Zoek gevonden 6645 resultaten

par olifant
14/11/16, 17:57
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Afsluitbare programmeerbare thermostaat
antwoorden: 5
views: 13228

Re: Locking programmeerbare thermostaat

Chatelot is, ik geloof wat we gaan doen: 2 eenvoudige, verzegelde thermostaten in het appartement plaatsen (er zijn "overbrugbare" thermostaten) en een klok in de stookruimte waartoe hij geen toegang heeft. Voor de rest is het triest om te zeggen, maar de huurder hoeft niet te klagen: het gaat om een ​​o ...
par olifant
21/10/16, 18:27
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Voorwerpen te verzinnen!
antwoorden: 155
views: 51424

Re: Items worden uitgevonden!

Izentrop: koppelbegrenzing is, geloof ik, een kwestie van vermogen: netboormachines leveren 400 tot 1200 watt en werken snel, aan de andere kant is het gebruik van een schroevendraaier als een eenvoudige boormachine beperkt tot "gemakkelijke" dingen, melden bij het bedrijf van de batterijen. Ik denk niet dat het idee ...
par olifant
21/10/16, 18:15
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Afsluitbare programmeerbare thermostaat
antwoorden: 5
views: 13228

Re: Locking programmeerbare thermostaat

Dédé 2002: Ik had het over een programmeerbare thermostaat: zelfs kleine gadgets op batterijen zoals Chacon hebben een nachtmodus, terwijl ik met het open raamsysteem lang geleden een (Belgisch) systeem te zien kreeg, met een contactpersoon magnetisch op het raam gebruiken deze systemen "motoren & q ...
par olifant
18/10/16, 13:55
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Afsluitbare programmeerbare thermostaat
antwoorden: 5
views: 13228

Afsluitbare programmeerbare thermostaat

Goedemorgen allemaal. Het is een lange tijd geweest. Momenteel besteed ik mijn energie en tijd aan een cultureel project: http://www.caroloo.be en aan het proberen om wat geld te verdienen, dus je hebt nauwelijks de kans om me te lezen. maar ik mokkel niet. De site is super geworden: bravo Christophe! Hier is het drankje ...
par olifant
11/02/16, 16:10
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Grote klap blues ...
antwoorden: 11
views: 7841

Re: Sluit de blues ...

Chatelot 16 zei: helaas merk ik dat de kwaliteit van het onderwijs in Frankrijk afneemt Mijn arme vriend! Je moet in België komen kijken! En hoe schreeuwt de spellingshervorming! Onderwijs kent grote concurrenten: tv, internet, sms-berichten, vrienden, enz ... en vooral de cursus ...
par olifant
09/02/16, 19:53
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: LED-verlichting op gespannen kabels
antwoorden: 50
views: 28326

Re: LED-verlichting op gespannen kabels

Een kleine herinnering voor doe-het-zelvers: wees voorzichtig dat de meeste schakelende voedingen een minimale belasting nodig hebben om correct te werken (of zelfs niet te breken). Dus als je overschakelt van halo 12 V naar led, pas dan op: een schakelende voeding die perfect werkte met ...
par olifant
07/02/16, 19:12
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...
antwoorden: 193
views: 70355

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...

Ik ben aan het verkennen, ik ben aan het verkennen, ik heb zelfs hele oude onderwerpen terug zien verschijnen (maar dat geeft niet, ik heb het ingesteld om eerst de meest recente berichten te zien, maar ik heb nog niet gevonden hoe ik een nieuwe kan maken onderwerp
par olifant
07/02/16, 19:02
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Wie hier een blog?
antwoorden: 13
views: 16941

Re: Wie hier een blog?

Beter dan een blog: www.caroloo.beAangevuld met de FB pagina: caroloo.be.

Bedoeld om de "kleine" culturele evenementen in mijn omgeving (6000 Charleroi, België) onder de aandacht te brengen, zonder te praten over mensen die genoeg geld hebben om te adverteren ... : Roll:
par olifant
07/02/16, 18:46
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...
antwoorden: 193
views: 70355

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...

Nou, laten we gaan, aangezien je me zelfs moderator hebt genoemd. Met deze nieuwe editor kunnen we echte kunstwerken publiceren! : Roll:

Zoek Geavanceerd zoeken