Zoek gevonden 561 resultaten

par bpval
26/08/13, 17:09
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Onderzoek naar koude fusie is geloofwaardig?
antwoorden: 202
views: 102214

Hallo,

Ik heb een vraag!
Welk van het ei of het kuiken heeft de beste koude fusie-opbrengst.
Persoonlijk zou ik voor de haan kiezen.
Zijn radijskam en zijn geigerpoten.

Hugs
par bpval
06/11/11, 18:49
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Om te eindigen met Stanley Meyer ...
antwoorden: 348
views: 133233

Heerlijk!!!

Bedankt aan alle deelnemers... voor hun enthousiasme, woede, vragen, pedagogiek...
Het is een werk
Een bijna bloemlezing
Conserveren
Niet alles goed begrijpen, lezen en herlezen.
par bpval
30/06/10, 19:58
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Turbicône
antwoorden: 1183
views: 403071

Goedenavond, ja, ik had al moeite met het begrijpen van de rotatiemachine van Pascal, maar hier de turbi-kloon van... hoe heet de briljante Giffeur ook alweer??? Daar is zijn ding adembenemend. Goed gedaan. En aangezien ik een atypisch lui persoon ben, en ik leef dankzij mijn ademhaling, als je zou kunnen...
par bpval
25/05/10, 19:56
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Waar zou een onuitputtelijke energie ons naartoe brengen? Debat
antwoorden: 107
views: 63780

Hallo allemaal, Te lui om het hele bericht te lezen! Wat losse gedachten... verlies van realiteit Adam en Eva EVE en Adam Of dat op aarde (energie) of in de ruimte Fuck... 4.5 miljard jaar... zonder after-sales service... zonder contract en wij op aarde. .. kleine knikker die een paar kruimels waarneemt van...
par bpval
22/05/10, 20:22
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: nieuw zonnestelsel: efficiency en compliance?
antwoorden: 71
views: 34752

Et voila

Jij weet alles!!!
Thesis, antithese EN synthese.
Neem een ​​advocaat en leg je neer bij koude douches
Beeld
par bpval
22/05/10, 20:09
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: nieuw zonnestelsel: efficiency en compliance?
antwoorden: 71
views: 34752

Hallo Vcteric, de mijne (niet vacuüm) 5m2 stijgt momenteel naar 80°. Tijdens volledige verwarming (juli-augustus) tot 120° Van 125-130° breken de verbindingen en daalt de druk. Dat betekent dat ik op deze momenten (nu) de thermische evacuatiefunctie NACHT Ma, ik heb een installateur...
par bpval
28/04/10, 19:52
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Turbicône
antwoorden: 1183
views: 403071

Ben Remundo,

zeker!

Ga aan het werk.
Beeld
Ciao
par bpval
14/04/10, 19:42
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: 3 weken van afwezigheid in de zomer: de risico's voor de sensoren?
antwoorden: 9
views: 6168

Ouch, we hebben het over een beetje afwezigheid om wat vrije tijd te nemen, gewoon om ergens anders plezier te hebben, en de oplossing om uw thermische panelen niet te hoeven vervangen wanneer u terugkomt van verlof en zodat de componenten van de gezinseenheid niet besluipen je omdat de panelen of de cumulus...
par bpval
14/04/10, 19:07
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: 3 weken van afwezigheid in de zomer: de risico's voor de sensoren?
antwoorden: 9
views: 6168

Hallo Atis "Bepaalde commerciële regelgeving heeft een "vakantie" -functie. Deze oplossing zorgt ervoor dat de warmteoverdrachtsvloeistof 's nachts in de sensoren kan circuleren en zo de calorieën uit de tank kan afvoeren om oververhitting de volgende dag te voorkomen. "Dit is mijn geval en het is al...
par bpval
16/03/10, 20:18
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Alles over geldschepping
antwoorden: 201
views: 91866

Hallo, alles goed? Zo veel beter! Ik haat controverse :?: Ahmed: Chris praat over monetaire creatie Voor degenen die het nog niet weten (simpel) het zijn de (zogenaamde) financiële instellingen die het creëren Wanneer: het is het moment... ja, je wilt bouwen, maar Je hebt geen geld. Waarom...

Zoek Geavanceerd zoeken