Zoek gevonden 12927 resultaten

par ABC2019
12/07/22, 09:55
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?
antwoorden: 6105
views: 404053

Re: Presidentieel 2022: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?

Obamot schreef:Het programma ligt echter vrij dicht bij dat van de IF.


Het zou hen zeker heel blij maken om dat te horen...
par ABC2019
12/07/22, 09:25
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61311

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

Ik neem aan wat ik heb geschreven, inclusief het feit dat bepaalde gemeenschappen in ons land niet systematisch positief zijn, wat jij als racisme hebt neergezet om redenen van sofistische dialectiek. Ik heb het woord racisme niet gebruikt, jij bent degene die het zegt, ik zei alleen dat je zweet...
par ABC2019
12/07/22, 09:21
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties
antwoorden: 1049
views: 108202

Re: Lijst van trollen van forum en toezicht op sancties

GillesH38, alias ABC2019 zal hier beschuldigingen van racisme, antisemitisme en homofobie achter de rug van de forum en achter mijn rug om stukjes en beetjes uit hun context te citeren die op zichzelf niet ondersteunen wat hij beweert: http://www.oleocene.org/phpBB3/viewtopic.php?p=23453...
par ABC2019
12/07/22, 08:23
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61311

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

En ja Gilles, ik laat mensen zich hier uiten, ook jij. wat ik bedoel is dat je me een dialecticus en een leugenaar noemt, terwijl je niets zegt tegen Obamot en Janic die onzin aan een ketting hangen (en je hebt me op dat laatste punt niet gecorrigeerd). het is anders...
par ABC2019
12/07/22, 05:13
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7934
views: 618226

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Ja ja ja de boeven ze zijn nogal in uw kamp momenteel!! Als je niet weet hoe je moet inzoomen op een afbeelding... De nep over tuinieren zet ik hier: https://www.econologie.com/forums/landbouw/le-potager-du-paresseux-jardiner-more-than-organic-sans-fatigue-t13846.html Nepthee in conn...
par ABC2019
11/07/22, 23:38
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61311

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

in die tijd verspreidde je alleen BFM-propaganda, wat duidelijk onjuist was. De Russen hebben de Oekraïne militair voortdurend gedomineerd, alleen de idioten of de hypocrieten kunnen anders zeggen. maar natuurlijk, als ze zich volledig terugtrokken uit de buurt van Kiev, is het...
par ABC2019
11/07/22, 22:59
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61311

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

je zou op BFM kunnen gaan, je hebt alle kwaliteiten. dit is wat ik noem "geen idee hebben om te antwoorden". Je hebt niets om inhoudelijk op te reageren, dus val je terug op beledigingen (nou ja, wat jij denkt dat beledigingen zijn, maar dat kan me helemaal niets schelen). Trouwens, zoals ik al zei, je bent erg...
par ABC2019
11/07/22, 22:55
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61311

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

inderdaad. Maar je kunt bijvoorbeeld verwijzen naar het conflict in Oekraïne. Waar je beweerde dat Rusland vastliep terwijl de Oekraïners materiaal en terrein wonnen. Ik zei het omdat het waar was toen ik het zei. Geen van de citaten die je aanhaalt is fout. En bijna 5...
par ABC2019
11/07/22, 22:15
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Genocide in zicht en geplande ontvolking?
antwoorden: 673
views: 61311

Re: Genocide in zicht en geplande ontvolking?

Je ontkent de realiteit zo veel dat het niet langer nodig is om met je te redeneren. Sorry ? wat echt zou ik hebben ontkend en waar? de slag van de armen die teruggroeien? de grote effectiviteit van homeopathie? op grafeen gebaseerde perpetuum mobile? al die onzin die je zelfgenoegzaam verdedigde op...
par ABC2019
11/07/22, 18:34
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7934
views: 618226

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Wordt steriliteit er in meegeteld of nog niet? :lol: :lol: :lol: Ik weet het niet. Aan de andere kant is er een persoon in een vaccinatiecentrum die zich niet lekker voelt en een kwartier moet gaan liggen. Aangezien de ernst van de symptomen waarschijnlijk een soort Gaussiaans volgt, zijn de meeste gevallen...

Zoek Geavanceerd zoeken