Zoek gevonden 9 resultaten

par Eric54
30/10/08, 21:23
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Positief energiehuis in Vendée - kantoren
antwoorden: 63
views: 36516

het hangt ervan af of je een kelder hebt of niet en de diepte ervan. Hoe dan ook, voordat de kou de fundering binnendringt... kan het tientallen jaren duren... We hebben de isolatie onder het maaiveld verlaagd. Ik denk dat "de kou die naar boven komt" door de keldermuren...
par Eric54
30/10/08, 19:26
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Positief energiehuis in Vendée - kantoren
antwoorden: 63
views: 36516

hallo bravo eric voor de technische vraag op de bouwplaats met betrekking tot het huis met een laag verbruik: wat is het recept voor de zelfisolerende dekvloer? Als we van buitenaf isoleren, hoe voorkomen we dan dat de koudebrug uit de muren komt, vooral in het geval van een oud huis? Greg, ik zou je misschien teleurstellen...
par Eric54
29/10/08, 19:14
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Positief energiehuis in Vendée - kantoren
antwoorden: 63
views: 36516

Ik zie dat het debat veel reacties heeft losgemaakt... Dank aan Cristophe en Christine voor hun onderzoek. Kortom, we komen terug op wat ik aan het begin zei: de houtkachel is geen erkend verwarmingssysteem voor de RT2005 en het ontwerpbureau waarmee ik werk is bekwaam. Integendeel,...
par Eric54
28/10/08, 18:42
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Positief energiehuis in Vendée - kantoren
antwoorden: 63
views: 36516

Helaas heb ik de tekst van RT2005 niet, ik ben op de hoogte van degenen die mijn constructie labelen. Ik heb alleen mijn onderzoek om u te bevestigen dat u een verwarmingssysteem nodig heeft dat geen kachel is. Het onderzoek heeft tot doel het te installeren vermogen te bepalen en vervolgens, afhankelijk van de systemen, (t...
par Eric54
27/10/08, 19:09
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Positief energiehuis in Vendée - kantoren
antwoorden: 63
views: 36516

Ik ben absoluut zeker van wat ik zeg. Het ADEME van Lotharingen stuurt alle lage-energie- en passiefhuizen naar dit studiebureau. Technicusbedrijven die een DPE uitvoeren, zijn niet gekwalificeerd om een ​​RT 2005-studie uit te voeren en deze op de BBC-normen te brengen. Verwar studie niet...
par Eric54
24/10/08, 19:09
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Positief energiehuis in Vendée - kantoren
antwoorden: 63
views: 36516

Ik specificeer, ik bevestig wat u zegt voor het verkrijgen van steun voor de labels A, B en C. Volgens het bedrijf dat de thermische studie heeft uitgevoerd, heeft u om RT 2005 te verkrijgen een verwarmingssysteem nodig zoals gedefinieerd volgens deze norm. De houtkachel is geen verwarmingssysteem...
par Eric54
23/10/08, 23:04
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Nieuwe huizen minder dan 100 000 euro
antwoorden: 18
views: 56093

hello,

Ik stel voor dat je mijn blog ontdekt over mijn zeer energiezuinige paviljoenbouwproject.

U vindt er de beoogde materialen, systemen, kosten en afschrijvingen.

http://autoconstruction-basse-energie.over-blog.com/

Hartelijk
par Eric54
23/10/08, 22:58
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Positief energiehuis in Vendée - kantoren
antwoorden: 63
views: 36516

Hallo, ik ben een huis van het type met een zeer laag verbruik aan het bouwen en ik ben nog steeds op zoek naar documentatie... U geeft aan dat dit gebouw geen verwarming heeft. Hoe bereikt u naleving van de RT 2005-standaard? Ik stel u deze vraag omdat het geschatte vermogen om mijn...
par Eric54
23/10/08, 22:46
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Goed plan om een ​​milieuvriendelijk huis te bouwen!
antwoorden: 4
views: 8135

Hallo,

Ik nodig u uit om mijn bouwproject met het effinergie-label te ontdekken.

U vindt er alle technische beschrijvingen over materialen, kosten en systemen.

http://autoconstruction-basse-energie.over-blog.com/

Van harte.

Zoek Geavanceerd zoeken