Zoek gevonden 13 resultaten

par Radasse2000
03/01/07, 23:18
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

Je beperkt (opnieuw) de grenzen van het mogelijke tot dat van je kennis. PACCAR-motoren (gemonteerd op PL DAF) voldoen aan de Euro4- en Euro5-normen zonder EGR en DPF. Het systeem met AddBlue-injectie is het systeem dat 4% op het verbruik bespaart door 5% extra ...
par Radasse2000
02/01/07, 23:28
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

kleine berekening: ofwel een koolzaadveld dat 1 ton CO² uit dit veld kan opnemen, wordt olie gewonnen om 0,5 ton CO² te maken (ongeacht de absorptie / productieverhouding zal deze verhouding worden vereenvoudigd). Om koolzaad om te zetten in olie gebruiken we energie, dus produceren we CO ...
par Radasse2000
02/01/07, 18:19
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

Nou, het is tijd voor het pak slaag! 1 Voor André's zuiger moet ik toegeven (je wordt er waarschijnlijk blij van) dat ik nog nooit zo'n breuk heb gezien. Misschien omdat ik alleen aan moderne en betrouwbare motoren werk! Als zodanig lach ik als je me enerzijds vertelt dat de moteu ...
par Radasse2000
01/01/07, 22:33
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

pffffff. dat alles echt bof, null, zonder consistentie, steriel, net als alle discussies, omdat je weet hoe je op de forum​ Ik leg je uit waarom het gebruik van olie in je auto's niet per se gunstig is voor het milieu en je beschouwt dat zonder consistentie ??? Ik hou van je een ...
par Radasse2000
01/01/07, 16:39
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

je leert dat een braakliggend veld minder CO2 opneemt dan een veld koolzaad of maïs, dat voor laatstgenoemde meer CO2 opneemt dan het equatoriale bos per hectare. Cool in dit geval als je echt de CO²-uitstoot wilt verminderen, het equatoriale bos wilt scheren en koolzaad op de grond wilt verbouwen ...
par Radasse2000
01/01/07, 11:06
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

Als het gaat om Nox en alles dat uit de uitlaat komt, woon ik in Quebec en we hoeven dit soort examens niet te halen met onze voertuigen, dus het is gewoon visueel geen rook, dat is alles! Dus de ca is uitzonderlijk! Dus als ik het goed heb begrepen, als het niet rookt, rookt het niet? Nou dat is ...
par Radasse2000
31/12/06, 21:13
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

En vanuit dit oogpunt is een oude R19 die op 100% HVB rijdt beduidend minder vervuilend dan de nieuwe Euro4 of 5 diesel. Wat betreft de bestrijding van verontreiniging waarvoor u ons uitnodigt, ik deed het op een XUD9 (PSA) -motor na 70.000 km bij de HVB, 120000 in totaal. Ze kwam langs, terwijl ...
par Radasse2000
31/12/06, 20:52
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

Geloof je echt wat je schrijft? Als ik het voorbeeld neem van een oude Mercedés 300 D turbo, bij 500000km zijn de injectoren maar één keer gedaan, met een panton verbruikt hij 6,5 liter per 100km met een automaat! en de generaties daarna doen het beter? -> ze respecteren ...
par Radasse2000
31/12/06, 13:54
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HVP-C: pure plantaardige oliën en brandstofwetgeving
antwoorden: 141
views: 134708

Ik ben blij dat je trots bent op je Vito ... Na het zien van de foto van je motor, bevestig ik, het is een oude donderbus, zeker geen Euro 4! Ik begrijp echter dat je trots bent op je DIY. Als u niet naar de realiteit van de technische beperkingen wilt kijken, bent u vrij om ... Maar weet ...

Zoek Geavanceerd zoeken