Zoek gevonden 10 resultaten

par noelkiller
28/09/05, 22:27
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Om% waterstof in IJsland 100
antwoorden: 29
views: 31420

Het zag er erg interessant uit over dit onderwerp Jammer dat ik het begin gemist heb :boos: uittreksel van de arte website woensdag 28 september 2005 om 21u35 Heruitzending: donderdag 29 september om 16u50 De waterstofrevolutie Van zwart goud naar wit goud. IJsland is het eerste land ter wereld dat zijn hele eco...
par noelkiller
21/01/05, 08:42
Forum : Luchtverontreiniging en oplossingen tegen luchtverontreiniging
onderwerp: Laat je stem horen
antwoorden: 0
views: 9441

Ik ontving vanmorgen deze e-mail: Europese Unie - tot 31 januari 2005 De Europese Commissie heeft een webraadpleging geopend voor het grote publiek over de evolutie van de Europese wetgeving inzake luchtbescherming. Hoe meer het publiek sterke, veeleisende regels eist, hoe meer...
par noelkiller
06/12/04, 13:30
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Wat vind je van de pantone PMC?
antwoorden: 3
views: 6449

Hier is mijn antwoord: (Misschien had ik het moeten toevoegen aan de lijst met mogelijke antwoorden op de enquête... :( ) Met alles wat ik op deze site en andere referentiesites over dit onderwerp heb gelezen, wil ik echt geloven Voor het moment laat het me dromen van alle enthousiaste opmerkingen over...
par noelkiller
06/12/04, 13:14
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Wat vind je van de pantone PMC?
antwoorden: 3
views: 6449

Commentaar op de pantone PMC.
Je gelooft het: grondig, een beetje, helemaal niet?
par noelkiller
05/12/04, 10:23
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Optimalisatie van een open haard insert
antwoorden: 20
views: 50325

Dag! Ik ben geen vegetariër, maar ik ben het met je eens. Intensieve landbouw, legbatterijen, het voedsel dat ze eten (dierenmeel of andere rotzooi, zelfs als het planten zijn, krijgen ze tijdens hun groei veel pesticiden in het gezicht)...
par noelkiller
04/12/04, 17:42
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Optimalisatie van een open haard insert
antwoorden: 20
views: 50325

Hallo, ik heb van tijd tot tijd een idee in mijn hoofd en ik zou graag uw mening willen hebben: in een open haard, als je een houtblok verbrandt, wordt niet alles omgezet in energie (warmte) Als we het gewicht van het houtblok vergelijken + de zuurstof die wordt verbruikt met as + CO2 + verschillende dampen, verkrijgen we een zeer laag verschil c ...
par noelkiller
04/12/04, 14:49
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Biogas: verwarming + gas + gratis compost
antwoorden: 46
views: 35653

Biogas: verwarming + gas + gratis compost

Ken je deze website? onpeutlefaire.com/ilslontfait/ilof-jean-pain-broussaille.php Ik vind dit systeem belachelijk ingenieus 1) het moeilijkst, vooral als je in de stad woont om bosafval in grote hoeveelheden op te rapen (ze praten over 4m3 om effectief te zijn) 2 ) sluit alles in om te macereren...
par noelkiller
04/12/04, 12:05
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone PMC-GEET Reactor + BingoFuel ???
antwoorden: 10
views: 18260

:huh: nou, we wijken nogal af van het oorspronkelijke onderwerp... Misschien gaan de moderators dit onderwerp ergens anders naartoe verplaatsen, zoals: https://www.econologie.com ->Onconventionele motoren ->Andere processen Oké , dus volgens dit dat ik las, heb ik misschien niet alles onderzocht behalve goed bio-eco-motorwater 2 * H
par noelkiller
03/12/04, 22:24
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone PMC-GEET Reactor + BingoFuel ???
antwoorden: 10
views: 18260

Hetzelfde voor mij, onervaren... Ik had ook de bioeco-pagina gezien, ik heb een elektronische basisopleiding, dus de componenten die op de plannen zijn aangegeven spreken me aan, maar om te weten of het werkt... Het werkt niet is niet hetzelfde systeem ... bingo brandstof: de twee elektroden raken elkaar en... "smelten"...
par noelkiller
03/12/04, 19:44
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone PMC-GEET Reactor + BingoFuel ???
antwoorden: 10
views: 18260

Hallo, inderdaad, ik stelde mezelf dezelfde vraag... Alleen de Bingo Fuel Reactor werkt dankzij een lasapparaat dat werkt... met elektriciteit! Ik ben helemaal geen expert in soldeerstation maar blijkbaar verbruikt het veel versterkers en dus veel vermogen in Watts I...

Zoek Geavanceerd zoeken