Zoek gevonden 631 resultaten

par manet42
17/04/16, 11:05
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: temperatuur oscillatie op een kamer sensor ÖkoFEN
antwoorden: 13
views: 13377

Re: Temperatuur oscillatie op een ruimtesensor OKOFEN

Goedemorgen.
Vreemd dit sonderverhaal ...
Thuis sinds 7 jaar geen probleem met mijn case = int probe. en mijn ext. geplaatst in Noord-Oost. Er is slechts een verschuiving van 1 ° tussen de werkelijke omgevingstemperatuur T ° en de weergegeven T °, ​​ik houd er rekening mee, ik ben te lui om aan te passen : Wink: (het is mogelijk)
par manet42
25/10/15, 19:01
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zeer irritant probleem met Okofen Pellematic 32
antwoorden: 31
views: 45916

Goedenavond voor de shadocks :P Op onze oude modellen moesten we opnemen op een CF-kaart. Ik heb het parcours niet gehaald!... Geen inschrijving. Geen roest in het verwarmingslichaam! Alleen in mijn gewrichten! Het is waar dat je het openen en sluiten van de 3-weg kunt aanpassen. Met vriendelijke groeten.
par manet42
25/10/15, 14:52
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zeer irritant probleem met Okofen Pellematic 32
antwoorden: 31
views: 45916

OK!
63 ° in plaats van 60, het is uit voorzorg..niet onder 60 ° gaan vanwege de traagheid ...
Met mijn 60 ° daalt het naar 57 / 56 °! Ik speel met vuur ;-) de limiet is volgens mij 55 ° om condensatie te voorkomen. Maar in deze hitte een paar minuten op deze T ° is het niet dramatisch
par manet42
25/10/15, 12:17
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zeer irritant probleem met Okofen Pellematic 32
antwoorden: 31
views: 45916

In mijn huis is de maximale keteltemperatuur 76°. De klep moet sluiten bij 60° om koude retouren te voorkomen. Dit geeft een goede marge met misschien slechts één of zelfs twee oscillaties. Bij mij is het een beetje anders, het is de ballonladingscirculator die stopt op 60° van de ketel. De P...
par manet42
25/10/15, 09:57
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zeer irritant probleem met Okofen Pellematic 32
antwoorden: 31
views: 45916

Ik heb een beetje moeite met de kleuren... Maar op de grafiek: Deze daling van de start-T° lijkt de daling van de ketel-T° te volgen, wat niet normaal is, in principe moet de driewegklep geleidelijk opengaan om het debiet te behouden T° in lijn met het setpoint terwijl de ketel T° zakt...
par manet42
06/04/15, 09:03
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Vinifielen
antwoorden: 4
views: 5464

Het antwoord was:
Limousin, wijn van het land van Corrèze (IGP), niet ver van Brive-la-Gaillarde.
par manet42
11/03/15, 22:14
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Vinifielen
antwoorden: 4
views: 5464

Merci.
Inderdaad, de nevel, het hardhout, het gras tussen de lijnen ...
Maar wat maakt me zorgen: de wijnstokken lijken op heuvels te zijn geplant! Zien we water in de holtes, kleigrond?
par manet42
11/03/15, 20:35
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Vinifielen
antwoorden: 4
views: 5464

Vinifielen

Bonsoir.

Ik doe een vriendelijke wedstrijd ....
Subsidiary question, picture of a vineyard!
Welke regio?
Als sommigen dit landschap herkennen?
Dank aan u.

Beeld
par manet42
02/02/15, 10:04
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: temperatuur oscillatie op een kamer sensor ÖkoFEN
antwoorden: 13
views: 13377

Verificatie gedaan ... uw gemiddelde cycli zijn goed toegenomen : Idee:
5180 / 14946 = 20,794 min.
5186 / 14952 = 20,810 min.
afgerond voor P114: 21 min.

Als uw cyclus van één uur doorgaat, hebt u het vermogen van de ketel juist aangepast.

Zoek Geavanceerd zoeken