Zoek gevonden 11 resultaten

par john33
11/06/07, 07:25
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

fotokatalyse FOTOCAL

Voor diegenen die mogelijk geïnteresseerd zijn, hier is een link voor meer informatie over deze beroemde PHOTOCAL-coating die werkt op basis van fotokatalyse en is afgeleid van nanotechnologie, in staat om alle oppervlakken zelfreinigend te maken en om de omgevingslucht op te ruimen: http://photocal.over-blog.com/
par john33
01/06/07, 15:05
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Potabilisatie van regenwater door UV-behandeling
antwoorden: 20
views: 52906

Een systeem dat veel goedkoper is dan het kopen van een heel apparaat dat alleen dient om de fabrikant of de detailhandelaar te verrijken: U behandelt de oppervlakken die in contact komen met water zelf: http://www.cyberbtp.com/actus&dossiers /actualite/default.php?article=5669 Ik heb het getest, gecontroleerd, het is briljant! BIJ...
par john33
31/05/07, 23:03
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

Het probleem is dat we de tests laten zeggen wat we willen ... Voorbeeld: De tests werden uitgevoerd door een onafhankelijk Amerikaans laboratorium (universiteit) op ratten. Het doel was om te analyseren of de koolstofnanodeeltjes die door deze ratten werden ingeademd, op natuurlijke wijze konden worden geëlimineerd ...
par john33
31/05/07, 09:05
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

Laten we een concreet voorbeeld nemen ... PHOTOCAL, het nieuwe product reageert door fotokatalyse met de zelfreinigende en antibacteriële eigenschappen die ik in deze blog presenteerde ... Het valt niet te ontkennen dat het een kleine revolutie is ... Stel je voor, gebouwen die zijn zelfreiniging, onderhoudskosten en ...
par john33
30/05/07, 17:36
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

U ziet dat ik schreef zonder u opnieuw te lezen en ik realiseer me dat we het uiteindelijk op verschillende punten eens zijn ...
par john33
30/05/07, 17:33
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

Denk aan de inkt die stroomde vanaf het begin van het computergebruik ... De angsten die het veroorzaakte ... De angst voor iedereen in het licht van deze nieuwe technologie ... Verder in onze geschiedenis, de auto, vliegtuig, ... door velen in die tijd beschouwd als duivelse apparaten ... Je moet niet ...
par john33
29/05/07, 19:12
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

Helemaal correct! Maar titaandioxide in zijn natuurlijke vorm wordt voor veel andere toepassingen gebruikt: in verven, tandpasta's, make-upproducten, bruiningscrèmes, enz. Pas wanneer het wordt omgezet in nanomoleculen, blijkt het een formidabele depollutie te zijn ...
par john33
29/05/07, 18:53
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

Meuh nee dat vernietigt de man niet! Fotokatalyse is geen nieuwe technologie, het is al lang bekend en zonder enig gevaar ... Nieuw is echter om deze reactie te creëren met nanodeeltjes die veel actiever zijn dan hun grootte. afkomst... ...
par john33
29/05/07, 17:16
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

Volgens informatie van het PHOTOCAL lab zou deze techniek +/- 3 € per M2 kosten, wat mij een redelijke prijs lijkt gezien het feit dat de fotokatalytische werking meerdere jaren duurt (2 à 3 jaar). Het voordeel lijkt mij juist het feit dat de verontreinigende stoffen worden omgezet in H2O en CO2 een beetje com ...
par john33
29/05/07, 14:51
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!
antwoorden: 16
views: 15005

Nieuwe coating strijd tegen vervuiling!

Wat denk je? Het is een volledig transparante fotokatalytische coating op basis van titaniumdioxide in anataasvorm die alle oppervlakken zelfreinigend kan maken. De fotokatalyse veroorzaakt door deze coating is niet alleen in staat om de omgevingslucht te reinigen, maar ook ...

Zoek Geavanceerd zoeken