Zoek gevonden 147 resultaten

par lv13r
17/04/14, 22:00
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: speciaal wieden gereedschap
antwoorden: 21
views: 29673

hallo oli 80
als het interessant is, maar je weet zeker dat het gewend is om dit ding te wieden? omdat ik niet echt zie hoe of wat het soort versterking in het midden zal dienen en waarom het laken in hoek wordt gevormd :?
lionel
par lv13r
14/09/12, 19:12
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Onze rijbewijzen geldig tot 2033
antwoorden: 2
views: 4196

Onze rijbewijzen geldig tot 2033

hallo bent u op de hoogte van het nieuwe decreet betreffende het rijbewijs er zijn nogal wat wijzigingen, als ik alles goed begrijp zijn de rijbewijzen afgegeven vóór 19 januari 2019 geldig tot 2033 ZIE ARTIKEL 6 van de volgende link http://www.legifrance .com/affichTexte.do?cidTexte=JORFTEXT0000...
par lv13r
01/04/12, 14:16
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Betalen om te stemmen
antwoorden: 9
views: 6603

Vis voor één euro
het is goedkoop
mijn vis is vers
het is van vandaag : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

lv13r
par lv13r
06/11/11, 08:39
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: ongekende productie pellets stro miscanthus
antwoorden: 46
views: 57861

hallo
Netsjamaan
HELLO
het is niet nodig om naar duitsland te gaan er is een dealer voor frankrijk en belgië
F-01210 Ferney-Voltaire
top-pellet.fr
het staat op hun Duitse site

Ik ben zoals jij, ik geloof wat ik zie
par lv13r
01/04/11, 11:10
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een revolutionaire KWB-ketel ... met uitwerpselen!
antwoorden: 21
views: 17781

het lijkt erop dat verschillende visverkopers vanaf vandaag zijn uitgerust : Mrgreen:
het is ontlasting goed milieu het : Cheesy:
LV13R
par lv13r
18/02/11, 17:58
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Plantaardige olie brander ketel bal
antwoorden: 2031
views: 1123693

oké bedankt manoria68
dus ik ga terug, ik moest een paar details overslaan : Mrgreen:
en ik kom terug en stel je meer vragen als het je niet te veel stoort :P
merci
lv13R
par lv13r
18/02/11, 17:39
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Plantaardige olie brander ketel bal
antwoorden: 2031
views: 1123693

hallo manoria68 het doel van de bal en om de oliefilm zoveel mogelijk te verspreiden met een zeer lage oliestroom, dus ik veronderstel dat het doel van het nemen van grote geboorde cilinders is om een ​​ventilator te plaatsen bij de ingang van de roestvrijstalen buis die het is om meer macht te hebben, toch?? Hoe beheert u uw waterstroom...
par lv13r
30/01/11, 20:49
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Waardoor een extruder Pellets
antwoorden: 151
views: 245995

Ik ben het helemaal met je eens, dedeleco. Ik moet naar een buurman gaan die zijn eigen doppen maakt voor zijn koeien, hij heeft een extruder, het mag geen grote zijn, ik zal foto's maken als hij akkoord gaat voor de binder. Denk je dat een kleine hoeveelheid frituurolie is voldoende?Voor...
par lv13r
30/01/11, 18:58
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Waardoor een extruder Pellets
antwoorden: 151
views: 245995

hallo titiyador
kunt u foto's maken van de verschillende onderdelen van uw machine
voor de zaden en de tarwe, passeer je ze eerder in een breker of jij, maar alle dirigent direct?
merci
lionel
par lv13r
20/01/11, 06:45
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Waardoor een extruder Pellets
antwoorden: 151
views: 245995

hallo dedeleco deze machine ziet er goed uit, maar ik heb twijfels over de werking ervan want als je ziet hoeveel kracht een hakselaar nodig heeft om takken met een diameter van 10 cm te verpletteren betwijfel ik of 3kw genoeg is plus we zien op de video dat de machine geladen is met takken bedekt met fe...

Zoek Geavanceerd zoeken