Zoek gevonden 41 resultaten

par jft78
10/08/21, 12:03
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Advies nodig om een ​​luie moestuin te beginnen?
antwoorden: 5
views: 5653

Re: Advies nodig om een ​​luie moestuin te beginnen

Ik sta mezelf toe mijn zwakke ervaring van "beginner" te delen. Ook ik zit in mijn tweede hooiseizoen. En ik geloof dat het sleutelwoord "geduld" is. Je moet wachten tot het hele systeem in balans is. Ook hadden we niet veel geluk met het weer...
par jft78
09/08/21, 18:30
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Ik begin in mijn moestuin!!!
antwoorden: 43
views: 14871

Re: Ik ga mijn moestuin in!!!

We hebben er kort geleden over gesproken over de aardappeldraad, het zou meer een bacteriële oorsprong zijn, maar kijk eens naar de aardappeldraad. Bedankt, ik ga kijken! Ik plaatste twee foto's van aardappelen die door deze bacterie waren aangetast. Als je maar een paar rotte hebt, is het...
par jft78
05/08/21, 18:08
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Alles over aardappelen voor 2021
antwoorden: 262
views: 52450

Re: Alles over aardappelen voor 2021

Aardappelen rotten zoals aardappelpuree, het is geen meeldauw maar eerder bacteriële rot... Ik heb gemerkt dat thuis de aardappelen die van binnenuit rotten, zoals je beschrijft, een heel klein gaatje hebben, misschien de ingang van de infectie veroorzaakt door iets, een plaag, voor continue...
par jft78
03/08/21, 21:37
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Alles over aardappelen voor 2021
antwoorden: 262
views: 52450

Re: Alles over aardappelen voor 2021

Aardappelen rotten zoals aardappelpuree, het is geen meeldauw maar eerder bacteriële rot... Ik heb gemerkt dat thuis de aardappelen die van binnenuit rotten, zoals je beschrijft, een heel klein gaatje hebben, misschien de ingang van de infectie veroorzaakt door iets, een plaag, voor continue...
par jft78
03/08/21, 14:52
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Alles over aardappelen voor 2021
antwoorden: 262
views: 52450

Re: Alles over aardappelen voor 2021

Op de Olympische Spelen van de PdT had ik geen medaille gehad! Ik ook niet. En trouwens, het is gelukkig geen wedstrijd en ook niet mijn beroep. Als ik naar de zomergewassen in mijn moestuin kijk, is het heel vreemd, het is waar, maar ik zie dat het onder professionals niet m ...
par jft78
03/08/21, 10:50
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Alles over aardappelen voor 2021
antwoorden: 262
views: 52450

Re: Alles over aardappelen voor 2021

Op de Olympische Spelen van de PdT had ik geen medaille gehad! 30 tot 40% van de productie weggegooid, Aardappelen helemaal verrot (zoals brij) onder het hooi, vooral de grote. PdT Bernadette, plannen gekocht in een tuincentrum, begin april geplant met hooi. Het luchtgedeelte van de plannen werd...
par jft78
16/08/20, 16:27
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4008266

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

2) de rol van de dauw Ik denk dat we heel veel protocollen zouden moeten opstellen om zelfs maar een klein deel van zijn rol te zien, op een concrete manier, empirisch kunnen we zien dat er goed en slecht is, ik denk dat we ertegen moeten vechten, al was het maar voor...
par jft78
16/08/20, 12:12
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4008266

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Voor absolute fans van weergegevens, ik heb zojuist het station gevonden dat de ETP voor je berekent! Nou, dat is meer dan € 1...
par jft78
16/08/20, 10:19
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4008266

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Een nieuwe online video, die enkele theoretische grondslagen legt over de kwestie van water in de grond en de balans opmaakt van "opwarming van de aarde". Ik heb je nieuwste video bekeken, altijd met interesse, en heb een paar vragen: 1/ wat brengt je persoonlijke weerstation je in vergelijking met...
par jft78
13/08/20, 14:51
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4008266

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Merk op dat mosterd, die in de herfst een "explosieve" groei heeft, vanuit het oogpunt van ons probleem hier de beste "nitraatspons" is. Terwijl het een vrij sterke beworteling heeft. Maar het is inderdaad vroeg verschrompeld (thuis)... Het heeft nog een voordeel: als...

Zoek Geavanceerd zoeken