Zoek gevonden 8 resultaten

par Choban
17/05/06, 23:03
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Het maken van een economische elektrische fiets
antwoorden: 759
views: 813918

Ik denk meer aan een permanent magneetsysteem, maar in de tussentijd zou een ruitenwissermotor voldoende moeten zijn! Wat maakt het uit, een fiets is gemaakt om te trappen, de spieren te laten werken en de bloedcirculatie van onderaf te verbeteren. De ruitenwissermotor moet dus worden geïnstalleerd zoals hierboven beschreven...
par Choban
02/04/06, 02:46
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Uw mening geven over een Econo Boutique?
antwoorden: 20
views: 14700

hebben

Alles is gezegd! Met één (of meer) winkels is het niet nodig om het gedoe links en rechts te doorbreken, en bovendien kan een kleine winst, naarmate deze groeit, worden gebruikt om mogelijk iemand te helpen! Ik ben van mening dat we niet moeten aarzelen om producenten en/of verkopers uit te nodigen...
par Choban
02/04/06, 02:35
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Verbrandingsoven, dioxines en gevaar voor de volksgezondheid
antwoorden: 4
views: 10863

dioxine

Dioxine, dioxine,... Maar er is dus niemand die zich het resultaat herinnert van het onderzoek in opdracht van de overleden Franse minister van Natuurlijke Risico's, de heer Haroun Tazief?

Herinneren!

Choban!
par Choban
02/04/06, 01:06
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Dieselolie + supermarkt?
antwoorden: 20
views: 23807

Hoe zit het?

Is er een deskundige die mij kan vertellen wat ik moet doen met een Mazda 626 (2000 cc dieselmotor uit 1991) en een Mercedes Sprinter 208 bestelwagen (2200 cc dieselmotor uit 1999), zodat deze op olie lopen, en wat zijn de risico's van breuk? Bij voorbaat bedankt! Choban de Ardennen! Arm ...
par Choban
01/04/06, 21:43
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Wind: het bouwen van een verticale as windturbine van A tot Z
antwoorden: 233
views: 533746

Voor een windturbine met horizontale as is het maken van polyester bladen vrij eenvoudig, maar heeft iemand de plannen gevonden voor de nieuwe bladvormen (laag geluidsniveau en zelfregulerend in rotatiesnelheid (ongeacht de windsnelheid). Kijk iets verder naar boven, je zult vind een document meer dan...
par Choban
16/02/06, 23:49
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Rotary machine Piston Ring Tri Lobique
antwoorden: 1713
views: 829861

Trilobische motor

Hallo, Zoals ik u al schreef, ben ik geïnteresseerd in uw motor. Heb je er tenminste patent op aangevraagd? Ik ben zelf uitvinder, dus denk je... Ik neem weer contact met je op als ik terug ben, tot dan, hallo! PS: Volgens je naam moet je Chinees zijn, toch? Wat een genot om contact te hebben met Chin...
par Choban
15/02/06, 00:47
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Rotary machine Piston Ring Tri Lobique
antwoorden: 1713
views: 829861

Lobische sortering

Bedankt Pascal HA PHAM voor je reactie (we kunnen informeel spreken, toch?),
Ik denk erover om over een maand of zo weer contact met je op te nemen, als ik terug ben! Het onderwerp interesseert mij enorm (zoals alle ontdekkingen die voortkomen uit natuurverschijnselen. Hallo en tot ziens, Choban!
par Choban
14/02/06, 01:52
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Rotary machine Piston Ring Tri Lobique
antwoorden: 1713
views: 829861

uitvinding

Aan Pascal HA PHAM
Zijn er plannen of gedetailleerde uitleg van uw motor? Waar kun je ze vinden?
Bedankt, vriendelijke groeten, Choban

Zoek Geavanceerd zoeken