Zoek gevonden 182 resultaten

par rpsantina
22/04/24, 05:51
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 51
views: 756

Re: De wondere wereld van de Europese Unie

Naast het Franse maatschappelijk middenveld in de context van de herverdeling via de sociale zekerheid, is er een zakenfamilie die groot belang heeft bij het terugdringen van de verkeerssterfte: de verzekeringen. Onder de dekmantel van een stelling die niemand zo gegrond kan betwisten: ...
par rpsantina
21/04/24, 21:36
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 51
views: 756

Re: De wondere wereld van de Europese Unie

Welke ? Bedankt Guy voor deze verhelderende opmerking... Wie zou, wetende dat er ongeveer 10 lobbyisten zijn voor 1 parlementariër, het meeste belang kunnen hebben bij een dergelijke maatregel? Persoonlijk vertrouw ik erop dat de collectieve intelligentie naar haren in eieren zoekt, terwijl ik probeer lief te hebben...
par rpsantina
21/04/24, 18:42
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 51
views: 756

Re: De wondere wereld van de Europese Unie

Gelukkig is het echter 1 april: ze zouden dit kunnen doen alleen maar om een ​​obscure lobby tevreden te stellen... Welke? Bedankt Guy voor deze verhelderende opmerking... Wie zou, wetende dat er ongeveer 10 lobbyisten zijn voor 1 parlementariër, het meeste belang kunnen hebben bij een dergelijke maatregel? Persoonlijk...
par rpsantina
21/04/24, 14:42
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De wondere wereld van de Europese Unie: 100 km/u-snelwegen overal in de EU?
antwoorden: 51
views: 756

Re: De wondere wereld van de Europese Unie

sicetaitsimple schreef:
Remundo schreef:
bron: Auto Plus-tijdschrift[/ Url]


Uw artikel is gedateerd op 1 april.


Maar gelukkig is het 1 april: ze zouden dat wel kunnen doen, alleen maar om een ​​obscure lobby tevreden te stellen...
par rpsantina
30/03/24, 17:56
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Interessante kaarten (diverse en gevarieerde onderwerpen)
antwoorden: 20
views: 1760

Re: Interessante kaarten (diverse en gevarieerde onderwerpen)

Christophe schreef:Minstens één volger! : Lol:


Het is waarschijnlijk de rekenmethode die rot is: de Haute Garonne vertoont een zeer groot hoogteverschil tussen het noorden van de Pyreneeën aan de zuidpunt en de Garonnevallei en de verbinding met de Aveyron en de Tarn in het noorden...
par rpsantina
30/03/24, 08:53
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Interessante kaarten (diverse en gevarieerde onderwerpen)
antwoorden: 20
views: 1760

Re: Interessante kaarten (diverse en gevarieerde onderwerpen)

Christophe schreef:IMG_1488.jpeg

:schok: :schok: :schok:

1500m in de Aube???


3000 meter naar Toulouse : Roll:
par rpsantina
30/03/24, 08:44
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Innovatieve hydro-elektrische generator met behulp van folie: mijn e-Hydrofoil-project!
antwoorden: 13
views: 1183

Re: Innovatieve hydro-elektrische generator per folie: mijn e-Hydrofoil-project!

Hallo, ik zal volgen en bijdragen. Ik heb een eerste vraag: wat is de beoogde uiteindelijke energie? Als het elektrisch is, ga ik niet voor de drijfstang/krukas, maar rechtstreeks voor magneten die langs een lineaire structuur voor de spoelen passeren (een beetje zoals de generator van een windturbine...
par rpsantina
13/02/24, 22:31
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Nationaal onderwijs: ezelspet voor de Franse school?
antwoorden: 116
views: 27018

Re: Nationaal Onderwijs: ezelspet voor de Franse school?

Je bevestigt dus dat je lastert...

We zullen ver weg eindigen...

Nou, ik stop met vervuilen met mijn woordspelingen die alleen mijn persoonlijke situatie aantonen
par rpsantina
13/02/24, 22:23
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Nationaal onderwijs: ezelspet voor de Franse school?
antwoorden: 116
views: 27018

Re: Nationaal Onderwijs: ezelspet voor de Franse school?

Christophe schreef:Ik kesktu, vertel het je? Nog meer samenzweerderige dingen!!

Moehahahaha…


De realiteit die bewijst dat het ideaal van ons gekozen autistische volk ongelijk heeft...

Excuses aan echte autistische mensen, maar dat is een ander verhaal. :onheil:

Zoek Geavanceerd zoeken