Zoek gevonden 383 resultaten

par swift2540
24/08/11, 22:39
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Vent buizen voor WC 2 verschillende verdiepingen?
antwoorden: 31
views: 67712

voor de 40 mm ontluchtingspijp, denk ik dat het op de een of andere manier ook de verticale pijp zal "ventileren" en dus het bovenste toilet, toch? Nee, maar aangezien je geen probleem hebt, is dat oké. Aan de andere kant zal het voorkomen dat de toiletten elkaar losmaken, dat is waar het om gaat ...
par swift2540
24/08/11, 21:15
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Vent buizen voor WC 2 verschillende verdiepingen?
antwoorden: 31
views: 67712

Ja, allemaal goed.

Gewoon een detail: plan de plaat om daar de voeten te kunnen zetten ...
par swift2540
24/08/11, 14:30
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Debat over schulden en voorwendsels
antwoorden: 211
views: 63375

Dat gezegd hebbende, ben ik het ermee eens dat banken geen geld hoeven te creëren, het zou alleen mogelijk moeten zijn bij centrale banken, en met beperkingen. Aan de andere kant, als de regeringen niet waren gestegen en zo'n tekort hadden gecreëerd, zou alles goed zijn en zo. Dus het probleem met het huidige systeem is ...
par swift2540
24/08/11, 14:23
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Debat over schulden en voorwendsels
antwoorden: 211
views: 63375

1) En hoewel ik het geluk heb mijn werk erg leuk te vinden, merk ik dat het elke dag een beetje moeilijker wordt, dat ik steeds meer pijn heb, dat ik na mijn hartaanval toenemend lijden ... ik zou zeker stoppen. En ik zal proberen om "waarde" te creëren voor de ...
par swift2540
24/08/11, 14:20
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Debat over schulden en voorwendsels
antwoorden: 211
views: 63375

Precies! Je bent in orde ... eerst. Om bijvoorbeeld uw dak te renoveren, moet u eerst de aankoop van de woning financieren. Als niemand meer wil werken, zullen de lonen stijgen (ook de kosten van levensonderhoud) en weer aantrekkelijk worden. NLC beschreef het heel goed op het eiland: arrowu: The sea ...
par swift2540
24/08/11, 13:22
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Debat over schulden en voorwendsels
antwoorden: 211
views: 63375

Philippe Schutt schreef:Als ik 1000 € per maand ontvang, stop ik meteen met werken. : Cheesy:

Dus het is dat je baan niet bij je past : Cheesy:
Even stoppen is het eerste dat in me opkomt, iedereen heeft al gedacht "als ik tijd had, ik ..."
Maar na?
par swift2540
24/08/11, 13:15
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Droogtijd van hout?
antwoorden: 5
views: 49144

Hallo en welkom! Ik ben geen houtprofessional, maar een oude timmerman vertelde me dat hout gemiddeld 1 cm dik / jaar droogt (2 cm voor sparren). ==> Een eiken / beuken plank van 2 cm droogt in 1 jaar (1 cm aan elke kant: cheesy :) ==> een witte spar van 6 cm droogt meer dan 1,5 jaar ... Voor een ...
par swift2540
24/08/11, 13:03
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Debat over schulden en voorwendsels
antwoorden: 211
views: 63375

Het is een aantrekkelijke versie, maar er zijn er meerdere, dit is met name het geval in Alaska, met een toewijzing (de Alaska Permanent Fund Corp opgericht in 1976) op basis van de mijnbouw- en olie-inkomsten van de regio. buit hoe meer je verdient!) De laatste lijkt meer op een "bonus", en ...
par swift2540
23/08/11, 23:34
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Vent buizen voor WC 2 verschillende verdiepingen?
antwoorden: 31
views: 67712

ok, heel interessant doc, als ik het samenvat ga ik door de muur van de ... kelder (28cm beton) ..... in de kelder, aan het begin van de rechte afdaling boor ik een gat van 50 mm genomen met een "flens" op de gietijzeren buis, gaat de buis van 50 mm omhoog tot aan de randplanken die hij zal voorzien ...
par swift2540
23/08/11, 21:11
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Debat over schulden en voorwendsels
antwoorden: 211
views: 63375

Leuke Obamot-analyse, toch deel ik enigszins de mening van nlc. Het principe van een universeel dividend komt in zekere zin neer op het terugbetalen van nationale winsten aan zijn burgers, zoals de participatiebonus in een bedrijf, betaald aan zijn werknemers? Klopt dat niet? Nee, of ik heb mijn ...

Zoek Geavanceerd zoeken