Zoek gevonden 78 resultaten

par Aardbeving
04/11/17, 06:10
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Analyses op antropogene opwarming van de aarde
antwoorden: 437
views: 114787

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde

Sorry voor de overlay, maar ik vind het herontwerp van Jancovici's site niet slecht. Niet slecht, het debat evolueert naar het herontwerp van de overlay! En dan moet je nog opmerkingen typen als: ...het belangrijkste broeikasgas is waterdamp, waarvan de kringloop en effecten zeer slecht...
par Aardbeving
27/03/17, 16:35
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Klimaat, smeltend ijs en de zeespiegel
antwoorden: 96
views: 84488

Re: Klimaat, smeltend ijs en zeeniveau

Records blijven zich opstapelen in het noordpoolgebied http://journalmetro.com/monde/1108710/les-records-continuent-de-saccumuler-dans-lArctic/ Evenals op Antarctica en elders Klimaat: talrijke records verpulverd in 2016 met gevolgen voor de planeet http://www.mediaterre.org/actu,...
par Aardbeving
21/02/17, 16:44
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Klimaat, smeltend ijs en de zeespiegel
antwoorden: 96
views: 84488

Re: Klimaat, smeltend ijs en zeeniveau

...zo maken minder vervuilende motoren intensiever autoverkeer mogelijk, compenserende "natuurreserves" maken het mogelijk om de rest van de natuur te blijven vernietigen, effectieve psychofarmaca zorgen ervoor dat mensen zich neerleggen bij de absurditeit van de omstandigheden van ...
par Aardbeving
20/12/16, 04:14
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Ik beschuldig de GE Seralini over GGO's
antwoorden: 308
views: 58810

Re: Ik beschuldig GE Seralini over GGO's

Hallo, janic, izentrop en ahmed, Dus bedekkende planten in combinatie met no-till-praktijken mogelijk gemaakt door GGO's hebben zich vermenigvuldigd en hebben de erosie met 40% verminderd... dat is een goede, no-till-technieken bestonden lang voor het dec...
par Aardbeving
19/12/16, 22:40
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Homeopathie: Effectief vraagtekens bij de VS
antwoorden: 233
views: 43869

Re: Homeopathie: doeltreffendheid uitgedaagd in de Verenigde Staten

Hallo Janic en perodelavega (....) Een dubbelblind klinisch onderzoek naar een lang leven volgens therapeutische voorkeuren (A tegen H, placebo) zou misschien nodig zijn om te beslissen tussen de meningen van Janic en Pedrodelavega? a) Het gaat er niet om te kiezen tussen de standpunten van twee individuen Ja...
par Aardbeving
19/12/16, 22:02
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: De homeopathie uitgelegd figuurlijk voor Dummies
antwoorden: 559
views: 95294

Re: Homeopathie figuurlijk legde voor dummies

Ja, de metafoor is niet erg blij, en het antwoord is niet beter.

Ik daag iedereen aan de deur van mijn huis te openen met een koevoet, en of er een slotenmaker deuren die 30 100, kan te sluiten winkel kan openen omdat de klanten het niet zal onthouden.
par Aardbeving
18/12/16, 08:54
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Homeopathie: Effectief vraagtekens bij de VS
antwoorden: 233
views: 43869

Re: Homeopathie: doeltreffendheid uitgedaagd in de Verenigde Staten

Deze cijfers zijn gedeeltelijk en bevooroordeeld. De betekenis van een jaarlijks aantal sterfgevallen, totaal of volgens welk criterium dan ook, hangt af van vele dodelijke factoren (aantal, intensiteit en omvang van vervuilingspieken, hittegolven, extreme kou, virulentie van de griepstam [jaarlijkse variaties], van de. ..
par Aardbeving
15/12/16, 06:02
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Homeopathie: Effectief vraagtekens bij de VS
antwoorden: 233
views: 43869

Re: Homeopathie: doeltreffendheid uitgedaagd in de Verenigde Staten

c) de macht van 200 c bestaat niet in Hahnemanniaanse verdunning die over het algemeen geldt voor de meest verdunde tot 30CH, er zijn ook Korsakoviaanse verdunningen en in dit geval 200K wat overeenkomt met 7CH Zelfs op dit punt is er discussie: "De Korsakovs, in tegenstelling wat hierin staat...
par Aardbeving
13/12/16, 20:43
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Homeopathie: Effectief vraagtekens bij de VS
antwoorden: 233
views: 43869

Re: Homeopathie: doeltreffendheid uitgedaagd in de Verenigde Staten

Hallo Dede2002, Het zou eerder gaan om de keuze van de methode, afhankelijk van wat je wilt behandelen, vraag ik me af. Voor eczeem kan ik je bijvoorbeeld vertellen over mijn ervaringen (in progress) omdat een van mijn dochters er al meer dan 15 jaar last van heeft (ze is 16), en afgezien van cortizon voor ...
par Aardbeving
13/12/16, 18:40
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Homeopathie: Effectief vraagtekens bij de VS
antwoorden: 233
views: 43869

Re: Homeopathie: doeltreffendheid uitgedaagd in de Verenigde Staten

Het spijt me. Ik begrijp niet waarom men, op de manier die ik aangaf, de "prestatie" van twee manieren van behandelen niet kan vergelijken (merk nogmaals op dat ik het niet heb over de effectiviteit van medicijnen") Hallo Did67, Uw vraag is goed , en ten minste één studie (ik ...

Zoek Geavanceerd zoeken