Zoek gevonden 14 resultaten

par elekaj34
01/12/08, 14:16
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: voormalig herstel materialen zoals WEEE
antwoorden: 4
views: 19048

Oké dank je, toen ze weer naar het behandelcentrum belden, dachten ze (of wilden ze geloven) dat ik een doos was. In feite werken ze niet met individuen maar met bedrijven (omdat ze de ecotaks innen). Ze antwoordden me dat het kopen van apparatuur of niet, een verkoper de oude moet terugnemen ...
par elekaj34
01/12/08, 13:28
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: voormalig herstel materialen zoals WEEE
antwoorden: 4
views: 19048

voormalig herstel materialen zoals WEEE

Hallo, Ik heb een paar jaar geleden een laserprinter gekocht en hij is kapot gegaan ... dus hij valt niet meer onder de garantie. De schatting van de reparatie is exorbitant. Ik heb geprobeerd het beest zelf te repareren, maar tevergeefs. Dus ik heb mezelf (ook uit nood) neergelegd om een ​​printer te kopen ...
par elekaj34
27/09/08, 09:49
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Droog toilet (TLB) in appartement?
antwoorden: 1
views: 4524

Droog toilet (TLB) in appartement?

Hallo, daar heb je het, ik heb veel dingen gelezen over TLB's en ik wil daar doorbrengen (moe van het sturen van 30 l / dag naar het WK), maar ik stel mezelf veel vragen. Al de ventilatie van de toiletten. Gehoord dat het moet worden geventileerd (wat ik me kan voorstellen), maar een beetje, veel? In mijn wc, de ...
par elekaj34
27/09/08, 09:16
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Zelf-snijdende machtsstrook
antwoorden: 22
views: 11923

Hallo, ik heb net dit onderwerp ontdekt. Ik heb zelf zo'n stekkerdoos gemaakt. Het principe: voor elk stopcontact wordt een stroommeting gedaan, als deze langer dan een bepaalde tijd onder een zogenaamde standby-drempel (instelbare drempel) ligt, wordt het stopcontact afgesneden. De bediening van de stopcontacten is gemaakt ...
par elekaj34
29/06/08, 14:41
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Koel een kamer ecologisch, airconditioning
antwoorden: 25
views: 21299

Bedankt voor de links. Aan de andere kant begreep ik niet al te veel, het is een vernevelaar, bijgestaan ​​door een ventilator om "frisse lucht" te verspreiden? Goed volgens hetzelfde principe, ik zal proberen te sleutelen aan een systeem met een vochtige doek voor een ventilator en T ° C-metingen te doen (om de snelheid van effect ps ...
par elekaj34
29/06/08, 12:08
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Koel een kamer ecologisch, airconditioning
antwoorden: 25
views: 21299

Koel een kamer ecologisch, airconditioning

Hallo, ik post hier meer, meer als thermisch comfort dan als verwarming;) Ik woon in Montpellier, en tegenwoordig is het buiten warm (momenteel 31 ° C, tot 34 ° C gistermiddag op het balkon) Dus, Ik kan het raam en luik sluiten, ik heb 28 of zelfs 30 ° C in het appartement !!! : shock: Het probleem ...
par elekaj34
24/06/08, 15:40
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: WEEE verwerking computer
antwoorden: 4
views: 7116

Re Ik heb wat informatie kunnen krijgen, vooral van de milieu-afdeling van mijn bebouwde kom (Montpellier). Voor kleine volumes (of gewicht) kunt u terecht bij het recyclingcentrum. Voor grotere volumes had ik bedrijfsnamen die met dit afval te maken hebben. Aan de andere kant heb je een bepaald volume nodig (...
par elekaj34
24/06/08, 14:06
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: WEEE verwerking computer
antwoorden: 4
views: 7116

Hallo, ik zit in dezelfde situatie als jij, ik weet niet veel meer wat ik weet is dat je voor elk apparaat een AEEA-supplement moet factureren dat op de factuur moet worden vermeld. Mijn accountant vertelde me dat zelfs als ik de apparatuur niet terugneem, de ecotaks moet worden gefactureerd (verplicht) en ...
par elekaj34
24/06/08, 13:28
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: WEEE verwerking computer
antwoorden: 4
views: 7116

WEEE verwerking computer

Hallo, laat me het uitleggen, ik ben een IT-professional (IT-servicebedrijven) en velen vragen me om hun oude apparatuur terug te nemen. Over het algemeen weiger ik, behalve natuurlijk als ik apparatuur verkoop (dit is niet mijn hoofdactiviteit, de verkoop gebeurt alleen in ...
par elekaj34
16/05/08, 18:57
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Milieutechnische beroepen
antwoorden: 2
views: 2956

Milieutechnische beroepen

Hallo, ik stel de vraag hierover forum, maar ik geef toe dat ik niet echt een perfecte plek heb gevonden. Aarzel niet om me door te verwijzen als deze thread hier geen plaats heeft. Ik wens mijn activiteit te diversifiëren (of zelfs te veranderen), en gezien het lawaai en enthousiasme van het publiek voor alle vragen met betrekking tot het milieu ...

Zoek Geavanceerd zoeken