Zoek gevonden 14112 resultaten

par Flytox
19/01/24, 23:45
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?
antwoorden: 6063
views: 388628

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?

France Info vanavond… “Macron aan de legers: “we willen geen oorlog voeren tegen Rusland. We willen dat zij niet de winnaar is..." Heel subtiel... => 300 granaten om af te vuren, 000 Caesar-kanonnen, 80 AASM-glijbommen per maand, 50 scalpen, luchtafweerraketten, (niet-aangegeven huurlingen.. .
par Flytox
16/12/23, 23:05
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Begrijpen we de wereld waarin we leven?
antwoorden: 1870
views: 118024

Re: Begrijpen we de wereld waarin we leven?

Mijn e-mail werkt perfect....behalve bepaalde berichten... Ik probeer de tekst bij de petitie naar de e-mail te sturen: send error.jpg Om te proberen de metagegevens te verwijderen die ervoor zorgen dat de petitie crasht, heb ik de link naar de petitie verwijderd --> dezelfde fout. Ik heb een screenshot gemaakt van...
par Flytox
13/12/23, 23:52
Forum : Mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren?
onderwerp: Terugkerende defecten aan de voorste wasmachine, vaak onherstelbaar
antwoorden: 15
views: 1617

Re: Herhaaldelijk defect aan de voorste wasmachine, vaak onherstelbaar

Ik had een Miele die kapot ging (in 5 jaar?). Het is veel duurder dan andere machines en gaat niet langer mee (de reserveonderdelen worden "standaard" gebruikt door veel "grote merken", ze zijn niet door Miele vervaardigd en komen van dezelfde...
par Flytox
03/12/23, 20:23
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Je beste muziek om te ontdekken en te delen
antwoorden: 751
views: 201978

Re: Je beste muziek om te ontdekken en te delen

Een cover van Nirvana van Patti Smith, net zo goed als het origineel maar zonder in dezelfde stijl te zijn... een hoogstandje.

par Flytox
13/11/23, 19:08
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17083
views: 3610333

Re: [een andere] Humor

mijn 2 borsten.jpg
mijn 2 borsten.jpg (208.72 KB) 497 keer bekeken
par Flytox
28/10/23, 23:13
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: PM2945 verwarmingsregelaar geblokkeerd in de zomer (Okofen)
antwoorden: 3
views: 929

Re: PM2945 verwarmingsregelaar geblokkeerd in de zomer (Okofen)

Als er een batterij op de elektronische kaart zit, verwijdert u deze gedurende 2 minuten, plaatst u deze terug en probeert u het opnieuw. Dit kan de reset uitvoeren waarnaar u op zoek bent.
par Flytox
18/10/23, 21:31
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Begrijpen we de wereld waarin we leven?
antwoorden: 1870
views: 118024

Re: Begrijpen we de wereld waarin we leven?

https://crowdbunker.com/v/jkGs2UDTrU

Edit door Remundo: deze video bespreekt Sars-Cov2 met Louis FOUCHET, waarin dokter David MARTIN vertelt dat de oorsprong ervan het resultaat is van genetische manipulatie.

Zoek Geavanceerd zoeken