Zoek gevonden 294 resultaten

par Superform
05/01/16, 14:35
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!
antwoorden: 221
views: 71414

een paar jaar geleden had ik een test gedaan met een criirem-technicus, bij een van mijn klanten die zich zeer bewust waren van welzijn, inclusief elektromagnetisme. Conclusie, de CPL zendt bijna niets uit (zoals het equivalent van achtergrondgeluid), maar wifi-, DECT- of GSM-golven zijn veel meer (ik heb niet ...
par Superform
10/12/15, 09:49
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Wat moeten we doen dedeleco?
antwoorden: 503
views: 148601

Ik neem mijn popcorn en ik kijk ... de terugkeer van dedeleco
par Superform
03/11/15, 13:45
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: De efficiëntie van een geldige kachel op volle kracht
antwoorden: 26
views: 13155

In mijn kachel overweeg ik eigenlijk om de haard kleiner te maken, door vuurvaste stenen in de bodem en aan de zijkanten te plaatsen, zonder de luchtinlaten te blokkeren. Het enige dat me tegenhoudt, is de grootte van mijn logboeken. Het is 25-30 cm, dus als ik het beperk tot 25 is dat prima, maar de diameter ...
par Superform
30/09/15, 09:04
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: HP2840 horizontale sporen na het veranderen van toner korting
antwoorden: 14
views: 12355

Ah ja niet Superform con ... op voorwaarde dat: a) het mogelijk is zonder alles te verpesten, heb je het al gedaan? b) de "HP-chip" van de oude toner (die dus de toner als leeg beschouwt) accepteert dit soort manipulatie ... Kortom, ik weet niet of het de moeite waard is om het risico te nemen ... ja ik heb het ...
par Superform
29/09/15, 15:11
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: HP2840 horizontale sporen na het veranderen van toner korting
antwoorden: 14
views: 12355

het proberen, tijden dat ...:
neem het poeder toner tot € 20 en zet in de toner 80 €

het nemen van alle voorzorgsmaatregelen, niet inademen, masker en handschoenen trechter alle ophef
par Superform
26/08/15, 12:15
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Ontbinden dope ??
antwoorden: 12
views: 27407

Keton-oplosmiddel = aceton Ethylacetaat wordt gebruikt in de volgende gebieden: oplosmiddel voor het verwijderen van nagellak (nagellakremover genoemd); oplosmiddel voor lijmen die gevaarlijk zijn om te 'snuiven' omdat het een gevoel van dronkenschap veroorzaakt dat de hersenen kan beschadigen; oplosmiddel voor nitrocellulose; pr ...
par Superform
25/03/15, 17:07
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: desinformatie technieken (lobby's, politieke ...)
antwoorden: 10
views: 9458

Grelinette schreef:Gelukkig, om te stemmen op zondag, zal dat allemaal veranderen! ... Beeld


:| ja, ga stemmen op "ecologen" die in hun voorstellen niet eens over ecologie spreken :?
par Superform
11/03/15, 09:35
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: geïsoleerde trailer
antwoorden: 8
views: 18344

hallo, om de problemen van condensatie, dauwpunt, isolatie te testen, had iemand hier een verdomde site gegeven: http://www.u-wert.net/berechnung/u-wert-rechner/?&bt=0&T_i = 20 & RH_i = 50 & Te = -5 & RH_e = 80 & buiten = 0 helpt het om te begrijpen wat er aan de hand is.
par Superform
24/06/14, 15:48
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Onderdrukking van een contactpersoon en een spoel
antwoorden: 10
views: 18793

Het doet me denken aan een probleem dat ik onlangs had met mijn thuisbioscoopversterker. Zodra ik een kabel op de SUB-uitgang (subwoofer) had aangesloten, hoorde ik de radio (Frankrijk info) op mijn speakers, links en centraal. De SAV had het meerdere keren in handen, RAS. Ik heb het probleem opgelost door ...

Zoek Geavanceerd zoeken