Zoek gevonden 208 resultaten

par realistische ecologie
04/06/21, 18:22
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: De hernieuwbare energie waterstofauto: de toekomst?
antwoorden: 494
views: 119531

Re: Re waterstof auto: de toekomst?

Ja bijna, je had preciezer moeten zeggen: we gebruikten groene stroom om groene waterstof te maken om groene stroom te herfabriceren. Nog preciezer: we gebruikten intermitterende, fatale groene stroom om groene waterstof te maken, die is opgeslagen en vervoerd.
par realistische ecologie
04/06/21, 16:01
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 256860

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

Het terugdringen van CO2 zou het minste ecologische probleem moeten zijn. Je zou dan moeten zeggen wat ecologie volgens jou is. Wat we zien is dat milieuactivisten het onderwerp ter hand hebben genomen. Wat niet betekent dat het in goede handen is. "de capaciteit die we zouden hebben om tegen te gaan...
par realistische ecologie
03/06/21, 17:18
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 256860

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

Een vijfjarige zou begrijpen dat je een oplichter en een leugenaar bent. Ah! Neen ! Dit is een beetje kort, jongeman! Je zou kunnen zeggen... O! God ! ... veel dingen in het kort... Door de toon te variëren, zeg bijvoorbeeld: minachtend; Een kind van vijf? Maar nee, het is niet genoeg, het is nog steeds...
par realistische ecologie
03/06/21, 15:51
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 256860

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

je hoeft alleen maar te kijken naar het verbruik van Co2 per hoofd van de bevolking, het enige criterium waarmee rekening moet worden gehouden. Nee, het criterium waarmee rekening moet worden gehouden is de CO2-uitstoot per inwoner - X, vermenigvuldigd met - het aantal inwoners. Alleen dit bepaalt het effect van deze emissies. Een kind van vijf...
par realistische ecologie
03/06/21, 14:21
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 256860

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

Wat zijn de bronnen van uw diagram? Deze gegevens zijn bekend bij iedereen die in het onderwerp geïnteresseerd is. Dit zijn maatstaven van de werkelijkheid, overal op internet beschikbaar. Maar ze zijn weinig bekend bij het publiek in de ontwikkelde landen, die te gefocust zijn op hun kleine navel. Dit is waarom ik probeer...
par realistische ecologie
02/06/21, 19:50
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 256860

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

Ik heb de indruk dat ze het allebei niet weten. Ik weet niet of ze het niet weten, maar het is zeker dat het publiek het niet weet. De ontwikkelde landen tellen twee miljard mensen, de arme en opkomende landen vijf miljard, en willen zich ook graag ontwikkelen en fatsoenlijk leven. Een samenvatting van jouw...
par realistische ecologie
02/06/21, 17:44
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 256860

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

Tussen de briljante goeroes raak ik een beetje verdwaald: zeggen Aurélien Barrau en Jean Marc Jancovici hetzelfde, en zo niet, welke heeft gelijk en welke is fout? Ik ken Aurélien Barrau niet zo goed. Ik zag een kleine interventie en ik herinnerde me dat hij vooral geïnteresseerd was in biodiversiteit, en...
par realistische ecologie
01/06/21, 19:37
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 256860

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

het artikel behandelt het onderwerp van de arbeidstijd, die enorm moet worden ingekort. En ga in op de hieruit voortvloeiende vraag: wat doen we met deze vrijgekomen tijd? Werkuren verkorten, zonder het loon te verlagen? Of een vermindering van de koopkracht inruilen voor andere rijkdom, voor vrije tijd? ...
par realistische ecologie
12/02/21, 08:53
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Om de elektrische auto te doden ... en snel !!
antwoorden: 301
views: 74526

Re: Om de elektrische auto te doden ... en snel !!

@ Exnihiloest Een oriëntatie voorstellen (in plaats daarvan investeren in het openbaar vervoer) is niet belemmerend of verplichtend. Ik denk aan het geval van Parijzenaars die geen auto hebben: - openbaar vervoer voor dagelijkse uitstapjes naar de stad. - Trein plus autoverhuur voor vakanties of andere...
par realistische ecologie
11/02/21, 22:08
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Om de elektrische auto te doden ... en snel !!
antwoorden: 301
views: 74526

Re: Om de elektrische auto te doden ... en snel !!

@sicetaitsimple Natuurlijk veranderen dingen snel. Maar sommige fundamentele zaken blijven bestaan. Hier zullen de problemen van autonomie buiten de steden, van oplaadtijd voor lange reizen, nog lang blijven bestaan. Dit is de reden waarom een ​​bepaald aantal EV’s in feite tweede auto’s zijn, wat...

Zoek Geavanceerd zoeken