Zoek gevonden 173 resultaten

par Nikolaj
09/10/23, 09:11
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Vortex om brandstof te besparen?
antwoorden: 72
views: 54264

Re: Vortex om brandstof te besparen?

Zo indrukwekkend dat ik het moeilijk kan geloven... 0 tot twee decimalen??? Zelfs LPG-voertuigen, waarbij het gas op natuurlijke wijze met lucht vermengt, zijn verre van deze score... Geloof het maar, ik heb niets te zeggen. Ik spreek mijn twijfel uit. Jezus loopt over water, maar ik niet...
par Nikolaj
16/04/21, 05:43
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344022

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

En werkt het (niet) ook voor gas (methaan) auto's? Hallo GuyGadeboisLeRetour ... onze cyclonen zijn effectief voor alle warmtemotoren, diesel, benzine, ethanol, LPG, LNG ... omdat ze dienen als "centrifugale zwepen" zoals cirkelvormige planetaire zwepen, in bleke ...
par Nikolaj
15/04/21, 20:04
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344022

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

goedenavond gilda's, bedankt voor je antwoord, hier in Frankrijk hebben onze "handgemaakte" cyclonen een minimumprijs van 20 euro (vrijwillige prijzen in sponsoring en onderzoek en technologische toepassingen), aankoop van roestvrijstalen platen, machinale bewerking en kleine verbruiksartikelen , polijsten, walsen en leggen ... op ...
par Nikolaj
15/04/21, 16:37
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344022

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

hallo Gildas en zo, en bedankt voor je test met een industriële cycloon ... welke prijs heb je betaald, zonder transport en met transport? door meerdere experimenten zijn verschillende cyclonen nodig om de voertuigen te optimaliseren, elke cycloon neemt het over van zijn vorige ... en daar, de gebruikers ...
par Nikolaj
15/04/21, 09:47
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344022

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Arnaud Yzorche: bij Brandstofbesparing en vervuilingscontrole 10 april 2021 Hallo allemaal, ik heb een kleine video gemaakt om het zeer overtuigende resultaat van de H20-kit over 450 km met mijn range rover p38 aan te kondigen. Fijn weekend iedereen https: //www.facebook.com/arnaud.yzorche/videos/10226441581928 ...
par Nikolaj
15/04/21, 09:42
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344022

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

tele / voorbereidingen voor het installeren van aerodynamische luchtcyclonen, economisch ecologisch ... de kit is een H2O-kit, dat wil zeggen dat watermoleculen worden aangezogen door de motor, om een ​​toevoer van oxidanten te genereren om de verbranding van brandstoffen te verbeteren, vooral in de bergen, waar de lucht minder verko ...
par Nikolaj
15/04/21, 09:33
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344022

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

voortzetting van de 4 video's 2021 van Arnaud Yzorche voor de installaties van economische ecologische aerodynamische luchtcyclonen ...
par Nikolaj
15/04/21, 09:25
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344022

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

IDEALE PLAATSEN VAN LUCHTCYCLONEN, of Vortex, of MET Brandstofbesparing en zuivering uot8S acvpriofl, srfe t0n9sSS: o4ueree2do IDEALE PLAATSEN VAN LUCHTCYCLONEN, of Vortex, of MET door de luchtcircuits van de motoren tot aan de uitlaat ... Lucio, voor voorbeeld, net gemaakt ...
par Nikolaj
15/04/21, 09:23
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET
antwoorden: 351
views: 344022

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

IDEALE PLAATSEN VAN LUCHTCYCLONEN, of vortex, of MET brandstofbesparing en beheersing van vervuiling uot8S acvpriofl, srfe t0n9sSS: o4ueree2do IDEALE PLAATSEN VAN LUCHTCYCLONEN, of vortex, of MET door de luchtcircuits van de motoren tot aan de uitlaat ... Lucio, deed ik bijvoorbeeld net ...

Zoek Geavanceerd zoeken