Zoek gevonden 534 resultaten

par Tagor
31/01/13, 06:15
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Houtverwarming verboden in Parijs en IdF voor 2015?
antwoorden: 19
views: 11506

gewoon verbranden of alleen in schoorstenen (open)? Ik heb de teksten niet gelezen, maar in het gebouw zijn er minimaal 2 open haarden per appartement en sinds de nieuwe wet hebben tenminste 2 appartementen open haarden... destijds was er geen sprake van invoegen PS: maar dat doe ik niet heb niet...
par Tagor
30/01/13, 12:31
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Houtverwarming verboden in Parijs en IdF voor 2015?
antwoorden: 19
views: 11506

Tijdens de storm van december 1999 plaatste het stadhuis van Parijs overal aankondigingen waar inwoners konden komen om gevallen hout te komen verzamelen in de Parijse bossen en parken. :mrgreen: :mrgreen: dit neemt niet weg dat we binnen de muren niet mochten om het in open haarden te verbranden
par Tagor
30/01/13, 12:09
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Houtverwarming verboden in Parijs en IdF voor 2015?
antwoorden: 19
views: 11506

Christophe schreef:
Ja, in Parijs was intra muros wat ik leek te hebben gelezen of gehoord, maar zelfs Capt_Maloche, Francilien de coeur, kon deze informatie niet bevestigen ... dus we kunnen twijfelen ...



het was verboden, maar het werd een paar jaar geleden opnieuw geautoriseerd
(over 4- of 5-jaren)
par Tagor
20/01/13, 11:22
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De zaak DSK en de gevolgen en moraal in de politiek
antwoorden: 363
views: 85861

Epiloog: Nafissatou Diallo, de huishoudster die Dominique Strauss-Kahn beschuldigde van aanranding, zou de deal hebben gesloten voor $1,5 miljoen http://www.lejdd.fr/Societe/Justice/Actualite/Le -amount-of-the-DSK- Diallo-overeenkomst-onthuld-in-de-JDD-586999 inclusief 1/3 voor zijn advocaten...
par Tagor
18/01/13, 09:48
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: [Topic Unique] magnetische motoren van welke aard dan ook!
antwoorden: 1497
views: 651887

En hop: ja, wacht, wacht, wacht, wacht, wacht, wacht, wacht, wacht, wacht, wacht, wacht, wacht. Je kunt lang wachten, zolang de PUBLICATIE van de scripties plaatsvindt VOORDAT er enig tastbaar resultaat is. Hmm... Alsof dat nog niet duidelijk genoeg was! altijd klaar om...
par Tagor
18/01/13, 08:52
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: [Topic Unique] magnetische motoren van welke aard dan ook!
antwoorden: 1497
views: 651887

Magneten worden binnen enkele seconden opnieuw gemagnetiseerd. Stel je voor dat je zo'n motor moet onderhouden door hem elke 3 of 4 jaar te demonteren, hij is speelbaar, toch? op dit moment is er geen element waardoor we ons kunnen voorstellen dat deze engine echt werkt, laten we wachten op deze demo (als deze gebeurt...
par Tagor
17/01/13, 09:12
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: [Topic Unique] magnetische motoren van welke aard dan ook!
antwoorden: 1497
views: 651887

Persoonlijk denk ik dat deze motor werkt, maar er is een probleem: het is de informatie van Quartz Axe van een tijdje geleden, het is de vermoeidheid van de magneten... in de loop van de tijd. Ik merkte dit krachtverlies op bij de magneten op de magneten die worden gebruikt om de ramen van mijn aquarium schoon te maken. Er zijn inderdaad grote twijfels...
par Tagor
19/12/12, 17:29
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Letter Ayrault Depardieu (Franse belastingen)
antwoorden: 67
views: 25517

Nu raakt Rael erbij betrokken...
een manier om het een beetje dieper te duwen


Beeld
par Tagor
18/12/12, 08:27
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Letter Ayrault Depardieu (Franse belastingen)
antwoorden: 67
views: 25517

Re: Brief van Depardieu aan Ayrault (Franse belasting)

Remundo schreef:Je kunt volhouden, maar teken niet...


Ik volhard en teken:
u hoeft alleen maar informatie in te winnen bij notarissen en dat te doen
een huurovereenkomst met de exploitant
par Tagor
17/12/12, 16:39
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Letter Ayrault Depardieu (Franse belastingen)
antwoorden: 67
views: 25517

Re: Brief van Depardieu aan Ayrault (Franse belasting)

Voor een wijndomein ligt niet alles buiten ISF, vooral het "kasteel"... Ik heb het over de wijnstokken, niet over het kasteel. Voor een wijndomein ligt niet alles buiten ISF, vooral niet het "kasteel"... Want de rest (het land), vereist huren met onaantrekkelijke schalen van 18 jaar voor...

Zoek Geavanceerd zoeken