Zoek gevonden 1666 resultaten

par bham
06/11/15, 22:32
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Tribute to Cuicui
antwoorden: 17
views: 10939

Tribute to Cuicui

Cuicui verliet ons na 6 jaar gevochten te hebben tegen de ziekte, de kanker die hem wegvreten. Hij was een fan van onder andere zonne-energie, kernfusie, luchtvaart. Hij was een man die hongerde naar kennis en probeerde verschillende alternatieve en natuurlijke methoden in een poging te genezen, maar het mocht niet baten. Hij die ...
par bham
20/09/14, 21:13
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: De zwendel zonne-PV?
antwoorden: 101
views: 66649

Daarom vraag ik me af of we nu niet in een dergelijk systeem moeten investeren. Voor 2010 hadden we naar mijn mening nog niet genoeg achteraf. Nu is het iets meer het geval. Onder degenen die fotovoltaïsche panelen in hun huizen hebben geïnstalleerd, bent u tevreden met uw ...
par bham
10/11/13, 17:03
Forum : Mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren?
onderwerp: geplande veroudering - Wasmachine Bauknecht
antwoorden: 9
views: 14615

geplande veroudering - Wasmachine Bauknecht

Hallo allemaal, ik kom bij jullie terug om mijn laatste ervaring van geplande veroudering met jullie te delen; dit laat me met een bittere smaak achter sinds de Bauknecht horizontale laad wasmachine, gekocht 2 jaar en 4 maanden geleden, me net in de steek heeft gelaten. De garantie wordt met 4 maanden overschreden. Dus ik onderneem ...
par bham
30/09/13, 11:25
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Radioactiviteit en import brandhout
antwoorden: 15
views: 24587

Hallo, ik ben een journalist en ik ben geïnteresseerd in het onderwerp van uw forum, radioactief hout, in het bijzonder volgens de woorden van BHAM. Bham, kun je me de contactgegevens geven van de eigenaar van de zagerij waar je het over hebt? hier is mijn e-mail reportagebois@yahoo.fr, waar ik je meer kan geven ...
par bham
24/02/13, 23:09
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Radioactiviteit en import brandhout
antwoorden: 15
views: 24587

Kleine feedback: ik had de gelegenheid om te bespreken met de eigenaar van een zagerij die tegen een zeer interessante prijs een prachtig eiken blok uit Oekraïne had gekocht om te schillen (fineer). Het logboek bleek radioactief te zijn. Het bestaat dus en in dit geval m ...
par bham
14/09/11, 15:09
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: De echte prijzen en kosten van zonnepanelen in China
antwoorden: 45
views: 31672

Ik die ontdekte dat ik de afgelopen 400 maanden weinig produceerde met mijn 3kWh / maand ... Als je naar de BDPV-site gaat, zul je zien dat je in de gemiddelde productie van de Bordeaux-installaties zit; in Moezel doen we het de afgelopen 3 maanden iets minder goed dan u. Daarna hangt veel af ...
par bham
13/09/11, 16:31
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: De echte prijzen en kosten van zonnepanelen in China
antwoorden: 45
views: 31672

Sluit er een econometer op aan ... Als u nog niet bent uitgerust: https://www.econologie.com/shop/prise-electrique-avec-compteur-de-consommation-kwh-edf-p-238.html Normaal gesproken zou per dag in SWW ongeveer tien kWh moeten verbruiken voor een gezin van 4 personen ... Ja dat heb ik al, bedankt voor ...
par bham
13/09/11, 16:17
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: De echte prijzen en kosten van zonnepanelen in China
antwoorden: 45
views: 31672

Christophe schreef:Ben zeker je hebt je ECS elektriciteit toch?

Maar 2000 3 kWh zomermaanden is nog veel ... zelfs met de ECS ...

heb je gedaan jacht wakes?


Het is waar dat mijn boiler is oud (meer dan 20 jaar) en dat voedsel kan een beetje te zijn; zullen zien
par bham
13/09/11, 16:06
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: De echte prijzen en kosten van zonnepanelen in China
antwoorden: 45
views: 31672

Ik herinner u eraan dat 3000 Wp de behoeften van een huis dekt. Met inbegrip van omvormer + MO, laten we zeggen dat voor minder dan 10 000 € elk huis zijn kleine energievierkant zou kunnen hebben. Je verrast me een beetje Remundo; de afgelopen 3 maanden heb ik daarom in de zomer 1000 KWh geproduceerd en dubbel verbruikt (ondanks een ...
par bham
13/09/11, 16:01
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Do not Touch My Zonnepaneel (TPAMPS)
antwoorden: 132
views: 55198

Het is heel triest voor deze Bretons, maar het is toch nodig om te relativeren, want het was geen fabrikant van panelen, maar een commercieel verkoopbedrijf met installatie; en gezien de omvang van het bedrijf, moet ze lange tanden hebben gehad en misschien een beetje geforceerde methoden. En als ik lees over hun s ...

Zoek Geavanceerd zoeken