Zoek gevonden 1322 resultaten

par Rajqawee
22/03/22, 09:14
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 3987400

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Zie: https://www.auvergne-agricole.com/le-phosphure-de-zinc-prend-le-relais en: https://www.sagepesticides.qc.ca/Recherche/RechercheMatiere/DisplayMatiere?MatiereActiveId=157 [uit vriendschap leg ik u deze twee elementen voor: het lijkt effectief, correct gebruikt, voor sterke invasies en nek...
par Rajqawee
17/03/22, 16:06
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 3987400

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Dat is het. Wat de moestuin betreft, moeten we de dingen anders leren waarderen. Persoonlijk vind ik hooi nu mooi. Ook het bordeel heeft iets organischs (een boerderij bezoeken is een zeer verrijkende ervaring om te beseffen dat met de boer,...
par Rajqawee
17/03/22, 09:56
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 3987400

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Ik weet het niet, ik denk dat de "schone" moestuin de maatstaf blijft, want....omdat het nog steeds de meerderheid is. Er wordt vaak gezegd dat in de landbouw veranderingen het ritme van generaties volgen: praktijken veranderen met een andere generatie, boeren veranderen nooit...
par Rajqawee
16/03/22, 15:16
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?
antwoorden: 6079
views: 389568

Re: Presidentieel 2022: welke toekomst voor Macron en waarom?

https://www.ouest-france.fr/pays-de-la-loire/maine-et-loire/maine-et-loire-emmanuel-macron-interpelle-par-une-aide-soignante-non-vaccinee-c1c57052-a48c-11ec-919e-3636eb4b723e Vivement le 10 avril 2022, qu’il se fasse dégager! Ca laisse de l'espoir : puisqu'il a dit qu'il ne le ferait pas, le contra...
par Rajqawee
16/03/22, 10:55
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 3987400

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

In werkelijkheid. Ik weet niet of ik hier mijn idee heb gedeeld dat steden "kankers" van onze beschavingen zijn geworden. Ze "hevelen" overal om hen heen. Creëer medische woestijnen, lege territoria (diensten, economische activiteiten... die uitsterven. En ze aggregeren...
par Rajqawee
16/03/22, 10:23
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 3987400

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

In ieder geval lijkt de "gewone" gescheiden inzameling (zoals voor het sorteren, een grote bak die met een kraanwagen kan worden verwijderd) mij vrij goed te exploiteren (compost voor de gemeente, uitstrooien in aangrenzende velden etc.) grote uitdaging zal zijn in de grote steden: ze con...
par Rajqawee
16/03/22, 09:08
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd
antwoorden: 193
views: 21031

Re: Onontdekte technologie die de wereld zou hebben veranderd

De natuur is stront, en daarom geef ik niet om haar wetten. We gaan zijn moeder naaien over thermodynamica. Niets om je aan af te trekken.
par Rajqawee
16/03/22, 08:44
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 3987400

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Straks valt het op mij met de aardappelen... Anders valt er nog iets op de rug van individuen... benieuwd hoe ze het gaan doen in de stad Afval sorteren: compost wordt verplicht in 2024 https :/ /www.francesoir.fr/societe-environnement/tri-des-dechets-le-compost...
par Rajqawee
14/03/22, 11:21
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: #UnionDesDroites2022: gaat Eric Zemmour de presidentsverkiezingen winnen?
antwoorden: 1107
views: 91496

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential

Christophe schreef:
Rajqawee schrijft:Maar natuurlijk heb ik, aangezien ik het al heb gezien, evenals andere video's van hem.


Ah dus je volgt vaker dan ik : Mrgreen:


Ik was best wel een tijdje in hem geïnteresseerd ja.
par Rajqawee
14/03/22, 11:10
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: #UnionDesDroites2022: gaat Eric Zemmour de presidentsverkiezingen winnen?
antwoorden: 1107
views: 91496

Re: #UnionDesDroites2022: Eric Zemmour wint de 2022 Presidential

Maar natuurlijk heb ik, aangezien ik het al heb gezien, evenals andere video's van hem. Hij heeft repliek en welsprekendheid, dat valt niet te ontkennen. Intelligentie ongetwijfeld ook, anders zou het er niet zijn. Daarna stelt hij het niet in dienst van een doel dat mij interesseert. Edit: zie je, jij bent het die binaris is...

Zoek Geavanceerd zoeken