Zoek gevonden 170 resultaten

par fc89
12/07/11, 19:50
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Een goed pomp voor Presscontrol 2 gebruikt?
antwoorden: 19
views: 13851

Hallo, zegt Christophe: maar Ricou is een elektricien ... dus hij moet met dit soort dingen rekening houden ... zie de oplossing van Alain ... Misschien een elektricien, maar stel je voor dat iemand anders wil helpen, als hij is niet gewaarschuwd dat er twee stroombronnen komen om de pomp van stroom te voorzien, deze pr ...
par fc89
12/07/11, 19:18
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Een goed pomp voor Presscontrol 2 gebruikt?
antwoorden: 19
views: 13851

Hallo,

Overweeg niet om een ​​pomp van twee verschillende voedingsbronnen van stroom te voorzien.
Te gevaarlijk in het geval van elektrische ingrepen

De eenvoudigste voor jullie twee is: elk zijn pomp, zijn pijp en zijn huidige ...

A+
par fc89
07/07/11, 19:10
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Goed booster probleem met drukverlies
antwoorden: 23
views: 35551

Hallo, oké, het water zit 1.5 meter diep in de buis, maar wanneer? Waar hij op moet letten, is of het water er nog is als de pomp niets meer levert. Ik heb dit geval al waargenomen, water minder dan 2 meter diep zonder te hebben gepompt, en na het pompen was er niets meer over, in ...
par fc89
06/07/11, 19:45
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Goed booster probleem met drukverlies
antwoorden: 23
views: 35551

Hallo, Na ongeveer 7 putten te hebben geboord, kan ik zeggen dat 11 meter water omhoog brengen met dit soort pomp bijna onmogelijk is, de wetten van de natuurkunde zijn ertegen. Voor zeer goede pompen moet 6 tot 8 meter worden overwogen. Maar het zou ook nodig zijn om het principe van deze realisatie te kennen, waar, ...
par fc89
23/01/11, 20:48
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vuurkorf met logboekladen van achteren?
antwoorden: 18
views: 19303

Re, schreef Verdes! in het ergste geval val ik terug op dit model. Wat zeg je, wat bedoel je??? Probeer te vinden wat u zoekt. Zie je, wat me stoort is de gebruikte term, "in het slechtste geval": lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol :: lol: Verdomme, ik heb aan deze verandering gewerkt ....
par fc89
23/01/11, 20:40
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vuurkorf met logboekladen van achteren?
antwoorden: 18
views: 19303

Hallo, ik zou zelfs nog beter zeggen, bewust van de nadelen nadat ik mezelf jarenlang met hout had verwarmd met een open haard in de eetkamer, heb ik dit oppervlak gemaakt, een klein gebouwtje dat grenst aan de eetkamer waar de woonkamer. Ja, als je er elke dag mee moet leven, moet je het verdragen ...
par fc89
23/01/11, 20:17
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vuurkorf met logboekladen van achteren?
antwoorden: 18
views: 19303

Hallo, dit is inderdaad een Supra-huis. Mijn huis is volledig getransformeerd, om te worden gekoppeld aan mijn stookolieketel. Je zult het niet in winkels vinden. Deze open haard, Supra, ongeveer tien jaar oud, zie een beetje meer, is volledig transformeerbaar, wat ik deed. Achter laden ...
par fc89
23/01/11, 19:57
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vuurkorf met logboekladen van achteren?
antwoorden: 18
views: 19303

Hallo,

Sorry, maar de e-mail heeft mij niet bereikt.

Wat was de vraag?

A+
par fc89
13/08/10, 13:38
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Doping van een verbrandingsmotor met waterdamp
antwoorden: 1290
views: 607124

Hallo Flytox, Voor uw app is er geen sprake van het kopen of gebruiken van dit model. Maar raak gewoon geïnspireerd, voor een toekomstige prestatie. Uw venturi's worden, net als alle carburateurs, aangezogen door een buis die in het midden van de luchtstroom is geplaatst. Die van Piab, gebruikt zorgvuldig pl ...
par fc89
13/08/10, 08:32
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Doping van een verbrandingsmotor met waterdamp
antwoorden: 1290
views: 607124

Hallo, als u het merk PIAB niet kent: http://www.piab.com/en-gb/Innovations/undersida1/ Ik gebruik dit type vacuümpomp al meer dan een jaar, het proces is opmerkelijk. Voor uw toepassing is de operatie natuurlijk gebaseerd op perslucht, maar door de afmetingen te veranderen, zou u ...

Zoek Geavanceerd zoeken