Zoek gevonden 3787 resultaten

par Andre
11/01/15, 19:49
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Ondersteuning voor Charlie Hebdo en de vrijheid van meningsuiting
antwoorden: 106
views: 48521

Hallo ik ben verbaasd om te zien dat veel vrijwilligers die in zo'n korte tijd grote demonstraties in gang hebben gezet goed gestructureerd met sign en media ect .. Een paar maanden geleden hebben we een demonstratie gestructureerd tegen het olietransport s ...
par Andre
10/01/15, 04:33
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Charlie Hebdo: elf doden! Persvrijheid in vraag!
antwoorden: 289
views: 75380

Hallo Zie de tijdlijn: 22 oktober 2014: Vlag van Canada Canada: schietpartij in Ottawa gericht op het oorlogsmonument om te eindigen in het parlement van Canada, 2 doden (inclusief de schutter, de islamist Michael Zehaf-Bibeau) en 3 gewonden. Ik noem voorbeelden van dit "bedrijf ...
par Andre
09/01/15, 03:18
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Aanwezigheid / deelname stijgt weer
antwoorden: 20
views: 14676

Hallo, ik ben verre van een Taliban-poll, integendeel. : frown: Geposte berichten weerspiegelen activiteit die verwaarloosbaar kan zijn in vergelijking met LUS-berichten. Ik ben van mening dat een groot aantal lezers meer betekenis heeft dan een stortvloed aan berichten ...:? Het is makkelijk om ...
par Andre
11/08/14, 04:57
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis
antwoorden: 84
views: 50189

Hallo Je hoeft alleen maar naar een DC-motor met afzonderlijke excitatie te kijken om dit te realiseren. +1 Het is enige tijd geleden dat ik op de forum we merken op dat de basis van elektromotoren niet goed wordt begrepen .. motoren draaien continu als de excitat ...
par Andre
26/07/14, 06:23
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: De single Antonov An-225 gezien waar!
antwoorden: 23
views: 9812

Dag

hij heeft een maand op onze aerdrome

Antonov

par Andre
23/02/14, 22:05
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Montage pantone 4x4 toyota turbo LJ73 2.4L
antwoorden: 41
views: 53490

Hallo Hallo, Heeft iemand ooit geprobeerd de twee vliegtuigen te mengen, lucht te nemen voor de bubbler na de turbo en de stoom vóór de turbo te sturen door de stroom te doseren? Ja, dit vormt een probleem, de luchtleiding die je van de turbo neemt en die je bij lage toeren de bubbler instuurt, wordt in zuigkracht ...
par Andre
08/01/14, 06:08
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Plantaardige olie brander ketel bal
antwoorden: 2031
views: 1123649

Hallo, het is precies in dit principe van de MAN-brander dat de mijne is ontworpen, dit principe bestaat sinds de jaren 1920 op branders voor industriële ovens Dat wil zeggen om een ​​klein deel van de hete gassen terug te brengen naar de nek van de diffuser aan het begin van verbranding. Ik heb ook een kleinere ...
par Andre
08/01/14, 05:42
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Hoe brandstof te besparen? HHO Droge cel
antwoorden: 39
views: 36164

Hallo 3 berichten op 26 januari 2010 2 berichten op 5 januari 2012 1 bericht op 7 januari 2014 Wat betreft waterstof voor brandstofbesparing, het is interessant, maar ik denk dat je dit systeem sinds 2010 op een auto hebt gezet? we willen graag iets versleuteld hebben voor installatie, na inst ...
par Andre
04/01/14, 05:38
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Integreren van een Gillier Pantone in een voertuig
antwoorden: 21
views: 37122

Hallo copy-paste op zijn blog Velen van ons hebben gehoord van de Pentonne-engine, we geloven erin of we geloven het niet. Toen we in februari 2011 terugkwamen uit Spanje, waren we aan het kamperen in een kleine stad. Plots stopte een auto op de parkeerplaats, de motor versnelde tot volle snelheid. Ik ...
par Andre
16/12/13, 04:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Plantaardige olie brander ketel bal
antwoorden: 2031
views: 1123649

Hallo, ik heb dezelfde bal sinds de jaren 1980, geen probleem met de verstopping van de spleet, er is een luchtfilter nodig en een karaf bij de uitlaat van de compressor, de lucht moet schoon zijn. de brander wordt gestopt door een magneetventiel de olie blijft nog een tijdje stromen (het is deze olie niet ...

Zoek Geavanceerd zoeken