Zoek gevonden 3044 resultaten

par Alain G
26/10/16, 11:38
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Wat moet hij doen Obamot?
antwoorden: 134
views: 50503

Re: Wat moeten we doen Obamot?

Wat ik wel weet is dat de ene of de andere persoon, geïnteresseerd, uiteindelijk deserteerde (ik denk dat ik 1360 kan citeren en hij zal het niet erg vinden als hij een kijkje neemt! ). Hallo deed, ik doe hier niet echt meer aan mee forum, net als mijn andere gebruikelijke, maar het is meer door gebrek aan tijd ...
par Alain G
21/10/16, 06:17
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Een maat niet zoals andere hagen
antwoorden: 40
views: 38978

Opnieuw: Opnieuw:

Goed goed ... De sfeer ontbrandt voor niets! Excuseer me als ik de bal verliet, maar het was niet mijn doel! Deed! Ik heb geen oude wrok tegen je en als je de premier had gelezen die je nooit goed hebt geopend, zou je zien dat het waar is! Om eerlijk te zijn, het was niet tegen jou dat ik mijn bericht stuurde naar ...
par Alain G
17/11/15, 16:43
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Paris aanslagen van november 13 ... waar gaan we heen?
antwoorden: 366
views: 81125

Is de Bijbel een lange stille rivier? De Marseillaise? Ben je na Fusukhima nog steeds een fan van nuke? Is de kernbom nog steeds gewelddadig? Je hebt niet veel tapijt meer, heb je alles gerookt PB? : lol: Waarom als Obamat mensen aanvalt en ze minder dan niets opstelt met zijn te grote ego ...
par Alain G
07/11/15, 14:52
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Tribute to Cuicui
antwoorden: 17
views: 10857

Triest nieuws, Cuicui en ik had goede discussies en we deelden vaak dezelfde ideeën ...

Rust in vrede!

Mijn condoleances aan zijn familie en vrienden!
par Alain G
04/11/15, 22:58
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Vreemdgaan TDI EA189 vervuiling Volkswagen (zetel, audi ...)
antwoorden: 301
views: 101669

Christophe is het nieuws van de 2 dagen, maar zeer relevant voor alle nieuwe VW wonen hier is een link en tegelijkertijd volgen de actie van VW:

http://fr.advfn.com/bourses-mondiales/allemagne
par Alain G
04/11/15, 18:10
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Vreemdgaan TDI EA189 vervuiling Volkswagen (zetel, audi ...)
antwoorden: 301
views: 101669

Remundo, ik heb nog steeds de moeite genomen om je videolink te bekijken en Alstrom, die aan Amerikanen wordt verkocht, is naar mijn mening in zekere zin een goede zaak voor je, aangezien kerncentrales niet langer relevant zijn en deze turbines vervaardigd door ze zullen niet langer worden verkocht, alternatieve energieën ...
par Alain G
04/11/15, 17:49
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Vreemdgaan TDI EA189 vervuiling Volkswagen (zetel, audi ...)
antwoorden: 301
views: 101669

om de invalshoek van Obamot te gebruiken, is het geostrategische aspect erg relevant. we kunnen nu beter de vloedgolf zien, opgezet in verschillende fasen, van Amerikaanse diensten en belangen om VW tot zinken te brengen (en op dezelfde manier om Europa via Duitsland te destabiliseren) evenals dieselmotoren. Ja...
par Alain G
04/11/15, 06:24
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Vreemdgaan TDI EA189 vervuiling Volkswagen (zetel, audi ...)
antwoorden: 301
views: 101669

Goede Volkswagen bedriegt en het is de schuld van de slechteriken ... Het komt niet bij u op dat uw fabrikanten verkopen aan VW hebben verloren en daarom uw eigen banen zijn verloren, de theorie van samenzwering duikt keer op keer op voor alles en voor niets, in deze ...

Zoek Geavanceerd zoeken