Zoek gevonden 5 resultaten

par arthur
30/05/08, 18:38
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Isolerend EN afwerkingsmateriaal voor kozijn
antwoorden: 5
views: 5391

in kunststof, zul je moeite hebben om een ​​materiaal te vinden waarmee je gemakkelijk kunt werken met een drinkbare afwerking (PU-schuim, PVC-profiel, blah) Ik denk dat het beste compromis hout of gips is als je ondersteuning onregelmatig is, de gips heeft echter een lambda van 0.35 hoger dan die van ...
par arthur
21/01/08, 22:28
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Pellets en houtpellets: welke toekomst voor de prijs?
antwoorden: 340
views: 324885

De prijzen zijn thuis redelijk stabiel, ik bezocht de installatie van een gebruiker die in 2007 190 € / T betaalde tegen 200 € in 2006 voor 6T in bulk. Toename vraag en dus prijzen Een fabriek opende 3 maanden geleden 10 km van mijn huis. Ik weet het, dat is niet voor iedereen het geval, ...
par arthur
28/08/07, 20:28
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Fotovoltaïsche rendabel?
antwoorden: 82
views: 101382

Ik ben het volledig met u eens over het feit dat de huidige opbrengst van op de markt gebrachte PV en de kosten van een installatie betekenen dat het vandaag de dag geen erg "winstgevende" energie is. Maar als iedereen zo denkt, zal de PV-markt zich niet ontwikkelen en zal het onderzoek afnemen ...
par arthur
01/07/07, 14:28
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Hergebruik van skeptische putten
antwoorden: 4
views: 9281

Er is ongetwijfeld een analyselaboratorium bij u in de buurt dat u dat kan aandoen als u dat echt wilt. Ik denk dat als de tank 3 jaar helemaal leeg is geweest (geen vocht of stilstaand water op de bodem), er niet veel bacteriën meer zijn. Aan de andere kant zijn er van nature bacteriën ...
par arthur
25/06/07, 20:13
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Ketelterugwinning met een warmtepomp en zonne-energie
antwoorden: 176
views: 203679

Helemaal eens met Lumberjack over de grijze energie van steenwol (aan de andere kant heb ik een waarde van 150 kWh / m3, bron van lokale energie inforuimte? ...) Geëxpandeerde kurk is ongeveer 90 kWh / m3, hennepwol 30 kWh / m3, cellulosewol 6 kWh / m3. In termen van isolatie, ik ...

Zoek Geavanceerd zoeken