Zoek gevonden 38 resultaten

par diefstal
20/09/07, 17:17
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: Ideas Direct Recycling
antwoorden: 114
views: 153435

In de stijl van directe recycling, op een ander register, en waar mogelijk, oefen ik directe compostering uit, door organisch materiaal midden in de struiken te deponeren. Een bananenschil, sinaasappelschillen of andere groenten. Ik vermijd voedsel op basis van vlees: regenwormen...
par diefstal
27/06/07, 01:57
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Geo-engineering: de aarde afkoelen tegen de opwarming van de aarde
antwoorden: 306
views: 131332

Iets eerder had ik het over een inwoner van Mali. Ik dacht dat dat was waar het allemaal om ging toen je vroeg "wie zei dat!", Lumberjack!

Voor Spanje is het noorden van Spanje ... Soms is het moeilijk te begrijpen!
par diefstal
27/06/07, 01:43
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: De mythen van de opwarming van de aarde
antwoorden: 40
views: 26829

Oké, misschien verwar ik alles. In dit Britse rapport zijn er Amerikanen die zich uitspreken, en ik ga ze niet als ketters bestempelen. Hoewel milieuactivisten op geen enkele manier verantwoordelijk zijn voor de oprichting van het IPCC, ontstaan ​​er in dit rapport gewelddadige tirades tegen hen...
par diefstal
25/06/07, 02:45
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Geo-engineering: de aarde afkoelen tegen de opwarming van de aarde
antwoorden: 306
views: 131332

Tussen wat we voelen in onze gematigde streken en wat er in de tropen gebeurt, is er een groot verschil (inclinatie van de zonnestralen). Op de grond rukken de woestijnen op, zoals deze dame uitlegt: http://www.unccd.int/publicinfo/docs/dw_mali-fre.pdf Eén kilometer per jaar! Wij Wij...
par diefstal
23/06/07, 14:11
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Geo-engineering: de aarde afkoelen tegen de opwarming van de aarde
antwoorden: 306
views: 131332

Het is waar dat Wikipedia waterdamp als een broeikasgas beschouwt, maar de experts die voor de Franse overheid hebben gewerkt, vermelden dit niet: http://www.industrie.gouv.fr/energie/prospect/facteur4-rapport.pdf stop bij het beeld dat je wordt aangeboden...
par diefstal
22/06/07, 04:21
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Geo-engineering: de aarde afkoelen tegen de opwarming van de aarde
antwoorden: 306
views: 131332

Waterdamp is een broeikasgas. Maar in de geschriften die ik heb kunnen vinden over het onderwerp broeikasgassen, met name in het diagram van collectieve energiediensten dat in 2000 door de DATAR is opgesteld, wordt geen melding gemaakt van waterdamp. Wanneer er sprake is van verbranding, als deze voltooid is...
par diefstal
22/06/07, 03:52
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Hoe extraheren we koolwaterstoffen
antwoorden: 5
views: 11128

Over het algemeen spuit de olie aan het begin van de extractie onder druk naar buiten. Wanneer we het einde van de levensduur van de oliebron bereiken: om alles eruit te halen wat er nog uitgehaald kan worden, injecteren we water in de oliezak. Deze zakt, omdat hij zwaarder is dan de ruwe olie, naar de bodem. Als het water injecteert...
par diefstal
14/06/07, 16:00
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Conferentie "Landbouw, landschap en biodiversiteit"
antwoorden: 1
views: 3966

Na tientallen jaren lang heggen en hagen te hebben gesloopt, ontdekken we (de landbouwwereld) dat we dat niet hadden moeten doen. Het is nog niet te laat om dit te beseffen en opnieuw te planten wat verdwenen is, waardoor al dit kleine wild van knaagdieren en vogels beschermd werd. Ik heb het me altijd afgevraagd, en...
par diefstal
13/06/07, 20:01
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Geo-engineering: de aarde afkoelen tegen de opwarming van de aarde
antwoorden: 306
views: 131332

Elke dag draait de aarde om zichzelf. Overdag schijnt de zon en verwarmt vooral de continenten, terwijl de oceanen langzamer zijn in het vastleggen of herstellen van energie. 's Nachts koelt de aarde af: er is een gemiddeld verschil van 10 graden tussen dag en nacht. Vanaf deze rotatie q...
par diefstal
13/06/07, 19:38
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: De mythen van de opwarming van de aarde
antwoorden: 40
views: 26829

Het is geen wonder dat de New Scientist na een ongemakkelijke waarheid van Al Gore met hun geruststellende waarheid probeert te komen. Alles is goed om papier te verkopen en de bevolking in verwarring te brengen. Ze noemen hun opmerkingen trouwens ‘mythe van de opwarming van de aarde’, een verhaal van in diskrediet gebrachte...

Zoek Geavanceerd zoeken