: 48770

Goed nieuws, inderdaad. Wat verbaast me het meest, is de unanieme demonstraties van alle strepen, waaronder moslims.
par Cuicui
11/01/15, 09:16
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Ondersteuning voor Charlie Hebdo en de vrijheid van meningsuiting
antwoorden: 106
views: 48770

Ahmed schreef:Voor nu, het is alleen Gelet twee obscurantisms dat gezicht.
:schok: huh?

Zoek Geavanceerd zoeken